Oh trouwens Juul, we hadden gister in de les een proeflesser en ik maakte zo een praatje met haar blablabla.. en toen was het ineens van oh waar kom je vandaan en ik zo.. nou wat denk je
Fryslan natuuurlijk
In ieder geval, ik zei Leeuwarden dus.. en toen vroeg zei: Oh, ken je Julia ook? Julia Jorna?? En ik zo van huh... JAAAA... dat is een vriendin van me.. Wat blijkt nou... dat meisje heeft ook op de seeruyter gewerkt
Ze heet Annelien en komt uit de achterhoek. Ik kon er echt niet over... ik vond het zoooo toevallig
En natuurlijk kon ik nu mooi over Henco praten
ze doet in Utrecht rechten als het goed is! Je kan met haar dikke lol beleven! Toevallig zeg!! Ik zal haar missen deze zomer
ben net weer gezakt voor theorie met ALWEER 1 fout teveel... heb et gehad!!!
Volgende week als reserve nog een keer en nu tijd aan school besteden, ik loop nu achter omdat ik 5 dagen lang niks anders heb gedaan dan geleerd, proefexamens gemaakt en geoefend met een cd-rom!! Pffffff Maandag lees ik de boel nog eens over en ga dan het nog een keer proberen, school gaat voor... bijna niemand wist dat ik het moest doen vandaag en wou iedereen verassen, nou wat een verassing
De zomer dat ze ehm, wegging zeg maar, heb ik nog foto's van haar genomen. En m'n moeder had nog foto's gemaakt van ons. Ze zag er zo zielig uit, zó mager... Ben blij dat ik alsnog die foto's toen heb kunnen maken. Toen ik na de zomer terug kwam, was ze weg.
Maar zij had een jaar terug ofzo, nog foto's van Donder (nu Danilo ofzo) gestuurd, en hij ziet er erg goed uit. Hij doet het ook goed in de wedstrijden. Zowel springen, als dressuur.
Alleen ik moet gewoon heel streng rijden van Ria, zeg maar. En het werkt alleen maar tegen, heb ik het gevoel. Vandaag begon ik ook weer gewoon ontspannen met langere teugel etc, dan gaat het veel beter, en ontspannender!