en ik heb t toch in t echt ook gezien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik heb t toch in t echt ook gezien
Hij was nog nat van de regen en dan wil ik er geen zadel/longeersingel ofzo op leggen, dus ik dacht: we gaan even vrijspringen. Dat heeft hij vaker gedaan en als hij het truuckje eenmaal doorheeft vindt hij het super leuk en crosst hij als een debiel door de bak heen om telkens met 4 benen tegelijk een meter de lucht in te springen terwijl de hindernis echt een minikruisje is ofzo
Maar vandaag? Nee vandaag waren het weer monsters die je opvreten en die zo eng zijn dat je je baasje om ver moet lopen. Dus ik werd nogal boos op hem, raak niet snel gefrustreerd maar als hij bijna over me een dendert word ik toch wel pissed hoor
Toen ging de staleigenaar ook nog de ramen van de varkensschuur met de hogedruk reiniger schoonmaken en toen was het helemaal feest hoor. Kreng dattie is! Dus ik dacht weetje wat, ik ruim die staanders op en dan ga ik net zolang door totdat hij 1x normaal over die balken heen gelopen is. Naja duurde dus even, ben net zolang door gegaan tot hij er rustig overheen liep zonder als een debiel bijna door het hek heen te rennen ofzo. Toen waren we allebei moe

Marlous1991 schreef:En die had me toch een *piep* paard!!! Mensen kinderen! Echt diep respect! haha
Ik weet niet of die door was, was van marcroix dus zou zomaar kunnen xD whahahahaha

_Linn_ schreef:Britt_Sisi schreef:Omdat het tijd vullend is en lekker geld verdiend!
Ohja. Daar moet ik het dan maar voor doenZucht, ben blij als het het eind van de maand is.
eerst zei je nog dat het lekker makkelijk werk was om te doen 
best lekekr maar voelt zo nutteloos