En hoofdstellen
Ze hadden trouwens wel hele mooie halsters bij divoza, maarja.. ik heb geen paardje waar die om kan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En hoofdstellen
Ze hadden trouwens wel hele mooie halsters bij divoza, maarja.. ik heb geen paardje waar die om kan
Inderdaad even fotos maken!
En we zijn nog bij Marisca op bezoek geweest daarna, was erg gezellig he lied!? Maar je kan beter naar Bosgra gaan dan hoor! Al heeft Divoza wel veel keuze uit sjabrakjes, hoofdstellen, dekens etc. Als je leuke kleding wil dan moet je gelijk gaan zodra de collecties in de winkels hangen, veel kleding was al weg of alleen de hele kleine of hele grote maten hingen er nog

Zou het gewoon lekker opbouwen! Knap dat je dat durft! Ik heb het niet zo op beleren, een keer gedaan en dat was niet bepaald leuk...
Noteer allemaal maar 9 november in jullie agenda hahaha
Maar ik had je verhaal over het Symposium al gehoord
Maar wel supervet hoor! Heb je ook al op Oneta H gereden??? 
Heb niet zo'n ernorm budget dus met veel zullen we niet thuis komen..
in de showroom is veeeeeeel meer, alleen qua kleding vallen de collecties dit jaar wat tegen en veel maten zijn al weg. Pikeur en Anky hebben wel wat leuke dingen!
Maar groot genoeg in ieder geval
Als je daar binnen komt Rianne, je gaat je ogen uitkijken

Gisteren sinds vorig week weer gereden ivm examens. Het ging súper! Lekker ontspannen, en op het einde kon je goed merken dat hij z'n rug nog losser liet! Ik heb vooral veel voltes gereden, ik merk dat hij met voltes rijden toch het meeste ontspant. En dan begin ik met rijden ook met vrij lange teugels, maar toch nog wel contact. En dat pakt ie heel goed op
Klinkt erg goed