Ik ben er nog niet geweest maar mn moeder (die nous even zou verzorgen) was mijn paard ineens kwijt haha! Mijn moeder vertelde dat de beentjes van Nous een stuk dunner waren, dus dat is erg positief!@ Nel: ik wil je niet ontmoedigen, maar voorweeën kunnen soms weken duren. Het wil dus niet zeggen dat de bevalling binnenkort gaat beginnen. Hoe lang duren je voorweeën? en na hoeveel minuten zakken ze weg? Voel je tijdens een wee dat de sterkte toeneemt en na het hoogtepunt afzakt en stopt? Zodra er een iets langere periode van regelmaat in zit (een halve dag ofzo) dan is het wel een teken dat de bevalling niet lang op zich laat wachten (hoogstens een dag of 3).
Het zou kunnen dat je al een centimeter ontsluiting hebt hoor, dat durf ik niet te zeggen. Het ligt geheel aan de weeën die je hebt gehad.
Je kan ook testen of je weeën echt zijn of niet. Als je onder de douche springt en de wee zwakt daardoor af, dan zijn het voorweeën. Blijven ze even sterk, maar zijn ze wel beter op te vangen dan kan je alvast de verloskundige inlichten
Dan is het begonnen.Spannend hoor, dat afwachten! Lijkt me erg vervelend als je iedere keer denkt dat het begonnen is, en de weeën weer afzwakken.

Ik hoef niet terug naar Leeuwarden dus ik kan nog steeds langskomen (tenzij je daar zware bezwaren tegen hebt
En ik MOET hem halen omdat ik anders bepaalde dingen niet mag doen op mijn stage. Je weet alleen van tevoren niet welke vaardigheid je krijgt. Ik heb mn baby born maar weer uit de mottenballengehaald om ermee te oefenen
). Volgende week ben ik dinsdag en woensdag vrij: ga ik lekker uitrusten!
whieieieie! super Kim van je toets!
Ik gok dat je de dag erna flinke spierpijn hebt
Best auw de volgende dag)
) 
Een nacht zonder Shaar, is een nacht niet geslapen