Hmmm ik had een antwoord geschreven maar deze is verdwenen in de virtuele wereld! Maandag lukt niet tenzij ik een week vakantie heb maar de groepen zijn op zaterdagochtend ook niet zo groot, als je een keer zin hebt.
Moet je je verslagook nog verdedigen?succes in ieder geval!
Pff blijft geloof ik altijd hetzelfde, die scholen... Gerust tien keer hetzelfde melden kan gewoon hoor. Deed ik ook altijd . Dat dit niet opvalt, zegt waarschijnlijk genoeg over de aandachtigheid waarmee je verslag wordt gelezen... Fijn dat je lekker bent opgeschoten in elk geval.
Es, in het weekend kun je pony toch lekker door het bos slingeren?
Jammer Antoinette! Dus donderdag geen ritje naar het Zeeuwse? Of ga je alsnog naar het Zeeuwse?
Hier heerlijk gereden! Friezen blijven (over het algemeen) toch ook heerlijke beesten om op te rijden! Wil was best verbaasd waarom er niet bij de indeling stond dat ik op Adje ging starten (ja dames, ga de 7e meedoen met onderlinge wedstrijd!). Dus toen ik antwoordde dat ik het pas vanavond had opgegeven snapte ze het wel. Maar gaf aan dat ik ook had mogen ruilen. Ach ja, nu op tsjimme lekker gereden en leerzame les gehad! Volgende week waarschijnlijk op mijn eigenwijze vriendje! Hij was vanavond lekker aan de gang, evenals Alex die af en toe de noodrem goed aan het testen was!
Saskia89
Geplaatst: 21-11-12 02:20
Zijn we uitgenodigd om te komen kijken? Vind het sowieso wel weer eens leuk om te kijken!
Jammer dat de pownie al verkocht is Antoinette. Kan snel gaan...
Functie waarop ik heb gereageerd is voor e-mailmarketeer. Wel aardig in mijn straatje dus! Enne, thanks for the support!
van mij mag je komen hoor Sas! gezellig! Antoinette gaat me ook al supporteren ! en ik verwacht toch niet te veel van de wedstrijd! Alhoewel ik gister nog met Wil sprak over Adje en ze gaf aan dat als ie alleen in de bak loopt, hij zich toch vaak redelijk goed gedraagt. dan is er misschien toch nog een beetje hoop??? nou ja, we zien wel! ben benieuwd wel proefje me ze gaan laten rijden, Wil dacht F5. en die heeft ze gister even opgenoemd.....