Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Abracadabra9

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:41

Snap ik, was gewoon benieuwd naar wat ze gereden heeft :)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 19:02

:wave:
Was ik weer. :')
Is het al gelukt met je website Sam?

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:12

Zo, verjaardagscadeau voor mezelf is besteld. Harry rijd binnenkort rond met een roodwitblauwe frontriem :'D
Dan gaat mn pa morgen wat wedstrijdspullen halen bij Bas&Floor, als ze deze nog allemaal hebben. Dekje en rijbroek zijn ook besteld. Dan heb ik alleen nog een shirt, plastron en plastronspeld nodig en dan ben ik klaar.
Wat is het toch heerlijk om straks jarig te zijn.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 21:29

Voel je je al wel beter?

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 21:38

Ja, net op mn bed gelegen en nu voel ik me weer goed. Morgen even kijken hoe het op het werk gaat. Word altijd zo chagrijnig van ziek zijn.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 13:47

Rustig aan doen he, je moet wel langer mee :+
Esmee, nee het is nog niet gelukt, maar ik ga er morgen weer mee verder, ff een dagje "niksen"

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:09

Slimslimslim. Was vergeten het licht van de bak uit te zetten. Kwam ik natuurlijk onderweg weer achter, maar telefoonnummer staat nog steeds niet goed in mb telefoon. Dus mn ma maar gebeld dat ze even naar de manege moest bellen, maar die hadden het dus al gezien. Vond het ook weer zo banketstaaf als het licht uren aan was blijven staan.

Heb nog even op Harry gezeten. Hij liep wel vrij stijf, maar mocht sowieso nog niet veel doen vanwege die enting. Dus lekker met een lang teugeltje gestapt en wat lange zijdes gedraafd.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:16

In elk geval fijn dat je wel hebt laten bellen. :j

Ik heb de eerst kookmomenten voor de kerst alweer gehad. Stoofperen zijn heel goed gelukt en mijn broodkruim voor de vulling van de kalkoen ook. Als het goed is zijn ook alle boodschappen in huis, vriendjelief moet morgenochtend alleen nog naar de poelier voor de kalkoen. Zou alleen ook fijn zijn als mijn rug een beetje normaler ging doen, maar van Marian een band meegekregen die me in elk geval met wat minder pijn kan laten zitten en staan. En als ik na het weekend nog zo loop als nu moest ik toch weer terug naar de huisarts. Mijn linkerbeen doet 'curieus'. Maar dat deed ie in het verleden ook en daar deden ze toen niets aan, dus ik heb er niet echt vertrouwen in dat ze dat nu wel zullen doen...
Ben wel blij met mijn grote familie. Zou 2e kerstdag naar mijn zus in Nijmegen gaan, omdat het vriendje moet werken, maar zag de reis nu niet echt zitten, dus besloot thuis te blijven. Belt mijn andere zus dat zij en haar dochter wel hier naartoe wilden komen. Ben ik toch niet alleen met de kat. :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:38

Ja, vond het zo stom als ze het pas uren later zouden ontdekken.

Klinkt lekker al dat eten! Lief dat je zus je gezelschap komt houden.
Zit er verder wel vordering in je rug? Klinkt nog niet alsof het al veel beter gaat...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 22:45

Slim Kayleigh, maar je hebt toch ff kunnen rijden.
Ze zien alles binnen op de camera :+ Ik kan niet ongestoord het terrein op komen met de springwedstrijd ;)
Hadden meerdere paarden last van de enting, zo waren Doornroosje en Joah ook al niet lekker.

Lekker dat je het eten al klaar hebt en dat je zus met dochtertje komen. Scheelt voor jou ook weer, is toch een lekker dagje dan.
Ik ga misschien morgen naar de opnames van Nick tegen Simon, heb een uitnodiging, maar weet eigenlijk zeker als ik wil gaan :+ Moet ook nog even boodschappen halen en me huis even doen.
Aangezien 2e kerstdag hier gevierd gaat worden.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 22:47

Heeft er hier iemand ervaring met het uitzoeken van je eigen stamboom? ;)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:51

Zijn verenigingen voor... Mijn opa heeft er vroeger voor ons onderzoek naar gedaan, maar het fijne weet ik er ook niet van.

