Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
abbysumo schreef:Hé wat leuk hoe is het met haar???
Ik heb haar gehad vanaf ze geboren is tot haar derde levensjaar.Toen is ze verkocht naar manege veldt
(ik nog heel veel foto's van haar en een kopie van d'r stamboek).
abbysumo schreef:d'r geboorte datum is 29-3-97.
Vader is hofmeester en moeder een wouter merrie.
Dus echt 100 procent tuigpaard!!!
En wel een goede hoor ik heb met haar 2 keer eerste premie gehaald op de keuring in midden-
beemster.Ik heb haar verkocht omdat ze niet het geschikte paard voor mij was.

abbysumo schreef:hoihoi,vraag maar raak hoor vind ik helemaal niet erg.Ik zal zeker eerlijk antwoord geven.
Ik had pareska dus verkocht aan een particulier(maas Nierop uit de beemster).
Achter me rug om had haar hij direct alweer doorverkocht aan Manege Veldt.daar wist ik dus niks van.Toen ze daar ongeveer 2 jaar stond ben ik eens bij haar wezen kijken.samen met m'n vriend.Ze zag er prachtig uit en we hebben haar ook nog even in de bak zien lopen(bokken)!!!!
Graag wil ik weer eens bij haar kijken,ze was zo lief!!!Maar ook o zo stout.
De moeder van pareska heet dareska en háár moeder weer zareska.Ook heeft ze nog een volle zus Radska(echt een top merrie onder de tuigers)!!!
Shenavallie schreef:Vandaag is er een droom van me uitgekomen: Maisie is al eens meegeweest naar mijn huis en heeft daar in de tuin gestaan, maar vandaag................ stond ze in mijn huiskamer, yihaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'n hubbie werd eerst helemaal gek en moest achteraf wel lachen, m'n broer vond het helemaal geweldig (echt weer wat voor z'n zussie). In de keuken heeft ze een paar broodjes gegeten en daarna in de huiskamer alles eens rustig besnuffeld. Ik was helemaal in m'n nopjes: dit heb ik altijd al een keer willen doen! Ben er nog van onder de indruk en volgens mij blijft het niet bij deze keer, als het aan mij ligt (hi hi)!
echt een actie voor jouw
Shenavallie schreef:abbysumo schreef:hoihoi,vraag maar raak hoor vind ik helemaal niet erg.Ik zal zeker eerlijk antwoord geven.
Ik had pareska dus verkocht aan een particulier(maas Nierop uit de beemster).
Achter me rug om had haar hij direct alweer doorverkocht aan Manege Veldt.daar wist ik dus niks van.Toen ze daar ongeveer 2 jaar stond ben ik eens bij haar wezen kijken.samen met m'n vriend.Ze zag er prachtig uit en we hebben haar ook nog even in de bak zien lopen(bokken)!!!!
Graag wil ik weer eens bij haar kijken,ze was zo lief!!!Maar ook o zo stout.
De moeder van pareska heet dareska en háár moeder weer zareska.Ook heeft ze nog een volle zus Radska(echt een top merrie onder de tuigers)!!!
Inmiddels is het een heel braaf paard geworden, toen ik nog op de manegepaarden reed heeft ze althans nooit wat gedaan en nog zie ik haar geen gekke dingen (meer) doen. Heb je niet de kriebels dat je haar weer terug wilt? Het is in ieder geval een veel gehoorde naam (positief) onder de klanten, dus dat lijkt me leuk om te horen!

Shenavallie schreef:Vandaag is er een droom van me uitgekomen: Maisie is al eens meegeweest naar mijn huis en heeft daar in de tuin gestaan, maar vandaag................ stond ze in mijn huiskamer, yihaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'n hubbie werd eerst helemaal gek en moest achteraf wel lachen, m'n broer vond het helemaal geweldig (echt weer wat voor z'n zussie). In de keuken heeft ze een paar broodjes gegeten en daarna in de huiskamer alles eens rustig besnuffeld. Ik was helemaal in m'n nopjes: dit heb ik altijd al een keer willen doen! Ben er nog van onder de indruk en volgens mij blijft het niet bij deze keer, als het aan mij ligt (hi hi)!
En waar is de
???????
, Haha.......wat een leuke dromen heb jij
, die kun je teminste uit laten komen!!!
ZeFaNa schreef:Gisteravond had mikey koliek![]()
Hij was echt heel zielig...
Gelukkig was ik er op tijd bij en alles is weer goed
LIQUITA schreef:Je hebt PM, Haha.......wat een leuke dromen heb jij
, die kun je teminste uit laten komen!!!

.