Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En jij alvast succes ! Welshponygek schreef:Ik ga negen september weer een f-proefje rijden. Ik doe dan de f7.
Weet iemand eigenlijk of de manier waarop je de manen doet uitmaakt? Ik deed altijd knotjes, maar ik vind het eigenlijk zonde om de manen te trekken dus nu wil ik een matje in de manen maken.
F14 (nog steeds
). 
Dus zondag de F9B alweer! Ben benieuwd! Daarna ook nog springwedstrijd dus heb er zin in!
Welshponygek schreef:Dank je, er waren nog wel twee leukere waar ze goed opstaat alleen daar was het matje niet goed te zien, dus vandaar deze. Maar het viel niet mee die dag om haar er goed op te krijgen.
Ben 4e geworden van de 15 mensen en reed een F9B proef. Ik had 215 punten, er was best streng gejureerd, meer dan de helft had zijn promotiepunt niet gehaald en er waren ook zelfs verschillende mensen onder de 200 punten. Maar eigenlijk is dat ook wel goed want het werd zowat gebruikelijk dat iedereen zijn promotiepunt maar haalde op 1 of 2 na.
.