manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:45

Jeetje Kim, wat erg! Echt een nachtmerrie!
Ik hoop dat Nous zich snel weer wat beter voelt, arm beest!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 13:15

Tjonge wat een verhaal kim!
Sterkte hoor met nous, das echt balen voor jullie!

Zo vandaag is de dag dat ik thuis mag gaan bevallen, dus komt u maar........
.......................................................................................................
.......................................................................................................
Nee geen reactie, dus zal nog geduld moeten hebben!

Over 3 weken uitgerekend, ja ben echt aan het aftellen, dus over 3 {of 5 weken} een babytje......

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 13:17

Ja maar als je baby al ingedaald is kan ie toch elk moment komen? Ik hoop voor je dat hij/zij een beetje snel komt hoor nel, ben je eindelijk van die buik af!

Ik heb n nieuw hoofdstel voor shaar gekocht, mn andere hoofdstel was te groot en er konden geen gaatjes meer bij...
Deze heb ik gekocht:
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 13:17

Ga je thuis bevallen dan Nel?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 16:36

leuk hoofdstel Bar!

Tjee ik was al druk aan t meeleven, maar je baby laat dus nog even op zich wachten... Ik hoop dat ie t snel zat is daar in je buik, hoef je niet meer zo lang te wachten. Tot die tijd idd geduld hebben. Maar wij tellen mee af hoor Nel! Ja

En wat een verhaal van Nous zeg! Zo verschrikkelijk dat hij dat even vergeet te vertellen en dat over de rug van Nous!
Hoe is t nu met Nous? Ach gut arm paardje!

En Nanda stond net weer in de wei Thirz, redelijk op 4 voetjes. Maar als ze der stal uit komt loopt ze nog wel wat mank (al minder als vanmorgen hoor, maar nog wel niet goed)
*ook nanda was dus aan de sukkel met een voetje.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:15

voicenel schreef:
Zo vandaag is de dag dat ik thuis mag gaan bevallen, dus komt u maar........

Yoehoe Go jij! Go jij! én vandaag is de dag dat de longetjes gerijpt zijn en alles van je baby erop en eraan zit!!
Drink lekker veel tonic, eet veel ananas en de andere tip om de baby sneller te laten komen weet je waarschijnlijk wel Knipoog

Vandaag ging het al een stuk beter met Nous. Ik weet niet of dit nou door de pijnstilling komt of niet, maar ik ben allang blij! De mok is ondertussen tot halverwege dr achterbenen opgetrokken en haar voorbeentjes beginnen nu ook mok te vertonen... Ben dus lekker in de weer met betadine en sudocrem. Haar beentjes zijn al wel iets minder dik, maar ze is nog behoorlijk olifant.
Wat een werk kost Nous mij nu zeg! pffff. 4x per dag afspuiten, wassen met betadine en insmeren met sudocrem. Daar ben je makkelijk 1,5 uur mee bezig, en dat keer 4!!! Ik heb vandaag mn mams geleerd hoe ze Nous moet verzorgen, dus die kan ik ook inzetten Knipoog Iemand anders nog interesse in het verzorgen van Nous? In ruil daarvoor liggen er hele lekkere marsjes en twixjes in de kast thirz, daar gaan je snoepjes! Knipoog Schijnheilig

En nous gaat verhuizen!!! Volgende week krijgt ze de beste stal van de braamhof! En vlak voor onze kast, wat willen we nog meer!

Wel toevallig dat Nanda ook ineens dikke beentjes had. This zonde voor alle paardjes Ach gut

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:32

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 20:19

CIS! we zijn je blik helemaal vergeten!
*of heb je hem in de pauze nog aan Thirz getoond? Tong uitsteken
Lukt t met scannen?

*gaat nu t dansje bekijken*
t eerste deel van t dansje moet lukken denk ik Clown
*kijkt verder*
ik vermoed dat t hele dansje me nog wel gaat lukken Nagelbijten / Gniffelen
Alleen we doen níet die pakjes!
Maar das goed hoor, die gaan we oefenen en de eerst volgende keer dat we naar de stad gaan even showen Haha! *zal ik dan foto's maken? Schijnheilig

Gelukkig dat t al wel beter gaat met nous. Goed nieuws.
Alleen balen van die mok! waar komt die ineens vandaan joh! Hopen dat die vele uurtjes die je er nu in steekt wel effect hebben.
Fijn zo'n moeder. Als je dan moeilijk zit kan zij ook altijd nog even gaan kijken en verzorgen. (Zegge niet nog een klusje die je vriendlief aan kan leren? Tong uitsteken)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 22:13

He hallo,

Bedankt voor het medeleven!
Was vanavond op verjaardag, maar we zijn maar naar huis gegaan, want het ging niet zo lekker.

