Nicole1995 schreef:Net klaar,helemaal schoon en opgeruimd huis weer.
lekker gevoel geeft dat he!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:lekker gevoel geeft dat he!
Heerlijk,ruimt meteen in je hoofd ook lekker op lijkt wel. hahhaha
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:ik heb maandagmiddag mijn eerste nordic walking les. Ja ga het jaar goed beginnen.
Me moeder doet dat ook met een groep vriendinnen in de Kennermerduinen.Ze hebben inmiddels ervaring hoe je moet omgaan en ontwijken van de hooglanders
En het is waar Nicole, je raakt ook opgeruimd in je hoofd! Nu het steeds minder rommelig is, ben ik ook steeds minder knorrig, ha ha!
Shenavallie schreef:Grappig hoor, moeders schoot vandaag even uit haar slof, gevolgd door een takenlijst en iedereen is lekker in de weer. Geen gehang op de bank of achter een computer en alles zie je rustig aan opgeruimd raken!En het is waar Nicole, je raakt ook opgeruimd in je hoofd! Nu het steeds minder rommelig is, ben ik ook steeds minder knorrig, ha ha!
![]()
Neefje van Wesley blijft logeren, dus niet te moeilijk met eten (hij lust niets....): we eten boterboontjes, aardappelkasteeltjes en een Duits Biefstukje. Aardappelkasteeltjes staan in de oven, dus daar is het nu even op wachten tot die klaar zijn!
Shenavallie schreef:En nog een wonder: ik had een code voor een 1/5 Staatslot (actie van Appelsientje) en... we hebben een lot gewonnen!Op de andere codes helaas niets, maar dit is toch al helemaal geweldig!!!! Wat een geluk zo in een paar dagen!!!!
winnitou schreef:Rowan heeft vanaf volgende week zaterdag schaatsles op de ijsbaan in Hoorn.
hij heeft nu de smaak te pakken en heeft er zin in.
dinsdag snorkelen, woensdag voetbal + keeper trainen (als het weer het toelaat) en op zaterdag voetbalwedstrijd (als het weer het toelaat) en dan 's middags schaatsles.
Ach en mams kan dan lekker een rondje met de nordic walkingstokken gaan lopen. krijg ik in iedergeval geen houten reet van.
En gelukkig is zijn vader ook gek op Tennis, dus dat scheelt voor mij dubbelop: ik kan zo slecht tegen stilzitten en vooral bij een sport die me totaal niet aanspreekt....
winnitou schreef:ben ik op zoek naar schaatsen voor Rowan, staat op ieder site, levertijd meer dan 2 weken, niet leverbaar..
Als iemand nog een paar noren maat 37 in de kast heeft liggen die niet gebruikt worden houd ik mij graag aanbevolen.