Oohja Londen, daar ga ik met Pinksteren naar toe haha. oke ik ben dan in de herfst naar Barcalona geweest, april Praag, Pinksteren Londen en zomer Parijs
Van toen (24-09-2010) Naar nu Wat een verandering zeg! Mevrouw is nu net een maandje 5 jaar en nogsteeds heerlijk knuffelbaar. Op naar de volgende 1 1/2 jaar ♥
Barcelona zijn we vorig jaar geweest, en parijs is te dichtbij Istanbul te warm in de zomer en in londen zijn de olympische spelen en dat is dus mega duur. verder dachten we ook aan sevilla, maar dat is ook heel warm.. het is lastig want we zijn ook allemaal studenten dus het moet echt reallyt cheap.. mooie foto!
Dan is Praag ook gaaf! Of Dublin. Je moet wel even kijken of je beetje zon wil en misschien ook wat relaxen tussendoor. Want dan kan je ook naar Lissabon, Madrid, Milaan enzo kijken.
ja idd, daar kijken we ook naar, lissabon is ook leuk ja! we willen gewoon plezier en een mooie stad zien, dus niet zoiets standaard, doen we toch nog wel! eerst dachten we aan rome, zijn we allemaal geweest met school maar dat was te kort, maar dat is in de zomer dus niet te doen.. Dublin leek ons gaaf en praag ook natuurlijk! we zijn gewoon aan het kijken maar heb er wel zin in!
haha nouja we gaan natuurlijk ook diehard feesten maar ook cultuur.. ik wil eigenlijk nog mee naar albufeira maar kan neit bijboeken, dan word het megaduur.. jij gaat naar cherso toch?
hahaha bij mij is geld het grootste probleem, dus ga nu een week met mn ouders op vakantie en dan nog een stedentrip omdat ik niet meer met mn ex op vakantie ga..
Nee, wij hebben maar 1 huisarts in de praktijk, dus kan ook niet naar een ander..
Praag is ontzettend mooi Loes! Parijs is ook een leuke stad en Boedapest schijnt ook leuk te zijn! Rome is misschien een beetje standaard maar ook een leuke stad, vooral de oude gedeeltes..
Ziet er goed uit hoor Marit!
Ik weet nog niet waar ik met m'n vriend heen gaat, we kunnen niet met de auto dus misschien een last minute.. Maar wil er ook niet te veel aan uitgeven, in Nederland kunnen we misschien wel de auto meenemen.
wij hadden ook zoiets, we zien op het laatste moment wel waar we heen gaan! we zouden wel naar frankrijk gaan met de auto, maar dat gaat dus allemaal niet meer door en dat vind ik heel jammer want ik keek er echt naar uit.. Nederland is ook leuk, wij zijn vorig jaar naar valkenburg geweest, ook heel erg leuk!
Iejoorr
Geplaatst: 03-05-12 21:59
_Caitlinnn schreef:
Heb je eigenlijk foto's van eergisteren marit?
Nee In de trein dacht ik, is even mn camera uitproberen, camera leeg Wel 3 foto's van Boris op mn mobiel, maar die zijn niet zo mooi
Les net ging lekker, maar wat is het een draak joh! Heel hard de hoeken inrennen, dat was even flink doorbijten en er doorheen rijden, wat ik toch wel spannend vond Want de galop ging niet zachtjes ofzo. Uiteindelijk liep ze wel braaf. Toen ik klaar was liep het zweet letterlijk van haar af, het druppelde zo naar beneden Lekker lang uitgestapt en even afgesponst