Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Llover schreef:hoezo, jij was dr helemaal niet? wat bedoel je nou? je doet altijd net alsof ik dat niet mag zeggen en je weet niet eens waarom ik dat zeg! beetje raar. Nog ff zeg.....of wou je beweren dat de heeeleee manege bokt leest, hahaha Nu niet net doen of alles door mij komt hoor.
zoals mijn zus zegt: je meot daar mega sucken om een beetje aardig gevonden te worden, en ik sta er niet om populair te zijn ofzo, ik sta en ben er voor mijn paard dus. En als ik gezelligheid wil zoek ik die wel op.En als bep mensen niet tegen mijn mening kunnen en op de manier hoe ik die uit dan is dat jammer voor ze. En ik klaag toch niet verder, ik meldde alleen even dat ik de gezelligheid opzocht, niets mis mee lijkt me.
DeedeJee schreef:Llover schreef:hoezo, jij was dr helemaal niet? wat bedoel je nou? je doet altijd net alsof ik dat niet mag zeggen en je weet niet eens waarom ik dat zeg! beetje raar. Nog ff zeg.....of wou je beweren dat de heeeleee manege bokt leest, hahaha Nu niet net doen of alles door mij komt hoor.
zoals mijn zus zegt: je meot daar mega sucken om een beetje aardig gevonden te worden, en ik sta er niet om populair te zijn ofzo, ik sta en ben er voor mijn paard dus. En als ik gezelligheid wil zoek ik die wel op.En als bep mensen niet tegen mijn mening kunnen en op de manier hoe ik die uit dan is dat jammer voor ze. En ik klaag toch niet verder, ik meldde alleen even dat ik de gezelligheid opzocht, niets mis mee lijkt me.
Nou sorry hoor Be, gezelligheid creëer jezelf en als jij het niet gezellig hebt en andere mensen wel, dan vraag ik me af of er niet eens een lichtje bij je moet gaan branden.
En hou nou es op met je mening, dat weten we nou allemaal wel een keer dat je die hebt. Je moet niet altijd je gelijk willen krijgen.
En wat bedoel je met "je meot daar mega sucken om aardig gevonden te worden?"
lizzjuh14 schreef:haha wat een doos
ik ben ook naar die film geweest
tenminste als het dezelfde washahaha
met kim en monique