Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:mntj schreef:wat een nare bedoening xan.
hoop dat de wolk weer gauw overwaait. en je was er al bang voor.
Ja,vrijdag had je het er over weet ik ook nog.
xan schreef:Nicole1995 schreef:
Ja,vrijdag had je het er over weet ik ook nog.
Ja hoop ook dat alles dadelijk weer een beetje normaal wordt.
Maar vandaag was deze collega (wel wat later) op het werk, maar volgens andere
collega nog steeds niet aanspreekbaar, en het is allemaal de schuld van o.a. mijn persoontje
(en de andere die vooraan in de keet zitten).
Maar ach ik kan me er eigenlijk niet druk meer over maken.
Had vandaag wat anders aan m'n hoofd.
Ging met m'n moeder naar het ziekenhuis om hartfilmpje te maken. Ze had zaterdagavond wat klachten
(daarom was ik ook niet op het feestje, was daarna niet meer in de stemming), ging dus maandag naar
huisarts en moest vandaag naar ziekenhuis voor hartfilmpje. Wij dachten zo weer thuis te zijn.
Niet dus. Mijn moeder haar hart slaat veeeeeeeeeeeeeelssssssss te snel. En dat is gevaarlijk.
Om een lang verhaal kort te maken: na allerlei onderzoeken en de hele middag op de hartbewaking te hebben gelegen,
is ze toch opgenomen. De bloeduitslagen waren toch wel zo slecht dat ze niet naar
huis mocht.
Dus dat valt ff tegen. Maar ze is daar in goede handen. Ze wordt nu goed in de gaten gehouden.
Morgen gaan ze weer verder met onderzoek en dan hoor ik wel weer wat er dan gaat gebeuren.
Dus ja dat werk kan me ff gestolen worden. Is niet zo belangrijk meer op dit moment.
Maar ik heb gelukkig ook lieve meelevende collega's.
Vandaag telefoon en mailtjes gehad van de mannen, hoe het nu met me gaat.
En dat geeft een goed gevoel, want met hen moet ik dadelijk wel samenwerken.
Zij geloven in ieder geval dat dit echt mijn plannetje niet is, terwijl zij toch ook hun secretaresse
kwijtraken die er al zo'n 6 jaar werkt.
Zo dat was weer mijn verhaal.
Wel lekker hoor zo'n "huiskamer" waar je je verhaal ff kwijt kan

. LIQUITA schreef:Vandaag weer van 1:00 tot 23:00 uur werken. Eerst tot 17:00 uur cursus fysieke belasting. We gaan oefenen met de nieuwe tilliften (die nog moeten komen). Opzich wel erg lachen want we moeten elkaar dus gaan tillen met deze liften. Een lange dag dus, maar daar voor was ik gisteren wel lekker vrij. Morgen nog een avonddienstje (gewone tijd van 15:30 tot 22:00 uur) en dan heb ik weer weekend. Dus ik klaag niet.

Tytje schreef:Ik heb heeeeel goed nieuws!! Valentino is de trailer IN geweest. Ik heb iemand laten komen en uiteindelijk met heel hard werken, veel zweet en ruim een uur later, gaf Val zich over. Val stelde zich dominant op! Hij sloeg met zijn voorbenen, tegen die man, maar daar werd gelijk korte metten meegemaakt. Volgende week komt hij weer.
ATE schreef:Tytje schreef:Ik heb heeeeel goed nieuws!! Valentino is de trailer IN geweest. Ik heb iemand laten komen en uiteindelijk met heel hard werken, veel zweet en ruim een uur later, gaf Val zich over. Val stelde zich dominant op! Hij sloeg met zijn voorbenen, tegen die man, maar daar werd gelijk korte metten meegemaakt. Volgende week komt hij weer.
ooh dat is mooi gaat jouw dan staks oook lukken hoor met val
bevald het trouwens bij astrid ?