Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathaliia schreef:lieziej schreef:En lieve Nathan Modder, ik heb jouw foto's er allemaal afgeslooptLekkah Puh xP
En pff.. het is me een werk om rond elke foto z'on randje te zetten!
waaatt? hoezo heb je dat gedaan elisabeth blub![]()
*oontroostbaar*.
nickyforever schreef:ilse ik heb gemailt maar nog niets terug gehad helaas.
Ik ga proberen om zondag even bij je te komen kijken.
Ilsuuuh schreef:hallo!!!!
Ben ik ook weer lkkr weekend
al vanaf vanochtend 10 uur.... jeee
Jimb0o schreef:Ilsuuuh schreef:hallo!!!!
Ben ik ook weer lkkr weekend
al vanaf vanochtend 10 uur.... jeee
Haha ik kwam om half 11 pas op school en kon om 12 uur alweer vertrekken, heeeeeerlijk
Ben nu mijn nederlands boekverslag aan het maken over de klucht van de koe
Jimb0o schreef:Nee wij gaan deze maand nergens meer heen waarschijnlijk, tenzij ik volgend weekend nog wordt opgeroepen voor Leusden, ik sta daar reserve. Op alle andere wedstrijden was al geen plaats meer.
Die van Ol missen we, want we gaan eind februari een weekje weg, dus als Leusden niet door gaat pas in maart weer.
In maart heb ik me net (digitaal!) ingeschreven voor de 8e, das een dag voor de carrouselwedstrijd, kan ik hem mooi ingevlochten laten! En dan nog de 23e in Leusden en Olga's wedstrijd dan, 29 maart geloof ik.
Heb me trouwens ook net bij mijn knhs aangemeld, maar mijn standen zijn ook nog niet bijgewerkt.
adante_2007 schreef:hallo allemaal
Ilsuuuh schreef:Jimb0o schreef:Nee wij gaan deze maand nergens meer heen waarschijnlijk, tenzij ik volgend weekend nog wordt opgeroepen voor Leusden, ik sta daar reserve. Op alle andere wedstrijden was al geen plaats meer.
Die van Ol missen we, want we gaan eind februari een weekje weg, dus als Leusden niet door gaat pas in maart weer.
In maart heb ik me net (digitaal!) ingeschreven voor de 8e, das een dag voor de carrouselwedstrijd, kan ik hem mooi ingevlochten laten! En dan nog de 23e in Leusden en Olga's wedstrijd dan, 29 maart geloof ik.
Heb me trouwens ook net bij mijn knhs aangemeld, maar mijn standen zijn ook nog niet bijgewerkt.
okee!! Gaat de Carrousel gewoon door!!? GEzellig
Ik ga me zo opgeven voor 2 maart in Nieuwegein en 16 maart in Soest op Nieuw Eldorado, hoop dat die noG niet vol zijn!!!!!
Beetje jammer dat ze zooooooooooooo traag zijn bij de KNHS!!