Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 12:52

ik hoop het alhoewel we nu al gezakt zijn en alles nu wel bijna rond is (hoop ik) Bloos

Heb gevraagd of gorgelende schoonmoeder niet even mijn badkamer in het nieuwe huis wil soppen...ff rust.
Ze is echt zooooooo dom en ik irriteer me zooooooo erg aan haar.

ff voorbeeld...mijn soepkommen en bakjes enzo zijn allemaal ingepakt...zij kookte gister voor ons maar had ook vla met aardbeien gehaald..
Geen bakje te vinden natuurlijk wil ze vla met verse aarbeien op een klein platontbijtbordje gaan doen.
Nou ik bedoel dan kan je toch niet anders reageren dan op een geirriteerde toon te zeggen "je kan toch geen vla op een plat bord doen!!!!" Boos! Boos!
En dan zegt zij....'O nee" grrr vreselijk hoor!

Maar ze is nu weg ga ff lekker Q-music aanzetten foute muziek de hele dag!!!! Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 12:53

ikke niet begrijp Falli........deze tekst......ikke misschien Blond ?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 12:54

oeps nu wel........

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 12:58

fal wil je dat echt weten..kom vanmiddag bij mij dan weet je het!!!

O ja heb jullie gister niet op de hoogte gehouden..maar wij hadden gister helemaal niet zo'n hele slechte dag hoor!

Mijn waterbed werd door een erkend verhuisbedrijf verhuisd op aandringen van mij bij frits. Blijkt dat de zakken van mijn bed kapot zijn...dit werd al geconstateerd voor dat het bed uitelkaar was!
Nou geen punt dachten wij..5 jaar garantie en gekocht in 2003 dus no problemos zou je zeggen.
Nu blijkt de fabrikant failiet te zijn! Boos! hebben wij weer..maar goed nog niet getreurd....frits kan wat betreft de detailhandel veel regeltjes uit zijn hoofd en steld de winkel aansprakelijk en wil dat hun met een passende op lossing moeten komen.
Winkel weigerd en zegt sorry als fabrikant failiet is kunnen wij niks meer doen.
Frits heeft geprobeerd die mevr ervan te overtuigen dat zij wel degelijk aansprakelijk gesteld kan worden omdat wij een overeenkomst hebben met haar en niet met de fabrikant...
Dit word nu uitgezocht door winkel en ze komt daar op terug. We kunnen wel slapen hoor erop.

Nou toen was er even niks en toen kwam melissa uit haar werk met de mededeling dat haar fiets gestolen was! Boos! Boos!

Het is bijna een lach film zoveel pech dat wij hebben de afgelopen tijd Bloos Haha!

Nou tot op heden is er nog geen pech geweest dus misschien heb ik niks te melden over vandaag straks Haha! Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:06

Ben er ook weer ff!! Heb pauze Knipoog We gaan Biz heel missch vanavond al halen. Kim belde me net!! Piet wil vanavond wel rijden Go jij! Go jij! (anders hadden Anit en ik hem morgen gehaald)
Ik kan idd lekker bokken op het werk Bloos maar ik heb het nu al aardig druk, dus ik verwacht niet dat ik er veel tijd voor ga krijgen Clown Rond uurtje of 4 ga ik lekker naar huis, weekend vieren Go jij! Go jij!

Ik ben eigenlijk vergeten te vragen of Biz gewoon weer normaal het land op mag, ik heb het wel gezegd dat ze nu hele dag stonden. Ik ga het nog wel ff navragen en anders bouw ik het gewoon weer rustig op Lachen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:10

ja joh kan hij s'nachts nog gezellig met heli binnen staan.
Ik wacht nog eerst da af voor hij dag en nacht gaat hoor!
Denk niet dat het verstandig is om hem nu 24 uur buiten te zetten..

Leuk nous weer bokken op werk hihi

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:12

madelon31 schreef:
fal wil je dat echt weten..kom vanmiddag bij mij dan weet je het!!!

O ja heb jullie gister niet op de hoogte gehouden..maar wij hadden gister helemaal niet zo'n hele slechte dag hoor!

Mijn waterbed werd door een erkend verhuisbedrijf verhuisd op aandringen van mij bij frits. Blijkt dat de zakken van mijn bed kapot zijn...dit werd al geconstateerd voor dat het bed uitelkaar was!
Nou geen punt dachten wij..5 jaar garantie en gekocht in 2003 dus no problemos zou je zeggen.
Nu blijkt de fabrikant failiet te zijn! Boos! hebben wij weer..maar goed nog niet getreurd....frits kan wat betreft de detailhandel veel regeltjes uit zijn hoofd en steld de winkel aansprakelijk en wil dat hun met een passende op lossing moeten komen.
Winkel weigerd en zegt sorry als fabrikant failiet is kunnen wij niks meer doen.
Frits heeft geprobeerd die mevr ervan te overtuigen dat zij wel degelijk aansprakelijk gesteld kan worden omdat wij een overeenkomst hebben met haar en niet met de fabrikant...
Dit word nu uitgezocht door winkel en ze komt daar op terug. We kunnen wel slapen hoor erop.

Nou toen was er even niks en toen kwam melissa uit haar werk met de mededeling dat haar fiets gestolen was! Boos! Boos!