Nou, mijn rug zit niet meer vast, maar is nu zwaar instabiel. Oftewel, de pijn is anders, maar nog steeds irritant aanwezig. En ik loop nu slecht omdat ik mijn linkerbeen niet helemaal onder controle heb. :\ Dus vooruitgang in de spit is er, maar nu is er wat anders dat echt herstel in de weg zit.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:55

Nee, geen ervaring mee. Succes iig, lijkt me erg lastig.

Harry was verder niet ziek ofzo. Wel een beetje stil. Als ik er ben en even naar mn kast loopt, staat ie met zn prethoofd te wachten tot ik weer terugkom met een snoepje. Gister en vandaag totaal niet. Hij was niet echt enthousiast te krijgen, zegmaar. Hij had ook een bult op zn borst en liep dus nogal stijf, hoewel dat ook wel komt omdat 2 dagen heeft stilgestaan. Na wat rijden werd ie al wat losser.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:55

Vervelend Rian. Hopen dat er dan ook snel verbetering komt in je been.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 23:01

Moet je nog wel naar Marian? En heb je de dokter nog gebeld?
Joah en Doorn hadden daar ook meer last van, normaal is Doorn nog wel moeilijk in de stal, maar dat viel vandaag ook wel mee. Arme pony.

Ik weet dat daar allerlei verenigingen voor, maar dat kost ook weer geld. Heb ik niet zoveel zin in, aangezien ik vanuit 1500 aan het kijken ben en zo terug. Moet morgen oma maar even bellen als die kan helpen, want ik heb geen idee wat mijn opa's naam was en als hij nog broers of zussen had.
Vind steeds meer mensen met dezelfde achternamen, ook op bokt en dat terwijl ik geen bekende achternaam heb. Vond er ook 1 in Uruguay en toevallig is er dus een "voorouder" daar eind 1500 geweest, maar spoor loopt dood als die kinderen had.
En er is er 1 die in Amsterdam geboren is, maar zijn laatste levensjaren in Maarssen heeft doorgebracht ...
Zo apart :+

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 23:03

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 09:02

Ik had het gehoord ja van die schietpartij.. Hoe zullen de paarden daar achter gereageerd hebben? Want daar hebben mijn oude verzorgpaardjes gestaan.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 10:35

Die reageren waarschijnlijk net als op het vuurwerk...

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 12:38

Ik hoorde het van me moeder, Sam! Echt gewoon te gek voor woorden. :n

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 12:47

Je zal daar maar met kleine kids zitten ...
Me hele week is eigenlijk ook weer vol gepland.
Kon naar Nick tegen Simon (ja die) maar ging liver nog even kerst inkopen doen, we vieren het wel, maar doen geen cadeau's, kan ik niet tegen dus een klein kerstpakket gehaald voor me ouders.
Dacht dat het gigantisch druk zou zijn, maar Lidl, Andys en de Boni (want ik was er toch) echt was zo aan de beurt.

Wat gaan jullie allemaal met kerst doen?

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 12:51

Ja inderdaad! Doe het dan lekker ergens in een bos of zo iets.
Ik blijf lekker 2 weken gewoon in NL bij me oma en opa, we gaan morgen volgens mij wel courmetten en we hebben wat cadeau's. :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 13:10

Jij blij ;)
Heb je nog wel spullen besteld?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 13:12

Ik ben druk met koken.. Duurt allemaal langer dan gepland, dus maar goed dat Marian hier niet leest. Kalkoentje (voor morgenavond) zit nu in de oven, boontjes (voor vanavond) zijn gedopt. En nu nog dessert (voor vanavond) voorbereiden, dan kan ik weer naar bed tot kwart voor 4...
Vriendjelief vond het ook al 'rustig', want die is al 2 keer terug naar het winkelcentrum gemoeten voor mij. :o

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 13:15

Ja Bison heb ik niet gehad, die wou ik eerst eigenlijk wel doen, maar toen ik bij Andys was dacht ik tja dan kan ik net zo goed Boni meenemen.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 13:18

Nee nog niet Sam. Ik laat het me moeder wel doen. :')