Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 13:08

Dat klinkt naar. Veel geluk dan zometeen Trudy!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 13:51

Tandartsen zijn eng... Ik ben ook zo blij dat ik niks had. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:03

Idd, ik haat tandartsen.

Vanmorgen bij de prikkendokter geweest. Moest een herhalingsprik halen voor Cuba. In eerste instantie deed het geen pijn maar 5 minuten na de prik begon mijn arm ineens te branden en nu heb ik spierpijn in die arm. Stom. Maar de mevrouw was wel heel aardig. Prik was erin voordat ik het wist Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:45

Prikken zijn ook niet leuk... Eigenlijk moet ik elk jaar de griepprik halen maar ik heb vriendelijk bedankt. Bloos

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:22

TA viel mee, maar nu wel een verwijzing naar de kaakchirurg omdat er wel een ontsteking zit.

Ik ben al geen fan van de tandarts, maar helemaal geen fan van de kaakchirurg...Misselijk

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:56

Da'snietbest, volgens mij zijn kaakchirurgen nog minder leuk dan tandartsen (nog nooit bij een kaakchirurg geweest maar 't klinkt als no fun Nagelbijten / Gniffelen ). Ach gut

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:53

Hoi.

Bruggers zijn agressief... D'r werd net een brugger enorm hard gemept door een andere brugger omdat ze met stiften op z'n gezicht gingen tekenen. Rolleyes

D'r lag bloed op de grond... En nu moesten de bruggers zich melden bij de concierge om te vegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 14:23

Irritantie bruggers... Lekkere bende dan zeg! Mafkezen Hoe is het met de in elkaar geslagen brugger?

Klinkt niet lekker Trudy, heel veel stertke bij de kaakchirurg!

Pfff, ik heb het wel weer gehad hier. Dit is gewoon écht niet wat ik wil, op een reisbureau werken! Vanmorgen weer: Andere stagiaire komt om 11u30 binnenkakken (voor de 2e keer), hij had zich verslapen. Ben reuzebenieuwd of hij weer eerder wel mag om de trein te halen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:38

Doei!

Weet niet hoe 't met de brugger is... In de pauze erna gingen 2 5e jaars met elkaar knokken. Iedereen Sinterklaaskriebels ofzo?

Die andere stagiaire heeft zo te lezen echt een luizenbaantje... Je kan bij m'n ma d'r bedrijf werken? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:42

Gráááág zelfs! Of is het daar ook zo saai als hier? Clown

Ja, het zullen vast de zenuwen zijn voor de Sint die morgen cadeautjes komt brengen Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:58

*LOL* Nouja je krijgt niet de kans om niks te doen bij m'n moeder. Tong uitsteken

Ze hebben voor ons morgen 't 7e + 8e een sinterklaas iets gepland, ik ben na 't 6e uit dus de sint heeft pech. Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:08

Arme Sint Nagelbijten / Gniffelen Nou, ik zou hem ook lekker peren hoor als ik het 6e uur uit zou zijn.

Er staan trouwens weer erg 'leuke' westernzadels te koop op bokt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:11

Heb idd een paar dingen gezien die de benaming zadel eigenlijk niet zouden mogen hebben... Heb nog wel 'ns de neiging erop te reageren, vandaag ben ik lui. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:26

Ik heb af en toe ook de neiging om op mijn handen te gaan zitten.

Gaat het om het zadel dat met spoed weg moet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:39

Dat heb ik niet goed gelezen, over het algemeen kijk ik naar de prijs en de foto's. Da's voor mij genoeg Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:48

Had ik nog niet eens gezien: Polly staat op bokt *LOL*

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:23

Ai meld me ook maar een keer...... Haha!

Ik kom nu bijna 3 jaar in Starnmeer op stal om les te rijden en sinds deze winter ben ik officiëel hofleverancier in wortelen. Dat betekent dat ik nu 2 keer per week op stal kom.

Ik ga vanavond lesrijden ipv mijn vaste woensdagavondritueel. Dit omdat mijn vriend een verrassing heeft gepland morgenavond. (hij wil echt niet zeggen wat Boos! , dan is de verrassing eraf(nou en...))

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 19:51

Ohja, wortelstaartzaksleezymevrouw Haha!

Doei!

Stom dat 'ie 't niet wil zeggen, 't moet wel een heeeele goeie verrassing zijn hoor dan. *LOL*

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 23:43

Ahhhhhhh het wortelvrouwtje is er ook Tong uitsteken , morgen maar even een smsje richting stal gooien dat wij niet komen ivm het sinterklaasfeest, een klein kadootje voor de dames, heerlijk gourmetten en daarna even nagenieten Haha! helaas Steesje een dagje geen tijd voor je, normaal ben ik constant op stal maar door mijn armpje ben ik beperkt tot de zondagen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 09:55

Hahaha Hooooi!!! Ben benieuwd wat de verassing is hoor! Ik heb je sleezy's bekeken en ze zijn echt leuk joh! Was een leuke les vorige woensdag *LOL*

Arme Steesje krijgt geen eens een een bezoekje van de Sint op 5 dec? Of heeft ze haar hoefijzertje al gezet? Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 10:10

Rejoice en Glory krijgen niets van de Sint. Voor die twee is het elke dag dierendag.
De voet van Glory zag er overigens goed uit nadat het verband af was gegaan. Toch weer een geruststelling!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 11:18

Mooi Trudy! Da's fijn om te horen. Moet je nog steeds stappen met haar?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:34

Stees heeft een hoefijzertje gezet, heel hard gezongen (gehinnikt/gegilt in mijn oor) maar stiekem de wortel en 't hooi voor Amerigo zelf opgegeten. *LOL*

Ben vandaag ook weer heel Suusig... Deed vanmorgen m'n lenzen in en 1 oog werd helemaal knalrood en dat deed auw, die lens eruit gehaald maar de andere vergeten... Met 1 lens zie ik dus helemaal niks zolang ik beide ogen open hou, dan zie ik dubbel, kan ik geen diepte inschatten en andere domme dingen, ik kan zelfs niks lezen omdat ik de letters dubbel zie. Huilen van het lachen Toen ik thuis kwam heb ik de andere lens er maar gelijk uitgehaald...
Laatst bijgewerkt door Authentic op 05-12-07 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:39

Jeetje Suus, da's handig Nagelbijten / Gniffelen Is je ene oog nu al wat beter?

Hmmm ik weet niet of ze dan nog wel een cadeautje krijgt als ze het eten van Amerigo heeft opgegeten Clown Maar ze heeft mooi gezongen zo te horen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:41

Zo te voelen is m'n oog nog rood en hoef ik 't niet te proberen om er een lens in te stoppen. *LOL*

Geweldig gezongen... Huilen van het lachen