Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lied

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:45

Naja, ze hebben bij divoza wel alle soorten en maten rijbroeken, maar idd heeft bosgra ook gewoon goede Lachen En hoofdstellen Lachen Ze hadden trouwens wel hele mooie halsters bij divoza, maarja.. ik heb geen paardje waar die om kan Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:00

Héhé jammer...

We hebben trouwens een nieuwe minipony op stal. Hij is van Jan, 68cm groot (klein) blauwschimmel, hengst en erg stoer! Met papier ook nog, dus willen ze zien of hij naar de hengstenkeuring kan.
Maak morgen foto's Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:02

Oeeeeeh! Dat klinkt heeeeel stoer!! Haha! Inderdaad even fotos maken!

JobbeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 20:31

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 08:20

Ik vond Divoza ook tegenvallen! Maar heb wel een mooie bodywarmer! Alleen die was wat prijzig alleen hij zit heeeeeerlijk! En lydia heeft ook zoiets moois gekocht hahaha Tong uitsteken En we zijn nog bij Marisca op bezoek geweest daarna, was erg gezellig he lied!? Maar je kan beter naar Bosgra gaan dan hoor! Al heeft Divoza wel veel keuze uit sjabrakjes, hoofdstellen, dekens etc. Als je leuke kleding wil dan moet je gelijk gaan zodra de collecties in de winkels hangen, veel kleding was al weg of alleen de hele kleine of hele grote maten hingen er nog Verdrietig

Heb afgelopen dagen paard gelongeerd die ik binnenkort eens ga uitproberen, ze reageert super op je stem in ieder geval, ben erg benieuwd hoe ze onder het zadel is... het is een houston x zuidhorn, dus karakter en pit heeft ze wel! En heb Black weer even gewassen met eczeemshampoo, hopelijk gaat het wat helpen! Zal nu met school bezig... mn computer thuis is gecrasht Huilen

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:51

@Juul, mooi dat het gezellig was bij Marisca, wanneer heb je weer les?
Klinkt erg gaaf dat paardje, hoop dat het klikt Haha!

Ik heb vandaag toch lekker gereden! Rikst begon uit zichzelf te kauwen en kwam zo lekker naar beneden, dus ben erg tevreden Haha!
Melissa ging ook erg goed trouwens. Donja loopt ook weer goed dus die kan gelukkig weer gereden worden en Liberty is lekker aan het puberen Knipoog

Owhja en de foto's:

Meneer heet Estado en komt uit Duitsland, en is af en toe wat ongeduldig Knipoog
De eigenaar, Jan, is een super-leek, weet dus niets van paarden en moet nog erg wennen aan hem. En hij is binnen een dag ongelovelijk Penny geworden. Dat kan je wel zien aan Estado's mooie paarse vliegendekentje Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:53

Wat een moepsie!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:58

Ooww! Rianne wat een leukerd zeg! Die staat gewoon als nieuweling op de kinderboerderij? Of niet? Stoer hengstje hoor! En die deken! Geweldig! Leuk dat het rijden zo fijn ging!

Ik weet niet wanneer ik weer les heb, Kityee, Kiet op dit forum, haar paardje heeft een wond en liep niet zo lekker en aangezien we samen graag les hebben wacht ik even totdat zij ook weer kan rijden! Hebben het er wel over gehad en dan moeten we gewoon bellen! Was erg gezellig bij Maris, we kwamen als verassing en dat vond ze zo leuk! Gezellig zitten kletsen over van alles, thee gedronken en de paarden binnen gehaald! 10 juni gaan we met zn allen lasergamen en pannekoeken eten bij het pannenkoekenschip en dit keer win ik met lasergamen. Lydia denkt dat ze gaat winnen maar dan weet ze nog niet wat voor wapen ik heb...

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 16:59

Jaaaa, was vet gezellig bij Marisca:D Heel leuk!:D En we gaan idd lasergamen!! Wieehoeeee...

Echt eeen suuuuuper schattige pony!! Zooo cute!:D Haha... Mooi dat rijden ook goed ging trouwens!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:18

Whahah Lasergames is cool!!
Ik ga binnenkort paintballen! Doet wel wat pijn geloof ik...

