Zal ook mijn verslag maar even neer zetten.
Vanmorgen aangekomen kreeg ik te horen dat ik mijn paard uit de wei moest halen. Dus eerst maar even K. gaan helpen met opzadelen en opstappen en toen paard gaan halen. Nou die op stal gezet en hup de les kijken. Ik stond net even bij de bak om iets uit mijn koffer te halen en toen ging Versace recht voor mijn neus aan de spring. Kwam terecht op een nat stuk en de achterhand gleed weg en zo viel Versace samen met K. K. is er niet meer terug opgegaan omdat het niet goed ging met haar schouder. M. vroeg zich af wie er op Versace kon, maar kon zo niemand bedenken. Toen vroeg ze of we haar dan even konden longeren. Dus hup paard aan de lijn en haar gaan longeren onder het motto luisteren graag.
Uiteindelijk flink bezweet en nog even haar benen afgespoten en toen weer op stal gezet. Vervolgens het tuig zo goed als mogelijk zandvrij gemaakt. Hierna gelijk NL gaan poetsen voor de les. Was bijna klaar met poetsen, nog even de hoeven en ja hoor had ze linksvoor haar ijzer verloren.
Dus hup naar M. toe die hier ook flink van baalde en toen even puzzelen op wie ik dan kon. Mocht toen op Bontfire.
Dus snel naar Bonte om die te poetsen en te zadelen. Vooral een gas opgezet in de les en met veel moeite een galop eruit gekregen, maar de draf was aardig voorwaarts. Hij wilde op den duur zelfs lekker zakken en erdoor heen komen. En jaja zelfs de Bonte schrok bij de schuifdeuren bij A en sprong wel 2 meter naar binnen.
Uiteindelijk zijn tijdens de les de schuifdeuren ook maar dichtgegaan omdat de paarden omstebeurt aan de kletter gingen.
Na de les gaan eten en uitpuffen van de warmte en een poging doen om van tomaat naar mens te veranderen. Vervolgens nog wat paarden gaan poetsen en toen nog even buiten gehangen en wat in stal gehangen. Toen was Pammetje niet goed en daar kwam de DA nog voor, hopelijk gaat het weer goed met Pam na zijn spuitje.
Om 16 uur weer terug naar huis met de bus, en die mensen achter ons vroegen zich maar af wat ze roken...wilde bijna zeggen dat het konijntjes waren.