Pfff, nou, als ik me morgen zo voel als nu, dan gaat er een zooi aspirine in.. Hoofdpijn, keelpijn en zo'n hele zere hoest. Ook heb ik vannacht maar een paar uurtjes geslapen, er was crisis in mijn huis en dat spookte een beetje door m'n hoofd, maargoed daar vertel ik morgen wel over.. nu eerst douchen en slapen
Vond je het wel leuk om er even te zijn Annemarie, of niet? Of bedoel je lichamelijk zwaar?
Nou, een beknopt verslagje dan maar, dan laat ik de rest over aan Fenna en Iris.. die maken er vast wel een meetingtopic van (ik zal jullie mijn foto's wel opsturen).
Eerst een lekker lange buitenrit gedaan, groot rondje door het bos. Iris had Toontje, Fenna had Mirthe, Kirsten had PZN en ik had Odje mee. Ik heb de hele weg lekker suf achteraan gesjokt, heerlijk Lekker veel gegaloppeerd, zowel rengalop als handgalop.. dat laatste had ik met Mirthe voorop niet verwacht, maar Mirthe was vandaag zoooo braaf
Het was erg stoffig in het bos dus ik kreeg wel gauw last van mijn keel en ik was naderhand helemaal zwart.. maarja, dat hoort erbij.
Terug op het Lamoen hebben we even lekker pauze gehouden, wat gegeten en naar de beginnersles gekeken. Daarna mochten we zelf weer aan de bak; Iris op Jupi, Fenna op Priscilla en ikke op Punky (het beruchte plankje). We kregen dressuurles en het ging (bij mij iig) heel goed, Punky superpony Het was wel even goed dat ik weer even les kreeg, mijn vriendje formuleerde het zo: "nu weet je aan welke kant de kop en de kont ook alweer zit"
Met de bosbrand leek het mee te vallen.. op de terugweg nog een foto van een helemaal niet schuwe ree gemaakt.
Ik had gisteren gewoon mee kunnen rijden... Ik zou eigenlijk met Wietske moeten scannen bij de dierenarts, maar toen belde de eigenaar 's middags op dat hij zelf al was geweest. Ik had nog de neiging om naar het Lamoen te rijden, maar ben bang dat ik dan toch te laat zou zijn. Fijn dat je weer even lekker hebt gereden. Ben je nog langs de plas gekomen? Ik ben er vandaag met Wietske helemaal doorheen gegaan. Is voor de fjordjes niet echt aan te raden want het water kwam tot aan mijn eigen enkels... Wel ontzettend gaaf om te doen trouwens..
Nee, niet lichamelijk Tessel Jaa, vond het superleuk om weer eens te kijken enzo De volgende keer ga ik gewoon weer mee
De foto's tsja, ik heb geprobeerd het zo eerlijk mogelijk te doen, iedereen er evenveel op, vooral Iris was moeilijk te fotograveren, er stond altijd wel iets in de weg
Ik vond het zo gezellig gister. Het rijden was heerlijk, mooi weer, brave pony's en alles lekker. Alleen een beetje stoffig, maar met Mirthe had ik er weinig last van De les was ook leuk en het was echt leuk om jullie allemaal weer eens te zien. Jaah, het was gaaf
*Een meetingverslag wil ik inderdaad nog in elkaar zetten, maar uhm... Waar blijven de Foto's : Tessel? Iris?
Hahaha, daar houd ik je aan hoor! Mijn streven is om met mijn verjaardag weer te paard te zijn/gaan (6 september).. na 5.5 maand dan... Maar dat moeten we tegen die tijd zien
Tessel, fijn. Denk als ik jouw foto's heb dat ik er wel wat van kan maken. En Tessel, weet jij de route die we gereden hebben nog? Voor de liefhebbers?