zo er hadden een hoop wedstrijd vandaag! kel hoe ging t? weet iemand hoe britt, jolanda, kim, wilma en tess hebben gereden? ik heb lekker gereden, maar helaas geen puntjes. 2x 169 (ik had zelf wel iets hoger verwacht...) volgende x beter.
Punten waren veelste laag van jou Tis! Chels liep echt super!! Britt heeft zoiezo 1 punt, missch wel 2 ik weet alleen dat ze nu volgende week m2 gaat starten!
Tess was heeel erg blij ja, ze had 185 en 186 ! Simone had geen puntje volgensmij. Jolanda had geen punten, die had 170 en 172.
Ik had super lekker gereden, vooral de 1e proef daar had ik 180. 2e proef had ik 179 dat is wel even balen maarja helaas.. Alsnog super blij met die ene natuurlijk!
ik snap niets van die startlijst van a.s. zondag. waarom mag iedereen (behalve de z want die rijden binnen) de 2 proeven meteen achter elkaar rijden, en de m niet, die moeten in 1 bak? stom...
ja leuk! hopelijk wordt het ook nog lekker weer! de m is in 1 buitenbak, de andere buitenbak is dan voor het losrijden, z is dan ondertussen binnen. zal wel druk worden dan met losrijden..
nikje
Geplaatst: 12-04-10 21:35
Wie vind het leuk om 16 mei een cross trainig met je paard te volgen samen met mij?
SteffiiY
Geplaatst: 12-04-10 21:41
nikje schreef:
Wie vind het leuk om 16 mei een cross trainig met je paard te volgen samen met mij?
waar is het? en cross is toch over die boomstammen heenspringen toch ?