Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nee doe maar niet, ik sta niet in voor de gevolgen.. Ik wil zaterdag zelf ff naar buiten, hopelijk is het dan ook lekker weer!

Zirano schreef:Goedemorgen,Ik zal blij zijn als Emmeloord gebeld heeft.DUIMDUIMDUIMDUIMDUIM.Enals dat telefoontje er is dan ga ik lekker meteen daar naar toe.
naadje24 schreef:Helemaal overjouw post heengelezen!@Dabo:
wat wil je eigenlijk voor dat knalroze shabrak hebben?![]()
hihi
hahaha

)
Fijn dat hij binnekort ook weer naar stal mag komen!
Wel goed dat alles nu gelijk gedaan is, hij heeft er in ieder geval niets van gemerkt. Zou het door zijn eerdere verminderde weerstand zijn dat hij dergelijke ontstekingen krijgt ondanks de antibiotica? Anyway: goed nieuws dat hij weer op z'n pootjes staat en nu beter kan worden!
Gelukkig is de operatie geslaagd, en hopenlijk is hij snel weer de oude.
Zirano schreef:Hoi Shirley,op het moment dat je het schema ophaalt komt ook meteen de aftekening en de eerste bestraling.Dat ftekenen duurt best wel een tijdje want het moet heel secuur gebeuren.Maar je hebt gelijk dit heeft mijn moeder echt nog nooit meegemaakt daar.
Hier dan weer een berichtje uit Emmeloord.
Zirano is vreselijk onder de indruk van wat er vandaag is gebeurt en heeft erg veel pijn.Ze hebben nu de pijnstillers opgestart.Morgen ga ik er echt heen wat knullig voor hem wanneer stopt zijn ellende nou eens een keer.