Overigens zou ik niet daarvoor naar Tilburg gaan.. gewoon gezellig met Pauline en Selene... Maar mijn plan is wat gewijzigd... want ik heb al de hele dag het gevoel dat ik een beetje ziekjes aan het worden ben, dus ik ga vanavond niet mee, maar vroeg mn bedje in...
Marlon van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
jarrah
Geplaatst: 24-07-10 13:37
Ook namens mij van harte gefeliciteerd Marlon!!
Gisteren uiteindelijk, op eten bij mijn ouders na, helemaal niet meer de deur uitgeweest... wat voelde ik me beroerd zeg! Ben gisteravond om 10 uur naar bed gegaan en heb van 11 gisteravond tot 10 vanmorgen geslapen... Voel me nu gelukkig weer een heel eind beter Net lekker wat in huis gerommeld, en strakjes lekker naar stal Vanavond afscheidsfeestje van mijn beste vriendinnetje die voor 8 maanden op wereldreis gaan a.s. vrijdag...
Noah: hoe was de bruiloft gisteren? Hebben ze het ja-woord gezegd
DesireeK
Geplaatst: 24-07-10 19:46
Marlon GEFELICITEERD!!!!!!! Had er vanmiddag toen ik je zag geen erg in
Ik was vanavond op stal.. en er was helemaal NIEMAND! Huis van Cees was ook leeg en honden sloegen aan, 80 eigenaren en niemand aanwezig om 20.30 haha.
Kimbaie
Geplaatst: 25-07-10 09:56
lotjaa93 schreef:
Marlon ook gefeliciteerd!
Ik was vanavond op stal.. en er was helemaal NIEMAND! Huis van Cees was ook leeg en honden sloegen aan, 80 eigenaren en niemand aanwezig om 20.30 haha.
dat is omdat stal ook om 21u sluit. Dus vind het niet vrij onlogisch.
taverno
Geplaatst: 25-07-10 17:26
Het is weer knap druk hier,heeft iedereen vakantie of is iedereen aan het werk geweest.
Ik was aan het werk,had het zo druk gehad dat ik geen energie meer over had om naar stal te gaan.Mijn rechtervoet is helemaal opgezwollen.
Hier nog foto`s van de brand van gisteren op de stompwijkse weg.
Kim,heb jij gisteren nog op een zwarte gereden toevallig?
Kimbaie
Geplaatst: 25-07-10 17:58
taverno schreef:
Kim,heb jij gisteren nog op een zwarte gereden toevallig?
ja, dat klopt. Wat een knap kind was dat! Linds en ik stonden er allebei bij te kwijlen. Leuke vrouw ook Diana, ze vertelde inderdaad dat ze jou kende van Bokt.
taverno
Geplaatst: 25-07-10 17:59
De paardenwereld is maar klein hè.Ik "ken" Diana al heel wat jaartjes .
T was een lekker weekend, gisteren marlon dr verjaardag gevierd, was gezellig! Net nog een beetje met stofje gereden, lekker dier
dat filmpje is wel grappig, jammer dat ze er een reiningruiter voor genomen hebben, hij loopt wat kort aan de teugel. Die opening is wel leuk; gaan de mensen klappen zie je dat dressuurpaard zo doen van "we gaan, we gaan, we gaan hoor!" en die quarter staat "ja.. morgen is ook wel goed.."
Oh een WOW.. ben benieuwd! Lins jij hebt er toch ook 1?