Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
...sorry,ik heb hem gepikt
...Ik heb er ook al visie op aangevraagd,en is zojuist bevestigd met een afkoop bedrag van 4,3 miljard euro
...
ik mijn paard ookmaar goed insprayen

hahahahahahahaha...Serada schreef:Gisterochtend heb ik telefonisch contact gehad met dierenarts Knijn maar de entingsronde blijft gewoon op donderdag 24 augustus staan. Ik neem die dag vrij van mijn werk zodat ik hierbij aanwezig kan zijn voor de boekjes en het betalen.
Serada schreef:Serada schreef:Gisterochtend heb ik telefonisch contact gehad met dierenarts Knijn maar de entingsronde blijft gewoon op donderdag 24 augustus staan. Ik neem die dag vrij van mijn werk zodat ik hierbij aanwezig kan zijn voor de boekjes en het betalen.
Willen jullie ervoor zorgen dat ik het geld en de boekjes tijdig ontvang. Mochten jullie mij niet zien, mag je het ook aan Arjan geven. Ik zal hem hierover even inlichten

perdiksvesra schreef:hey mensen
Ik heb een shetlander gekochthahahahahahahaha...
Bijdeze heet hij puckie,en bestaat hij alleen in mijn Fantasie en in me dromen,net als waar ik hem gekocht heb HAHAHAHAHA
scheepie schreef:Hallo,
Pas gelleden had ik een oproepje gedaan voor een medebuitenrijder.
Nu zoek ik iemand die op wedstrijd gaat en met wie ik , tegen betaling van de benzine kosten uiteraard, mee kan op wedstrijd, of iemand die een maatje zoekt om samen een trailer te huren.
Wie o wie????

perdiksvesra schreef:scheepie schreef:Hallo,
Pas gelleden had ik een oproepje gedaan voor een medebuitenrijder.
Nu zoek ik iemand die op wedstrijd gaat en met wie ik , tegen betaling van de benzine kosten uiteraard, mee kan op wedstrijd, of iemand die een maatje zoekt om samen een trailer te huren.
Wie o wie????
Jawel hoor,vind het best...
Op voorwaarden dat:
-Nog 2 jaar wacht
-Jij me rijbewijs betaald
-Ook me E-rijbewijs betaald
-een auto voor me koopt(ik rij graag klasse,voorkeur gaat uit naar mercedes of bmw,lamborghini mag ook nog wel,porsche is denk ik te licht,ferrari enkelt als u een paard heeft die is opgevangen met een ketel red-bull bij de geboorte,hond(a) zegt het al: honden transport,mazda; bij optrekken moet je ervan aftrekken dat je 2 km vooruit gaat en 1 achteruit,fiat; die kan geen trailer dragen dan kiepen de voorwielen naar boven,een ford is meer voor goederentransport,schadeauto;wilde je dat je paard naar de slager ging of naar de wedstrijd? ,lotus; ik veeg me reet liever niet met metaal af , volvo;ik ga niet naar een begrafenis,land rover; ik werk liever voor mijn geld,volkswagen;ik volg de begrafenis stoet ook niet,toyota; ze wilde eerst ze eerst idioot noemen;maar daar is geen klant voor om in te rijden;laat ik me niet mee afkopen , lada; moest het paard naar Irak of gewoon naar de wedstrijd? , smart;zegt het ook al klein;past me grote teen net in;lastig met remmen en gasgeven en ook nog eens koppelen,kia;afstamming van ikea;oftewel;zelf in elkaar zetten;veel schroefjes overhouden;daarom bestaat nu de ANWB ,jeep: sorry;ik ga de woestijn niet in,hyundai;tsja,geen woorden voor gewoon, renault; die zorgt ervoor dat de ANWB niet failiet gaan, opel; moeten zelfs een set gratis banden erbij geven om ze üperhaupt weg te krijgen,mitsubishu;als je geluk hebt draait de fabriek alweer een beetje , alfa romeo; was eerst romeo en julia;na al die kapotte auto's was het niet meer zo romantisch;vandaar de nieuwe naam en tot slotte,jawel de altijd langverwachte superslechtste auto van het jaar 2006 uitgeroepen tot de meest bizarre onozonlaagvriendelijke meest afgezwavelde wagen van heel de wereld: de pick up...IK BEN NIET OP DE VLUCHT GESLAGEN VOOR DE POLITIE OFZO!
-de kosten voor benzine betaald
-de kosten wat betreft de trailer betaald
--------------------------------------------------------------------------------------------
Mocht u al deze voorwaarden waarderen,dan kunnen we misschien wat afspreken...
Ik hoop u in de toekomst te mogen ontmoeten

perdiksvesra schreef:Ja,klopt...Ik vind mezelf nogal grappig![]()
zo vandaag lekker wezen shoppen
vanaaf even naar stal kijken of mijn wilde pony al is afgekoeld