Het is bijna een lach film zoveel pech dat wij hebben de afgelopen tijd Bloos Haha!

Nou tot op heden is er nog geen pech geweest dus misschien heb ik niks te melden over vandaag straks Haha! Clown

Je zou haast gaan denken dat dat huis niet wil dat jullie erin gaan wonen. Arme arme Madje.....vind het echt heel sneu voor je.....

Huilen Huilen Huilen Huilen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:21

ja je vraagt je af he..er zijn genoeg tekens geweest om het tegen te houden zou je zeggen..
Het begon al met de aanvraag van de hypotheek voor het nieuwe huis daarmee is echt zoooo veel fout gegaan dat wij met die fouten nu nog bezig zijn.
Bv verkeerde rente percentage..

Ach kaar als we het allemaal achter de rug hebben kunnen we er vast wel weer om lachen...moetenwe nu bijna al zoveel fouten dingen hahah kan eigenlijk geen toeval zijn zou je zeggen Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:22

Zijn er nog mensen of een familielid hebben die intresse heeft in een halfhoogslaper van ikea????

Bed is is prima staat maar ritchie heeft nu laag bed

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:25

madelon31 schreef:
ja joh kan hij s'nachts nog gezellig met heli binnen staan.
Ik wacht nog eerst da af voor hij dag en nacht gaat hoor!
Denk niet dat het verstandig is om hem nu 24 uur buiten te zetten..

Leuk nous weer bokken op werk hihi

Ik ga ook nog ff met de arts overleggen over 24/7 Ik denk dat het wel mag, maar ik moet Biz wel voorlopig goed bijvoeren ivm het eiwitgehalte
Lijkt me idd niet verstandig om Heli nu ook al 24/7 te zetten, gisteren kwam hij weer niet helemaal goed van het land af Ach gut

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:37

madelon31 schreef:
ja je vraagt je af he..er zijn genoeg tekens geweest om het tegen te houden zou je zeggen..
Het begon al met de aanvraag van de hypotheek voor het nieuwe huis daarmee is echt zoooo veel fout gegaan dat wij met die fouten nu nog bezig zijn.
Bv verkeerde rente percentage..

Ach kaar als we het allemaal achter de rug hebben kunnen we er vast wel weer om lachen...moetenwe nu bijna al zoveel fouten dingen hahah kan eigenlijk geen toeval zijn zou je zeggen Knipoog

Ben nog steeds het internet voor je aan het afstruinen of je nog iets terug kan doen met de ontbindingsvoorwaarden.
Heb toch niets beters te doen en het dood de tijd en misschien kan ik nog iets voor je vinden.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:53

*LOL*
Stelletje kletsjanuse

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:58

goed Hè!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tong uitsteken

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:04

Ja - GE-WEL-DIG
*LOL*

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:20

hoi xeen...hoe is het met mamma??

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:29

Hoi hoi gelukkig mag biesje weer terug Lachen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:31

he aman....jij ook weer eens hier Knipoog

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:32

Lekker dat Biz weer naar huis mag,is i.d een heerlijk gevoel als je je paardje weer naar huis kan halen Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:37

Mad, met mama gaat het redelijk. Ze heeft wel pijn een beetje. Maar d'r kateter is eruit, haar infuus is eruit. En ze is er 90 % gewoon bij Pling

Ik ga naar mamsel, en dan naar stal.
Laahaateeerrrrr Doei!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:47

Ga nu stoppen en naar huis. Fietsen samen met Zarah, hebben zo afgesproken op centraal. Misschien tot vanavond mensjes.

doei.......... Doei, doei

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:48

goed nieuws van biz en je mama Haha! Haha! Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:26

Soof ik heb de halsters van Sieb en Sam afgedaan, vond het beetje eng, vooral Sam want die gaat constant met haar hoofd over het hek heen hangen en was bang dat ze anders misschien bleef hangen, Sieb deed dit wel niet maar zekere voor het onzekere.

Oh oh... ik heb der halster express om gehouden omdat het elke keer een gevecht is om der het land uit te krijgen.. het heeft me ook ongeveer een half uur geduurd om der halster op te doen. Ik heb em liever ook af maar ik heb veel liever dat ik der gewoon weer mee kan nemen.

@xeentje: Ik kon gister niet want ik had een belangrijke vergadering voor een project. Maar ik wil wel heel graag zaterdag komen. Weet je hoelaat en of er nog kaartjes zijn??

Voor de rest heb ik vrij weinig terug gelezen want ik moet zo werken Tong uitsteken maar Nousie Goed man dat bizje weer terug komt!! Haha! Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:26

Xeentje pb me anders even!

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 16:23

hoi Doei! hoe gaat het ben hier lang niet geweest zegg.... Bloos
l ben net thuis samen met kaar gefietst Clown is me een avontuur zeg op stal is ze altijd lief maar op de fiets.... Duivel
nou mams is ook thuis die gaat even lekker slapen Dromen Slapen en verder eigenlijk niks te melden

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:19

niet teveel vertellen hè Zaar Knipoog

Kom vanavond toch maar even naar stal, eerst ff eten. Jeffrey is weer weg dus ik heb het ook lekker makkelijk met eten.