stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:28

Goedemorgen,Ik zal blij zijn als Emmeloord gebeld heeft.DUIMDUIMDUIMDUIMDUIM.Enals dat telefoontje er is dan ga ik lekker meteen daar naar toe.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:29

Mogguh mensen!
Zou je op Bella naar buiten durven Willemijn? hahahaha het SCHEUR-ijzer Tong uitsteken Nee doe maar niet, ik sta niet in voor de gevolgen.. Ik wil zaterdag zelf ff naar buiten, hopelijk is het dan ook lekker weer! Haha!
Maar als je eens zin hebt om haar te rijden, Willemijn, moet je het ff zeggen hoor! Haha!

Ik heb Gooiland gebeld voor die chip gedinges. Zij kunnen haar identificeren, maar dan moeten toch de papieren nog naar het KNHS gestuurd worden. Ik dus weer KNHS gebeld of ze dan genoegen nemen met kopieen, maar nee, ik moet het paspoort en chip-formulier naar het KNHS opsturen. punt. Verdrietig
Ik heb Gooiland dus maar weer gebeld om die afspraak die ik gemaakt had af te zeggen.. zucht, wat een gedoe! Waar begin ik aan!? hahahaha

Ik denk aan Zirano... *denk denk denk denk*.... en *duim duim duim duim* Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:33

ik zou wel op bella durven hoor geen probleem! Ik ga misschien even Fanny bellen zo! Misschien kag ik mte fresco! Hoelaat ga jij naar stal ellen?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:38

Zirano schreef:
Goedemorgen,Ik zal blij zijn als Emmeloord gebeld heeft.DUIMDUIMDUIMDUIMDUIM.Enals dat telefoontje er is dan ga ik lekker meteen daar naar toe.

ik zit hard te duimen voor je Ach gut

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:38

naadje24 schreef:
@Dabo:
wat wil je eigenlijk voor dat knalroze shabrak hebben? Bloos Haha!
Helemaal overjouw post heengelezen! Bloos hihi
Sjah, wat wil ik er voor hebben... de verf eruit en een beetje? 10euro teveel? 7.50? Dekje is splinternieuw, heb er misschien 3x mee gereden toen hij nog wit was Tong uitsteken hahaha

@Willie: Ik wil hier om een uur of 1 weg... via Landsmeer. Brenda gaat dan ook, en dan mag ik bij haar achterop de scooter hahahaha (laat ik me auto in de bocht staan ofzo)

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:39

oww yes hahaha! Ik ga zo ook maar! het is heerlijk twiske weer! Dan baal ik je wel dat ik geen paardje voor het twiske heb Verdrietig

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:58

@ Willie Ga je toch op Missie hahahaah. Nee hoor het is vandaag Vera-dag voor Missie.

Ik stond vanmorgen na een helf uur braaf wachten ror ik Purmerland ddor mocht op stal gaan ze weer asfalteren richting Purmerland en kon ik das miss niet op tijd weg om met mijn moeder naar t avl te gaan. Was echt heeeeel boos! Er is gewoon geen enkele duidelijkheid die ze geven ook! Ze doen maar wat en hoe laat ze dat doen weten ze zelf niet want aan wie je t ook vraagd: niemand die t weet. Zo ga je toch niet met mensen om...... nou zij wel blijkbaar!
Ben dus teruggegaan.... een uur was ik kwijt en geheel voor jan L*L... bah! Met t heen en weer lopen zou ik dus geen tijd meer hebben voor Ilion dus dat risico wilde ik niet lopen. Gelukkig kan Marieke m rijden voor me (voor hem wel zo fijn want ze rijdt m altijd zo leuk en zijn oortjes flapperen altijd bij haar).

@ Mar ik duim me rot voor Zirano hoor! Laat je weten of t geholpen heeft?!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:59

Veel succes in het AVL vanmiddag Shirley!! Dat was ik nog helemaal vergeten in het smssie van vanmorgen te zetten, sorry!!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 11:12

Ik ga er ook niet v uit dat iedereen dat onthoudt hoor Knipoog
Dank je wel. Zo'n mri schijnt niet leuk te zijn dus ik ben blij als dat achter de rug is. En dat op haar verjaardag..... maar ze zei zelf al "64 jaar geleden ging ik ook door n tunnel dus dat kan ik nu ook hahaha"

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 11:19

Mar, sterkte vandaag met Zirano. Ik duim nog steeds voor jullie Haha!

Bren sterkte met je oma! Ik hoop dat ze snel weer beter is.

