Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
arm paardje!voicenel schreef:Zo vandaag is de dag dat ik thuis mag gaan bevallen, dus komt u maar........
én vandaag is de dag dat de longetjes gerijpt zijn en alles van je baby erop en eraan zit!!
Iemand anders nog interesse in het verzorgen van Nous? In ruil daarvoor liggen er hele lekkere marsjes en twixjes in de kast thirz, daar gaan je snoepjes!

*zal ik dan foto's maken? 
) Citaat:Ik ga maar eens aan t werk, tot laters! En Anne, jij loopt morgen wel naast me he? (met duorijden dan!)
) weet ik niet of jij wel zo geschikt bent 
Helaas ben ik geen geschikte kandidaat om te komen helpen omdat ik zelf tijd te kort kom met klussen, werk en school, maar anders had ik het echt graag gedaan!
Leuk dat je weer even bent geweest; volgende keer gaan we weer eens samen, kunnen we weer leuk naar een spannende les kijken
(als wij komen kijken is er altijd wat te beleven he?)
Das echt een uitzondering! Daarna spykids 2 gekeken, dus weet nu alles van bespioneren
Gelukkig met beide alweer wat beter! Ga vanmiddag Nous verzorgen en knuffelen! Maar super dat ze volgende week die box al heeft!!
) En jij danst ook mee Anne!!
)
Was t nu weer verplicht garderobe Bar? (vind dat zo'n rare actie ineens
Alsof t al zo druk was daarzo)
Maar ik zal aan mn relatie met Stud gaan werken hoor (relatie-therapie momentje
)
Zonder Cis geen spannende momenten en dus waarsch ook geen aanval-acties van Stud
) als fotograaf. Handig tog?! En ja Bianz, t dansje doen jullie uit t hoofd! staat zo vreemd hè, ineens een blaadje voor je neus met de verschillende pasjes en beweginkjes erop. Moet lukken, gwoon veel oefenen! Komt vanzelf goed!
En volet t huisje al een beetje als je eigen huisje?
Paardje van 175-180, was wel ff wennen. Maar hij loopt lekkr vlot en behoorlijk ruim (beestje gooide ook bijna niet hoog op!) Alles bij elkaar wel lekkr gereden.
Ik denk accu leeg ofzo, maar das dan van latere zorg. Ik natuurlijk flink pissed, gelukkig was Bianz zo lief om me te komen halen, super!!! Nous vond dr spuit echt megasmerig, ze wilde gelijk geen wortel meer! Maar biks vond ze nog wel eetbaar! Dus daar maar een paar van gegeven om de smaak mee weg te spoelen. Bianz heeft ff rond kunnen kijken bij potentiele verzorgpaarden, waren dr genoeg he 

enne wie is er dan uit? X6? *sharon nie lijkt mij...
Als er nog een volgende keer komt graag een ander presenteer persoontje

Citaat:Oehhh, spannend Nel!!! Ben zo benieuwd wat t wordt en hoe hij/zij gaat heten
(hij is eigen paardje wat we even te leen hebben, omdat Jolly (manege paard) een aantal weken niet mag lopen vanwege probs met een pees)
Vind het een leuk beestje
Hoe is t nu met Nous? Al minder olifanten voetjes?