Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig had NL niet bedacht om te springen. M. had het maar opgegeven met de proef en toen hebben we nog even voor onszelf gereden.
Op een klein tikje reageerde hij behoorlijk hysterisch, dus daarna even rustig aan om de rust te vinden voor de proef. In de ring ging het best redelijk, behalve dan dat hij omsprong in de galop, weer terug sprong en vervolgens had ik achter een lekke band. Buiten dat ging verder alles wel redelijk. Had uiteindelijk 180 punten en een 4e plaats.
) dus vandaag niet veel puf.. (om 6 uur in bed en om 10 uur klaarwakker
)
)
( onderling )

. Ze loopt constant linksgesteld en zo gauw je haar recht probeerde te richten flipte ze helemaal door. Daarnaast was ze ook erg slecht aan het been en bij iedere poging om dit te verbeteren kreeg ik als reactie een trap naar mijn been of zweep of zelf een huppel dat schijnbaar op een bok moest lijken.
Na een tijdje maar even raad gaan vragen want ik was door al mijn oplosmethodes heen. Gewoon doorrijden was het advies, ze zal op een gegeven moment toch wat meer aan het werk moeten en dat vind ze nu eenmaal niet zo leuk. Nou dus toen iets consequenter geworden maar daar werd het alleen maar erger van helaas. Op de een of andere manier zal ik wel iets gedaan hebben waar zij het absoluut niet mee eens was. Helaas niet zo'n geweldige les dus.
)
.