De laatste rustplaats van mijn broer en mijn stiefvader is echt heel erg mooi geworden. De steen is heel mooi en de urn van mijn broer is er bijgezet. Ben echt heel blij dat hij nu een plekje heeft gekregen. Zijn vrienden zijn ook erg blij want die wilden ook graag af en toe bij hem langs gaan maar dat ging niet echt want tot dinsdag heeft de urn bij mijn moeder thuis gestaan. Emotioneel een zware dag gisteren en ben er vandaag nog steeds stuk van omdat ik gisteren alleen maar heb lopen rennen en dus eigenlijk geen tijd gehad om alle indrukken te laten bezinken.

Na afloop van de bijzetting zijn we met zijn allen wat gaan drinken en napraten in het stamcafe van mijn broer en daarna moest ik als een speer naar Omar toe die ik moest losrijden en daarna Daan er nog op om te trainen voor de wedstrijd zaterdag.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 11:38

Nog steeds niks gehoord,Shirley sterkte met jouw mams,mijn moeder vondt de MRI altijd wel meevallen hoor alleen het infuus voel je een beetje als het erin gaat(als dit tenminste ook met jouw mams gebeurd.Zodra ik wat weet over Zirano horen jullie het dus nog even DUIMDUIMDUIM.Annemieke het ziet er eg mooi uit waar jouw broer nu rust.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 11:42

Nog geen nieuws van Zirano Mar?

Ja hij heeft een mooie laatste rustplaats gekregen en daar ben ik erg blij om!

Heel veel succes en sterkte met je moeder vandaag Shirley! Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 11:48

wanneer is er weer wedstrijd op taams? dan kom ik effies kijken denk ik Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 11:51

Morgen avond, en zondag de hele dag, Sjorsie! Haha!
Kom ff kennismaken dan hahaha

Fijn dat je broer nu een definitieve rustplaats heeft Annemiek Haha!

Je moeder Shir.. 64 jaar geleden ook door een tunnel geweest! hahaha
Gefeliciteerd trouwens met haar verjaardag! Geef dat maar ff aan haar door Tong uitsteken Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:00

Morguh!
al wat bekend over zirano?

shir: gefeliciteerd met je mams maar tegelijkertijd ook nog sterkte natuurlijk.
Bren: sterkte meid Ach gut

Willemijn: niet zo mooi dat je je zo voelt dan! kunnen ze het niet vinden?
Annemiek: heel veel sterkte meid,ik hoop dat ook jij hierin ook nu een stukje rust kan vinden.
Dabo: 7,50 vind ik op zich niet zo slecht klinken Bloos

Vandaag hopen dat ik wel eens aan rijden toe kom,gisteren kwam Paul er weer tussendoor
die dacht dat Rose nog op veldt stond en had haar voor vandaag ingepland Clown
dus het was een geluk dat ik hem tegen het lijf liep....hij dacht haar in haar oude stal te hebben zien staan maar het nieuwe paard wat daar in staat is ook donkerbruin Sigaar
ze heeft iig mooie nieuwe schoenen nu Haha!

Vandaag ook mijn nieuwe springschoenen eens uitproberen (hopen dat ze niet vaag gaat lopen Tong uitsteken )
die heb ik bewust aangeschafd ivm haar nieuwe ijzers en het feit dat ze nog zo zwabberig loopt....

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 14:12

Hoi Allemaal,Hier dan eindelijk het bericht over Zirano.
Hij is om 12.45 uit de narcose gehaald.
De operatie is een behoorlijk zware klus geweest.Ze dachten dat alleen de linkerzaadstreng ontstoken was maar achteraf bleek dat er aan de rechterkant een abces zat te grote van een tennisbal.Daar zijn ze ruim 11/2 uur mee bezig geweest met schoonmaken en de vloeistof is op kweek gezet.Zijn wolfstanden zijn ook meteen getrokken en ook daar zat een ontsteking achter.Nu bergrijp ik waarom hij de laatste paar dagen narrig werd.Wat zal hij een pijn hebben gehad in zijn buik.
Ook zijn hoeven zijn gedaan dus hijheeft een grote beurt gehad.
Vandaag liever geen bezoek bij hem omdat hij behoorlijk bij moet komen van alles.Morgenochtend mag k weer bellen en als alles volgens wens gaat dan mag hij snel weer naar huis.
Morgen horen jullie meer.DANK JULLIE VOOR HET DUIMEN HET HEEFT PRIMA GEHOLPEN.nu maar opknappen.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 14:35

@ Zirano: dat is goed nieuws toch, ga je toch even lekkerder het weekend in Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 14:37

Ben heel blij te horen dat de operatie geslaagd is!! Echt super! Nu hopen dat Zirano eindelijk een geluksvogeltje wordt Haha! Fijn dat hij binnekort ook weer naar stal mag komen!

