Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Zodan...wat kunnen jullie o.h.-en, zeg!
Ik ga dat niet allemaal bijlezen...als er echt iets héél belangrijks is gebeurd, dan hoor ik het wel!
Ik ben op zoek naar een mooie winterdeken voor Warenko. Die groene die hij nu opheeft is ook goed, maar ik denk dat hij straks een dikkere mag, vooral als hij zelf van zijn uitloop gebruik kan maken. Ik heb een mooie Amigo deken gezien.....effe sparen....
Jetta schreef:Ja, Amigo is ook van Rhino en Rambo! Supermooie dekens, maar er hangt een prijskaartje aan. Eerst zag een betaalbare, maar nu ....een dikkere duurdere....
Ik wil wel even jouw deken passen, hoor! Is het een 185 of 195?
Het is trouwens een 1.95 Jetta schreef:OK....misschien past ie wel, maar soms valt een 195 net wat te ruim van voren. We zien het wel. Ik ben vanmiddag op stal, denk ik. Wil je hem anders in de kantine leggen?
Jetta schreef:Ja, morgenavond....vanavond kan ook, we zien wel!
Ik vind het belangrijk dat het goed aansluit, anders loopt de regen er zó in!

de een is klein en een grote vriend (gelukkig) van het gevaarlijkste ponytje van stal. (Het is zwart en het werkt niet) en de ander is geloof ik de grootste sukkel die er bestaat
. Alleen doet Blando aan "verzamelen" want alles wat je bij de stal of in de buurt van zijn mond
zet ben je gewoon kwijt. Is leuk speelgoed. pumbaa_nr_1 schreef:nou dox kan ook heel druk zijn maar ik wil niet in rengalop zonder dat ik het zelf wil je houd haar togh wel

waarom ben ij niet op msn
spettertjuh schreef:Anoushka ik wil graag met je mee naar mr. Ed als ik mag....ik ben alleen pas uiterlijk tegen half zes thuis denk ik, wil ff kijken voor een dekentje voor Blando en een zadelstukje voor de staartriem van Spetter.![]()
spettertjuh schreef:Ach arme Blando.......zucht.......hij bijt ook niet van zich af. Afijn moet ie dat maar eens heel snel gaan leren toch? Zijn koker is aan een kant gelukkig alweer aan het slinken dus ik denk toch dat het aan het voer heeft gelegen. Het is niet warm ofzo maar gewoon koud. Je mag er ook aan komen (sukkeltje) hoef ik bij Spetter niet te doen, die gaat schoppen zo klein als ie is......![]()
Of krijgt Diddle'tje daar ook weer de schuld van???
pumbaa_nr_1 schreef:whaha geeft niejwaarom ben ij niet op msn