Kom weer even snel langs . Rijden ging erg lekker . Nu naar me opa en oma.
xx
Lau
Geplaatst: 06-02-11 15:52
helleu, waait het bij jullie ook zo? bij de buren vlogen de dakpannen er gisteravond af . kon ik vorige week eindelijk weer rijden schiet mijn knie opslot kan ik nu nog niet rijden
Eliseee weetjee,, ik kan gaan ijs eten IK had een ijsje, me moeder wilde en likje, kwam er een boch (ja,ja, we zaten in de auto), kwm t ijsje tege me moeder aan, en toen lag ie kapot in me had snel een plasticje gapakt en daarin gelegd omg, wat was dat grappig me hele hand was kou en kleverig (had een softijsje met discodip )
ja ik zou zaterdag gaan maar moest ik dus afmelden omdat papa weer niet kon Leuk nieuws ik niet ben allen superblij dat m'n paard het zo goed doet de laatste tijd
Ik doe de clickertraining . Ik heb er een boek over. Doe het niet heel uitgebreid, maar als je het boek wil hebben mag je hem wel kopen .
Ben ik weer. Was lekker vroeg uit. Straks mijn lieve paardje rijden .
DewiRox
Geplaatst: 07-02-11 17:27
Haaaallo! Ben ik ook weer eens, vandaag had ik herkansing engels en morgen moet ik wiskunde herkansen.. Ben echt even helemaal klaar met school, heb zo weinig tijd voor andere dingen.. Zondag heb ik weer eens wedstrijd, de laatste is denk al 2/3 maanden geleden door dat pannenkoeken weer van afgelopen winter. Heb er wel echt zin in, annie loopt heerlijk op het moment!
Maar als we nog wat willen afspreken in de voorjaarsvakantie, moeten we dat maar wel binnenkort even gaan doen? Want anders kunnen er heel veel niet denk ik. Misschien kunnen we in amsterdam naar de bios gaan en daarvoor iets eten in amsterdam? Ik ken een heerlijke pizzaria in amsterdam, vlak bij de bios .
Nu ga ik even mijn wiskunde doorkijken, wil vanaaaf die paardenfilm zien.