Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Kirsten is obsessed
Ik gaat trouwens afsluiten =)
Kirsten_S schreef:Omg omg!
!!
! Maaikeee schreef:Kirsten_S schreef:Omg omg!
het is de herhaling toch van de laatste aflevering van vorig seizoen?
!!
!
!

Maaikeee schreef:Haha jaa idd volgende week begint het weer
Ik zit ook voor de buis nu hoor haah
Pebbs schreef:kirsten, wat bedoel je met mijn benenprobleem ??
daardoor zitten je benen ook niet mooi als je aan het dressuren bent. Met springen is het goed maar met dressuur moet je juist langggg zitten alsof je een draadje aan de bovenkant van je hoofd hebt en die hem omhoog trekt. Zo kom je dan te zitten. 

niet normaal !

WAUW !

Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:kirsten, wat bedoel je met mijn benenprobleem ??
Dat je beugels nog steeds te kort hebtdaardoor zitten je benen ook niet mooi als je aan het dressuren bent. Met springen is het goed maar met dressuur moet je juist langggg zitten alsof je een draadje aan de bovenkant van je hoofd hebt en die hem omhoog trekt. Zo kom je dan te zitten.

Pebbs schreef:en twingo heeft niet voor niets een hulpteugel, net zoals meer paarden op de manege
XxNimezxX schreef:Jane, mooie foto's met je camera..
ik heb ook net een spiegelreflex gekocht, haha ik zit er toch een potje mee te klooien. Morgen ook maar eens de paardjes op de foto zetten..
Wie rijden en allemaal morgen .. dan ga ik fotos maken van de les na mij..
XxNimezxX schreef:weet iemand een programma waarmee ik foto's kan uploaden en de kwaliteit nog een beetje ok blijft ?