Mooi Nanda, zal zo eens kijken 
Eigenlijk is Tivara een echte dressuurmiep Lise. Ze is voornamelijk dressuur gefokt
.
Het hek bij ons richting de straat, ze liep dus ook op straat vanmiddag, maar bleef braaf bij het hek. Ik zou met de pony het Jitske's zusje mee gaan doen met verkleed springen. Jitske & ik hadden toch de kleren enzo al helemaal klaar. Maar toen waren we daar, belde mijn zusje op dat Tivara zich steeds tegen de stalwand aan liet vallen. Ik ben natuurlijk zo'n heerlijke stresskip als het om mijn paard gaat, dat ik dan niet meer normaal na kan denken
Toch maar naar huis gegaan (echt sorry Jits!
). Suzanne was er al, even temp opgemeten/gekoeld/ontsmet/gewandeld. Het ging al iets beter, nu staat ze weer op stal. Ze staat de hele tijd tegen de wand, met haar hoofd omlaag, een beetje te schrapen en ademt zwaar. Vind het niet zo leuk
Mijn ouders zijn even pijnstillers halen, hoop dat ze daar goed op reageert. Vanavond nog maar een paar keer hetzelfde doen als we net gedaan hebben, en goed in de gaten houden.. Waarschijnlijk heeft ze gewoon veel pijn van haar benen..