Bar: mooi hoofdstel! Ik wil graag thuis bevallen.
Kim: Ja ik heb al behoorlijk veel gelezen over hoe je meer kans maakt dat het eerder geboren kan worden.....

Wel vervelend al die kreupele paardjes!
Aan de ene kant wil ik ook wel af en toe voor jullie de beentjes van nous afspuiten, dat vindt ik wel leuk, lekker bezig zijn met de paardjes.
Maar het nadeel is, dat ik niet kan bukken.
Dus misschien niet heel handig, maar mocht je in nood zitten, ik woon twee straten verder, dus ik kan altijd nog ingezet worden voor nood....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 23:09

Citaat:
Ik ga maar eens aan t werk, tot laters! En Anne, jij loopt morgen wel naast me he? (met duorijden dan!)

*uhum*
Volgende keer mag ik weer naast je lopen zeker? Schijnheilig

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:19

goedemorgen!
Anne, ik denk dat je eerst maar eens met Stud moet gaan praten 's ochtends om zijn humeur te pijlen...als lars zijn billen namelijk volgende keer weer zo aantrekkelijk zijn (lees geschikt doelwit voor het sterken van de tanden Tong uitsteken) weet ik niet of jij wel zo geschikt bent Haha!
Bar, ik weet niet of ik het al gemeld had maar ik vind het een supermooi hoofdstel! Kan ik het in de vakantie komen bewonderen? (de week van 26 februari)
Balen dat je je niet zo lekker voelde gister Nel!
gaat het met Nous al wat beter?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:17

Ik heb deze week vakantie Cis, maar maakt niet uit.
Zondag 25 heb ik wedstrijd bij de zwaanhoek.
Maar tuurlijk kun je shaar + hoofdstel komen bezichtigen EN uitproberen Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:31

Goeiemorgen!
Iedereen een lekker relaxte zaterdagavond gehad (en Thirz een beetje rustig gewerkt)? Ik iig wel hoor; lekker op de bank voor de tv hangen en tv gekeken! Gisteren begonnen met schilderen in mijn huisje; de leidingen en een begin met de deurposten gemaakt (die zijn nu donkergeel, jak). Judith komt me maandag- en dinsdagavond helpen met het behangen van de slaapkamers, dus dat moet goedkomen!
Hoe is het nu met Nous? Ik las en hoorde al iets beter, dus ik duim dat het nu bergopwaarts gaat. Geef ze maar lekker veel knuffels van mij Knipoog Helaas ben ik geen geschikte kandidaat om te komen helpen omdat ik zelf tijd te kort kom met klussen, werk en school, maar anders had ik het echt graag gedaan!
Hoe is het nu Nel? Voel je je al wat beter?
Haha Cis, jij beleefd altijd weer wat op Paardoes Lachen Leuk dat je weer even bent geweest; volgende keer gaan we weer eens samen, kunnen we weer leuk naar een spannende les kijken Clown (als wij komen kijken is er altijd wat te beleven he?)
Bar, alvast veel succes met wedstrijd! Wanneer was het ook alweer wedstrijd op Scheldestad?
Ehm Anne, dat dansje he; is het verplicht om dat volgende keer helemaal uit je hoofd te doen? Ik geloof dat het nogal ingewikkeld is met elke keer dezelfde herhalingen Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:48

Zo, ik ben ook weer thuis na een enerverende dienst. Er was al een kindje om 6 uur wakker, gelukkig gingtie weer slapen, zo heb ik lekker tot 8 uur in mn bed kunnen liggen Lachen Das echt een uitzondering! Daarna spykids 2 gekeken, dus weet nu alles van bespioneren Clown

En die zwoele blik liet Cis me op de glijbaan zien....of toch bij de schommel? Nouja, iig weer wat lol gehad!! Mag ook wel na alle drama's: Nous én Nanda ziekjes Ach gut Gelukkig met beide alweer wat beter! Ga vanmiddag Nous verzorgen en knuffelen! Maar super dat ze volgende week die box al heeft!!