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 14:42

Zo, ze hebben Zirano behoorlijk onder handen genomen Ach gut Wel goed dat alles nu gelijk gedaan is, hij heeft er in ieder geval niets van gemerkt. Zou het door zijn eerdere verminderde weerstand zijn dat hij dergelijke ontstekingen krijgt ondanks de antibiotica? Anyway: goed nieuws dat hij weer op z'n pootjes staat en nu beter kan worden!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 15:15

Zoals de DA uitlegde kan het best komen door datgene wat hij heeft meegemaakt,maar zeker weten doe je dat nooit.En doordat nu alles op kweek gezet is kunnen ze precies zien welke antibiotika er aan moet slaan.Momenteel wordt hij elke dag geprikt maar ik hoor nog welke antibiotica ik straks moet gaan geven.
Wel weet ik al dat hij elke dag in een brandschone stal moet staan,Dus de kruiwagens zien jullie wel langs komen.
Maar doordat hij ook last van zijn gebit had heeft hij de laatste tijd ook n iet zo goed zijn eten kunnen verteren.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 15:44

Arme zirano! Ach gut Gelukkig is de operatie geslaagd, en hopenlijk is hij snel weer de oude.

@Sjorsie: Tijdens het binnenseizoen altijd op zaterdagavond en Zondag hele dag. En het buitenseizoen zijn er alleen wedstrijden op zondag.

Ellen; ik had al n vermoeden dat het gewoon naar de KNHS moet. Maar je krijgt het toch ook weer terug Knipoog

shirley; gefeliciteerd met je moeder en succes in t AVL.

Brenda; sterkte met je oma!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:04

Het verhaal wordt steeds raarder.... Zat met mijn moeder braaf te wachten voor de mri, kwam er n dame vertellen dat ze de zaak nog eens bekeken hadden.... geen mri wel een echo! Ik werd echt heel boos! Wat een sooitje ongeregeld zeg!
Dus een echo dan maar, konden ze niets vinden, niet in de oksel en elleboog maar ook in de vinger niet! Hoe goed ze hun best ook deden er was niets te zien.... Toch raar niet? En nu weten we niets. Er staat een afspraak om de uitslag vd mri te bespreken en een scheme te maken voor de bestraling maar mijn moeder gaat maandag eerst maar even bellen hoe en wat want voor de uitslag vd mri hoeft ze niet te komen..... en om er nu heen te gaan voor een bestraal schema lijkt me ook onzin?
Zelf denkt mijn moeder dat ze gaan bellen om t bestralen ook maar af te zeggen, ik heb dat liever niet laten ze nu maar die eventuele restjes dood maken met bestraling, dan is ze er echt van af!
Wat een raar verhaal is dit aan t worden...

@ Mar, fijn dat de operartie goed is gegaan en nu maar hopen dat ie snel terug naar stal kan. Dan kan ie met een beetje geluk ook snel lekker op t land. Dat zou fijn zijn voor m!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:36

Hoi Shirley,op het moment dat je het schema ophaalt komt ook meteen de aftekening en de eerste bestraling.Dat ftekenen duurt best wel een tijdje want het moet heel secuur gebeuren.Maar je hebt gelijk dit heeft mijn moeder echt nog nooit meegemaakt daar.

Hier dan weer een berichtje uit Emmeloord.
Zirano is vreselijk onder de indruk van wat er vandaag is gebeurt en heeft erg veel pijn.Ze hebben nu de pijnstillers opgestart.Morgen ga ik er echt heen wat knullig voor hem wanneer stopt zijn ellende nou eens een keer.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:39

Zirano schreef:
Hoi Shirley,op het moment dat je het schema ophaalt komt ook meteen de aftekening en de eerste bestraling.Dat ftekenen duurt best wel een tijdje want het moet heel secuur gebeuren.Maar je hebt gelijk dit heeft mijn moeder echt nog nooit meegemaakt daar.

Hier dan weer een berichtje uit Emmeloord.
Zirano is vreselijk onder de indruk van wat er vandaag is gebeurt en heeft erg veel pijn.Ze hebben nu de pijnstillers opgestart.Morgen ga ik er echt heen wat knullig voor hem wanneer stopt zijn ellende nou eens een keer.

He wat naar dat ie zo'n pijn heeft! Maar goed dat ze de pijnstillers hebben opgestart. Bedenk dat het met een paar dagen allemaal verleden tijd is en hij vast een gezonde knol wordt en blijft!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:54

Dat mag ik wel hopen eens een keertje.Vanavond nog maar een keertje bellen hoe het met hem is.