rockoo schreef:Moet ik dan bij haar naam op pm drukken .
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Er hangt een hele grote zwarte wolk hier boven, Erik denk dat die voorbij gaat. Alhoewel het nu begint te regenen.het zit nu tussen heerhugowaard en jou in.
Ron heeft ook net het laatste rondje met het hondje gedaan.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Er hangt een hele grote zwarte wolk hier boven, Erik denk dat die voorbij gaat. Alhoewel het nu begint te regenen.het zit nu tussen heerhugowaard en jou in.
Ron heeft ook net het laatste rondje met het hondje gedaan.

rockoo schreef:Xan hoe is het met je oog

LIQUITA schreef:Xan, is het niet gelukt om je naam te veranderen?
Wie weet heet ik volgende week wel ...........
meelen schreef:Als ik het goed zie krijgen we hier geen onweer ???
xan schreef:HahahaLIQUITA schreef:Xan, is het niet gelukt om je naam te veranderen?
Moet daar nog mee verder gaan.
Wil dan ook nog foto's in mijn profiel zetten.
Maar misschien hou ik het toch wel bij Xan. Het klinkt wel lekker, en ik reageer zelfs op die naam![]()
![]()
Ik weet het nog niet, niets zo veranderlijk als ik![]()
![]()
![]()
Wie weet heet ik volgende week wel ...........
. 
rockoo schreef:Nou ik heb het gedaan naar yinari dus ik hoop dat het gelukt is

rockoo schreef:Nou ik heb het gedaan naar yinari dus ik hoop dat het gelukt is

LIQUITA schreef:meelen schreef:Als ik het goed zie krijgen we hier geen onweer ???

meelen schreef:wat een rare naam, puntje puntjepuntjepuntje, of bedoelde je stipstipstipstipstip?
je bent een nono of je bent het niet

rockoo schreef:Ja vanmiddag heeft ze het gehoord ze is geslaagd dus we hadden vanavond feest en zaterdag voor de jongelui.
rockoo schreef:Ja vanmiddag heeft ze het gehoord ze is geslaagd dus we hadden vanavond feest en zaterdag voor de jongelui.
Feliciteer haar maar van mij

rockoo schreef:Wat gaan jullie toch snel ik moet steeds weer terug lezen het is niet bij tehouden.