Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IJp schreef:Leuk dat mensen hierop gereageerd hebben, ik dus ook: [NM] KLM: dikke mensen moeten extra stoel boeken
Mijn reactie staat op bladzijde 13 halverwege ergens.
.
? San1978 schreef:Kim krijgt een beebie-ezel van Suus, misschien mag je die zo af en toe eens onderpenny-en of misschien Vegas?
En het arme diertje kan wel wat extra liefde gebruiken want hij heeft na aankomst in Nederland eerst nog een week in Tweety, in de vrieskou, doorgebracht en toen hij eindelijk in mijn bezit was heeft mevr. Grace het arme ding bijna onthoofd. Weliswaar uit pure nieuwsgierigheid, maar blijft natuurlijk een gruwelijke ervaring voor zo'n jong dier.KimLittle schreef:San1978 schreef:Kim krijgt een beebie-ezel van Suus, misschien mag je die zo af en toe eens onderpenny-en of misschien Vegas?
Ja klopt, ik heb een beebie-ezel!!En het arme diertje kan wel wat extra liefde gebruiken want hij heeft na aankomst in Nederland eerst nog een week in Tweety, in de vrieskou, doorgebracht en toen hij eindelijk in mijn bezit was heeft mevr. Grace het arme ding bijna onthoofd. Weliswaar uit pure nieuwsgierigheid, maar blijft natuurlijk een gruwelijke ervaring voor zo'n jong dier.
Dus Nita, als je graag wilt knuffelen dan mag je 'm wel eens lenen hoor. Hij is gemakkelijk te vervoeren; hij past gewoon in een gemiddelde handtas.

Miss_Montana schreef:@IJp: Is dat van die 2e vliegtuigstoel nu een 1 aprilgrap of niet? In de USA is deze regeling namelijk allang al van kracht dus vind het ook wel geloofwaardig eigenlijk

Briljant gewoon! 
KimLittle schreef:@Rien: Ben je Beeb al aan t klaarstomen voor de rodeo?
ehm gister was het idd een rodeo....wat was ik blij dat ik er niet op zat!!! Maar aangezien beebs niet zo handig is met haar beentjes, zwabberde haar beentjes in galop alle kanten op en natuurlijk stoot ze zich aan het hek van de roundpen, sneetje in kogel......het was vandaag een klein beetje dik maar liep gelukkig niet kreupel. Wat een suffie niet... Cassidy schreef:Hihi, ik kom net dit topic tegen...
[LN] het speelgoedpaardje dat echt kan lopen!
Die ontbrak nog in mijn verzameling modelpaardenBriljant gewoon!
B_a_b_e schreef:![]()
ehm gister was het idd een rodeo....wat was ik blij dat ik er niet op zat!!! Maar aangezien beebs niet zo handig is met haar beentjes, zwabberde haar beentjes in galop alle kanten op en natuurlijk stoot ze zich aan het hek van de roundpen, sneetje in kogel......het was vandaag een klein beetje dik maar liep gelukkig niet kreupel. Wat een suffie niet...
doosje.