Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamybol

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:24

Wat is ie eigenlijk geklasseerd geweest?

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:11

Zijn eindstand is Z+2, dacht ik. Hij heeft zeker 6 proefjes gereden voor die 2 winstpunten xD
Verder weet ik niet of ie ook wedstrijden gesprongen heeft. Zal me niks verbazen, hij vind dat geweldig.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 17:22

Vader is ook een ggk springhengst ;)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:31

Maakt niet uit, ken ook wel paarden die eeuwig Z starten voor 1 winstpuntje en dat dan nog niet halen. :+ Hoorde laatst een verhaal over iemand die al een jaar of 4 in de B startte (ja, met hetzelfde paard). Dan heb je blijkbaar echt iets niet begrepen, lijkt me. :=

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:48

Vader ook? Had echt niet verwacht dat ik heel veel springouders zou hebben.

Haha, dat snap ik ook niet. Dan doe je toch echt iets niet goed.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 17:49

Pff ... daarom zou ik nooit officieel kunnen starten met die bonte, maar dat lijkt me erg deprimerend ... Heeft ze al wel haar puntje of dat ook niet?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:15

Volgens de mensen die me het verhaal vertelden niet, zelfs niet bij 'Sinterklaas-jury's'. Dan kun je echt maar beter op onderwaterdammen gaan. :j

Heb me nu bij Q ook maar aangemeld voor een BOB.. Vindt het zo knullig voor vriendjelief dat hij al alles rond in huis moet doen en dan zondag ook nog niet eens van een kerstdiner met een wijntje kan genieten omdat ik hoe dan ook niet kan rijden.
Had bedacht dat ik morgenochtend toch maar de huisarts ging bellen, maar hoorde net op het nieuws dat die morgen staken tussen 10 en 12 uur. :=

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 18:19

Ja dan zou ik ook stoppen, of een ander paard zoeken als het toch je ambities zijn.
Ik vind het jammer dat je niet kan stemmen, moest je wel een rede opgeven waarom je ene bob wou? Of dat ook niet?
Ik zet serieus elk uur me wekker, doe me radio aan via de telefoon, hoor de naam en ga weer slapen tot het uur erop :+
Gaat het toch niet goed? Heb je wel je medicijnen gekregen die je moest hebben?

Ik ga er vandoor, eventjes mee op oefen pacour .. kijken hoe die zich nu gedraagt :+

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:21

Ja, heb wel de reden opgegeven, vind dat best een goeie ook. :+
Dat verlanglijstje schiet ook al niet op. Ik hoor het alleen 's ochtends vroeg niet, maar dan sms je me wel wakker, toch? ;)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 23:29

Dan bel ik je wel hoor :)
De reden vind ik ook goed.
Papa en Mama waren zo lief om al me spullen weer terug te zetten toen ik op oefen pacour was :+:
Maar wat een gezeik weer in t voetbal.
Hoorde trouwens dat Calypso weer te koop staat (oude pony van Lisa) voor de mensen die haar niet kennen, Robin was ook van hun.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 09:51

Calypso weer te koop? Vreemd, heeft ze die pony ook niet heel lang gehad. Ze zal vast weer een nieuwe krijgen :j Op wat rijd lara nu eigenlijk? Die had eerst altijs snowy toch maar die staat nu als (perdy?) op de manege toch?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 10:07

Lara heeft Tracy, Calypso was al verkocht daar is nu wel een heel mooi paard voor terug gekomen. Meisje is er mee achter over geklapt en was eigenlijk al bang

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:28

Ik snap echt niet dat ze zoveel pony's hebben gehad. Lijkt mij toch wel dat je een band krijgt met een beest.

Net weer een ochtend gewerkt, ben nog wel wat wankel. En morgen ben ik savonds vrij ipv sochtends, dus dan kan ik mooi een lesje meepikken. Gister heeft ie de hele dag op stal gestaan, vandaag kijk ik nog wat ik met hem kan doen ivm enting, vrijdagavond dan maar een lesje, want zaterdag kan ik ook niet rijden. Vind het bij die oudjes nooit zo fijn als se lang stilstaan.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 14:33

Nee dat snap ik dus ook niet kayleigh :=

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 14:43

Pony was ze wel on-groeit maar denk dat als ze hier een goed bod voor krijgen dat ze hem ook wel verkopen, wil je een beetje naam krijgen in de sport..

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 15:31

Damn, ik ben wel lekker bezig vandaag. Dacht dat het wel weer ging, dus op de fiets naar Harry. Even gewandeld, maar moest toch even zitten omdat ik zo slap ben. Harry denkt spontaan te gaan graven op de plek waar ik zit. Pok, harde mep op mn scheenbeen. En dat doet pijn, niet te geloven. Lomp paard is het ook.
Dus nu zit ik te wachten tot ik wat minder slap ben zodat ik weer naar huis kan fietsen. En anders bel ik mn pa wel met het risico dat ik morgen weer niet mag.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 16:33

Oeh, Kayleigh.. Thuis gekomen??

Ik vanmorgen naar acupuncturist geweest, daarna weer plat. Toen kwam mijn moeder, samen wat rommel uitgezocht en daarna ik weer plat en zij het huis gestofzuigd. En nu heeft ze een berg aan was meegenomen (witte shabrakjes enzo), want daar kwamen wij niet aan toe en zij heeft een grote zolder om het te drogen te hangen.
Zo fijn dat ze kwam helpen, heb haar ook maar een doosje toffifee uit de lange doos van zondag meegegeven. :)

Vriendjelief is vanmorgen vroeg naar werk vertrokken om aansluitend te borrelen met werk, hij wist niet of er ook bij gegeten ging worden, dus voor mij heeft ie een bakje rijst met saus in de koelkast staan. Voel me wel een beetje alleen nu..

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 16:52

Wat rijden zij nu dan Sam? :)

Wel lief dat hij een bakje rijst met saus heeft klaargezet voor je, alleen zijn is nooit fijn :(:)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 18:10

Lisa rijdt B springen, Dressuur of B of L
En Lara M dressuur/L springen?
Denk dat Else het beter weet.

Ik ben ook brak, loop al vanaf 2 uur in de stad, dat doen we anders nooit.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:16

Ben wel weer thuis gekomen. Zit nu een prachtig grote bult op mn scheenbeen. Gek paard ook weer.

Gast het wel weer wat beter, Rian?

Rijden Lisa en Lara (voor Lisa dan) zo laag? Met zoveel paarden te hebben gehad had ik wel verwacht dat ze aardig hoog in de sport reden :=

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:16

Hmpf, had verwacht dat die al in het M/Z reden eigenlijk...

Ik ben ook nog in de stad geweest vanmiddag, laatste kerstcadeautjes shoppen :))

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:32

Ik weet ook niet precies wat ze nu rijden, ik kan het allemaal niet meer bijhouden op stal. :=

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 18:33

Met Calypso reedt ze ook Z, alleen heeft ze nu een 4 jarige en die mag max 1.10 dus een L pacour lopen.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:35

Ah oke, nee dat bedoelde ik zegmaar :))

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 18:36

Dus dat komt nu gewoon door paard zijn leeftijd en Lisa rijdt nu tussen de paarden, is ook heel anders.