En dat dansje...hmm, moet lukken, maar of ik t wil?! Moet ik eerst de tekst nog ff instuderen (die is erg moeilijk nl Clown ) En jij danst ook mee Anne!!
Ik wil ook vakantie!! Maar helaas hebben de kids vakantie en dat betekent voor ons dus extra werk! Ben nu al op de 3e dag van de 12 dagen die ik achter elkaar werk.....nog 9 te gaan! Maar in mei heb ik dan toch echt een weekje vrij, dan ga ik Cis in t Noorden opzoeken. En vervolgens gaat Cis dan dr rijkunsten vertonen bij het ruiterbewijs he Knipoog

Bar: mooi hoofstel hoor, vooral die frontriem is erg sjiek! Foto's van Shaar met t hoofdstel volgt nog? Gister kwam je moeder trouwens nog langs op mn werk om de EKH papaieren af te geven!
Nel: poep die baby maar eens uit hoor, haha!
Bianz: succes nog met klussen van de week, wanneer kan ik de voordeur komen schuren? Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:13

Ik ga als het goed is vandaag een foto van shaar met nieuwe hoofdstel maken!
Ik was gisteren nog naar de stad geweest, in natio was t niet zo leuk, de muziek stond echt super hard, heb nu nog oorpijn...
En dr waren allemaal van die irri jonge gastjes die niet opletten en tegen je aan springen en zo... grrr!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:32

En Anne; Lisan is er 3 weken niet, dus dan kan jij aan je relatie met Stud werken. (en misschien moeten de we volgende x maar niet achter Lars, scheelt ook Vork )

Jammer dat het niet leuk was in Natio Bar. Wij zijn dr ook al lang niet meer geweest. Vorige keer moest je verplicht garderobe doen, nou, doen wij lekker niet Tong uitsteken

Ik ben weg!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 18:09

we zijn zowiezo al een poosje nie gaan stappen Knipoog Was t nu weer verplicht garderobe Bar? (vind dat zo'n rare actie ineens Verward Alsof t al zo druk was daarzo)

Dat zal t zijn; Lars zn billen waren gwoon te verleidelijk Clown Maar ik zal aan mn relatie met Stud gaan werken hoor (relatie-therapie momentje Tong uitsteken)
*Ach als Cis er niet is scheelt t vast al een hele hoop Knipoog Zonder Cis geen spannende momenten en dus waarsch ook geen aanval-acties van Stud
Owja 3 weken geen Lisan, is waar (hebben we dat ook in de agenda staan trouwens?) Kan ik mooi de komende 3 weken naast N lopen. Nouja, vind ik dan tog Ja

*uche* ikke meedansen? Tja.. Uhm.. Ik vind wel dat er foto's van moeten komen, dus ik bied mij aan (ik bedoel offer mij op Schijnheilig ) als fotograaf. Handig tog?! En ja Bianz, t dansje doen jullie uit t hoofd! staat zo vreemd hè, ineens een blaadje voor je neus met de verschillende pasjes en beweginkjes erop. Moet lukken, gwoon veel oefenen! Komt vanzelf goed!
Ow.. tog nog 12 dagen achter elkaar werken thirz? dacht dat je ging kijken of je daar wat aan kon veranderen en wisselen? Tjee, pittig hoor! Nou suc6 en t komt vast goed! *straalt positieve, relax energie naar de kinderen*

Hee, maar dat klinkt al een end af: schilderen. Lekkr kleurtje hoor geel, waarom nie laten zitten? Tong uitsteken En volet t huisje al een beetje als je eigen huisje?

Ik heb vandaag op Haydn gereden Ja Paardje van 175-180, was wel ff wennen. Maar hij loopt lekkr vlot en behoorlijk ruim (beestje gooide ook bijna niet hoog op!) Alles bij elkaar wel lekkr gereden.
*gister op Fenna gereden, maar die gooit dus eigenlijk helemaal niet hoog op in vergelijking met deze. Doorzitten is op Fenna gwoon te doen. Op deze dus niet egt Nagelbijten / Gniffelen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:20

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3446807582
Hihi, de eerste scene is gewoon té grappig!! Haha!

Wow Anne, je zat wel hoog! En als je vind dat Fenna dan al niet meer hoog opgooit...dat vond ik nou juist wel vergeleken met Nous!