Estado is van Jan, de vriend van de eigenaar van de Kinderboerderij. Hij wil zien of dat hij hem goedgekeurd kan krijgen voor het minipaardenstamboek (ofzo) en dan wil hij er serieus mee gaan fokken. Ik ben benieuwd Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 19:17

Ik heb vandaag weer over Liberty heen gehangen. Ging zo goed dat ik mezelf tegen moest houden om er echt op te stappen Tong uitsteken
Maar ze was echt super braaf, heel zoekend naar evenwicht en ze schrok best wel toen mijn voet haar beentje raakte dus we hebben nog genoeg werk te doen. Maar ze stapte keurig en rustig rond.
We hebben alleen wel last van bakkabouters.. Boos!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 21:32

Yeah!! Ik ga na de zomer in het kader van mn vrije ruimte in mn 4e jaar op het Van Hall Larenstein het Symposium paard organiseren wat op 9 november 2007 zal plaatsvinden samen met een studiegenootje/vriendin! We mogen alles doen van persberichten schrijven tot het benaderen en het bezoeken van de gastsprekers en alles wat bij de organisatie hiervan mee te maken heeft! Erg leuk en zin in! Lijkt me erg leuk om wat te netwerken in het paardenwereldje en hier me meer in te verdiepen! Het thema zal te maken hebben met het karakter van het paard, hoe met moeilijke paarden te trainen etc! Erg interessant ook nog eens!

Leuk Rianne dat het met Liberty goed gaat! Wanneer ga je erop? Tong uitsteken Zou het gewoon lekker opbouwen! Knap dat je dat durft! Ik heb het niet zo op beleren, een keer gedaan en dat was niet bepaald leuk... Bloos

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:02

Waar is iedereen? Cool

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:15

Jaa Juul kep ook vet zin in ons symposium Lachen Noteer allemaal maar 9 november in jullie agenda hahaha

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:24

Jooeeehooeee, hier ben ik Haha! Maar ik had je verhaal over het Symposium al gehoord Tong uitsteken Maar wel supervet hoor! Heb je ook al op Oneta H gereden???

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:10

Jep Julien! Wordt ge-wel-dig ons Symposium, helemaal omdat wij het gaan doen Tong uitsteken

Ik ben ziekjes Boos!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:42

Owh gossie..
Ik ga morgen met Lupi naar Divoza, ben er nog nooit geweest dus ben wel neiuwschierig Haha! Heb niet zo'n ernorm budget dus met veel zullen we niet thuis komen..

Zondag ga ik voor het eerst op Liberty! Als ze tenminste een beetje nuchter is..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:33

Ben je nog nooit bij Divoza geweest????

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:49

Nee, ik ga altijd naar Bosgra, al vanaf dat ik mijn eerste rijbroek kocht Haha!
Maar heb wel online bij Divoza rondgekeken hoor Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:02

Bij divoza online staat bij niks op de site Boos! in de showroom is veeeeeeel meer, alleen qua kleding vallen de collecties dit jaar wat tegen en veel maten zijn al weg. Pikeur en Anky hebben wel wat leuke dingen! Lachen

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:05

Nou, ik ben benieuwd, het is wel enorm groot toch? Of vergis ik me daarin?
Kan je wel wat lekker rondlopen zonder dat ze alsmaar vragen of ze je kunnen helpen?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:23

Ja kan daar lekker rond sneupen ja! Het is wel groot daar, maar niet súper groot ofzo Lachen Maar groot genoeg in ieder geval Tong uitsteken Als je daar binnen komt Rianne, je gaat je ogen uitkijken Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:31

Hahahaha, oke, heb er steeds meer zin in Haha!
Ik zal mn ogen uitkijken, maar wel weer meenemen hoor Knipoog

Hoe gaat het rijden op Kai trouwens? Hoorde van Laura dat jullie nu om de week gaan springen (jaloerss!!).
En heeft BigBen er een nieuwe leaser bij?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:39

Ja, Big Ben heeft er een leaser bij. Chalina ofzo, zij deed voorheen Doublé.

Het springen is wel leuk ja, alleen als ik voor mezelf spring, gaat het beter Clown Gisteren sinds vorig week weer gereden ivm examens. Het ging súper! Lekker ontspannen, en op het einde kon je goed merken dat hij z'n rug nog losser liet! Ik heb vooral veel voltes gereden, ik merk dat hij met voltes rijden toch het meeste ontspant. En dan begin ik met rijden ook met vrij lange teugels, maar toch nog wel contact. En dat pakt ie heel goed op Ja

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:42

Mooi Haha! Klinkt erg goed Haha!