Is inmiddels mn vierde paar, en deze wil ik wel echt netjes houde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sabinee__ schreef:Methodiek, had ook niet echt geleerd maar is achteraf wel balen omdat de toets niet echt moeilijk was ofzo..
Maar wel balen ALS ik moet herkansen want heb in Blok3 3 normale vakken, 2 keuzevakken en dan OOK nog die herkansing ..
Laten we hopen dat ik dan niet 6(!) tentamens heb ....
Whaha gelukkig maar 2.
Astor schreef:Vervelend dat ze eraf is gevallen zeg... Hopen dat ze niet al teveel pijn heeft.
Net weer op stal geweest. Zou op Sky rijden maar we konden even geen passend hoofdstel vinden.
Dus toen ging ik maar even wandelen met Azra en laten grazen. En daarna even lekker gepoetst.
Woensdag ga ik er voor het eerst op. Wel gelijk op buitenrit dus ben benieuwd hoe dat gaat.
Gelukkig gaat Stephanie mee met Princess! Anders was ik zeker niet alleen naar buiten gegaan!
, Spannend hopen dat ie bevalt
Astor schreef:Ik hoop ook zeker dat het bevalt. Gisteren was Azra heel erg druk met wandelen.
Ze heeft zelf een stuk of 6 keer aan de hand gebokt en dat was zeker niet laag.
Maar vandaag was ze braaf, scheelt ook dat ze daarvoor buiten heeft mogen rennen.
,
, net zo als sens Pebbs schreef:Thanks Melis!hij gaat er zo tiptop uit zien hé!
heb vanmiddag z'n staart gewassen, benen gewassen en alles opnieuw gevlochten! hij ziet er weer helemaal picobello uit
m'n bink!
Alleen 1 minpuntje.. hij heeft mokdus van de week even mokzalf uit de winkel meenemen..
!
! 

maja geeft niet, spulletje dervoor halen en het gaat weer helemaal goedkomen 
Pebbs schreef:Jaa dat klopt, het gaat zo makkelijk in die sokken zittenmaja geeft niet, spulletje dervoor halen en het gaat weer helemaal goedkomen
Ik heb me hoofdstel én me zadel helemaal ingevet!! en Xander ziet er helemaal top uit!
Dus gaat helemaal goedkomen
! Wat een goede invloed heb ik toch op jouw!
whahaha