Net nog ff naar Nous geweest...wil ik wegrijden met de auto, doet ie niets Bloos! Ik denk accu leeg ofzo, maar das dan van latere zorg. Ik natuurlijk flink pissed, gelukkig was Bianz zo lief om me te komen halen, super!!! Nous vond dr spuit echt megasmerig, ze wilde gelijk geen wortel meer! Maar biks vond ze nog wel eetbaar! Dus daar maar een paar van gegeven om de smaak mee weg te spoelen. Bianz heeft ff rond kunnen kijken bij potentiele verzorgpaarden, waren dr genoeg he Knipoog

Nu ga ik douchen en uitslag x-factor kijken: Richy eruit graag!!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:33

fijn dat het met Nous beter gaat!
En die filmpjes van de Lama's, echt hilarisch! hihihi Haha!
Ik vind trouwens ook wel dat Richie weg mag, vind m niet zo heel geweldig.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:12

Lachen man de lama's echt geweldig zijn ze!

Nou heb weer een hele dag met weeën gelopen, dus hoelang gaat het nog duren???????????????????????????????????

He bar, heb je al een foto gemaakt van shaar met haar hoofdstel?

Ben wel benieuwd!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:21

Oehhh, spannend Nel!!! Ben zo benieuwd wat t wordt en hoe hij/zij gaat heten Ja

Vind het stom dat Richy door is Boos!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 09:41

Grr stomme Richy! Van mij mocht hij er idd ook uit!
Heb nog geen foto van shaar met dr hoofdstel, misschien vandaag even maken!
Je moest bij natio nog steeds je jas op hangen, echt zo stom! Want dan heb je net je jas op gehangen en als t dan saai is binnen ga je niet meteen weg, of je moet zonder jas weg, maar dat vind ik toch wat koud in de winter!
Hoe is het nu met Nous? Gaat het al wat beter?
@ Anne: ik moest 3 maart bij scheldestad rijden, maar dat gaat niet door want mn wedstrijdmaatje (die een trailer regelt) kan niet... dus ga ik ook niet.
25 Februari heb ik wedstrijd bij de zwaanhoek, hoop dat t goed gaat!
@ Nel: jeetje een hele dag weeen, heb echt medelijde met je!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 11:47

RICHY DOOR?! Wow!
Juist! Scheve mond enne wie is er dan uit? X6? *sharon nie lijkt mij...
Heb wel X-factor gekeken, maar in een van de reclames zijn we met zn allen maar overgezapt op Flikken (rond 10 uur). Wendy werd me een beetje te irri met haar "en hier is: Richyyyyyyyy!" ze zegt t steeds op zo'n zelfde manier Als er nog een volgende keer komt graag een ander presenteer persoontje Lachen
*hihi, gister ook dat gepluk aan Richy's jasje Tong uitsteken

Ow bah, hele dag weeën. Lijkt me ook egt nie tof! Maar nu kan het tog bijna niet lang meer duren? Kim? Schijnheilig
Citaat:
Oehhh, spannend Nel!!! Ben zo benieuwd wat t wordt en hoe hij/zij gaat heten

Ja ik ook! Ja

Ow jammer hoor Bar, niet meer naar Scheldestad. Nouja ander keertje misschien tog?
En ik zat idd best hoog Thirz. Was egt even wennen in t begin (grond is dan wel ineen errug ver weg!) Hihi, en hij is egt vlot en lekkr aan t been enzo. Ik gaf de draf aan de eerste keer en werd meteen gelanseerd omdat hij egt in draf Springt! Clown (hij is eigen paardje wat we even te leen hebben, omdat Jolly (manege paard) een aantal weken niet mag lopen vanwege probs met een pees)
Het was dus even wennen, maar zeker wel voor herhaling vatbaar Haha! Vind het een leuk beestje
Maar das lekkr dan van de auto.. gelukkig was taxi Bianz met der Toetoet er nog Knipoog Hoe is t nu met Nous? Al minder olifanten voetjes?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:32

Ik ga nog wel naar scheldestad, in t weekend van 7/8 april geloof ik?!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 15:02

Ja kim????
Hoelang nog????

Nou vandaag gaat het al wat beter.
Dus hopen dat het zo blijft.
Vindt het heus niet erg om weeën te hebben, maar dan wil ik wel dat het doorzet en niet weer steeds weggaat en het nog weken duurt....

Heej ik heb ook geen xfactor gekeken, ben ik vergeten.
Maar dan zijn zeker die 6 meiden eruit?
Want sharon gaat gewoon winnen natuurlijk!

O spannend al die wedstrijden bar!
Ik vondt het met balou ook altijd erg leuk om wedstrijden te rijden, vooral in de zomer bij de eendracht enzo, dan rij je op het concoursveld met heel veel ringen.
Balou was dan ook altijd vrolijk met zoveel gras om hem heen en al die andere paardjes, dan zag je soms ineens dat er ook arabier in hem zit....
Oooo ik mis balou-tje wel hoor!