nouja ik ga vanavond al dus zo erg is het niet morgen lekker uitkateren in de zon denk ik maar een hertentamen is nog wel iets vervelender.. maar ik ben weg jongens!
Gefeliciteerd cait! Net een kwartiertje thuis. Reelaer was echt top Ik mocht op Boris Heerlijk beest is dat joh Eerst even in de bak en toen even de crosswei op Zin in JT wieeeeh
Nja dat kan je dan van ons horen, want dan zijn wij er
Uhm ik werk op een zorgboerderij met autistische en agressieve kinderen. zwaar zo'n hele dag.. dus ben best moe haha Maar ga daar waarsch stoppen en zaterdag proefwerken bij de hindernis in Gorinchem (ruiterwinkel )
Jaa alleen het is daar nooit zo druk in die winkel.. dus zit wel vaak alleen alleen zeg maar daar moet ik denk ik wel aan wennen dan maar ik zie wel hoe het gaat.. en krijg dan mis wel korting ofz dus dat zou mooi zijn hahaha!
Maar ik heb 6 maanden stage gelopen op de zorgboerderij toen, dus ken dat bedrijf wel door en door en die kinderen ook.. maar het blijft lastig. Kinderen zijn erg onvoorspelbaar.. het ene moment word je geslagen en 5 minuten later lopen ze hand in hand met je weg.. best even schakelen af en toe
Ik was gister echt goed van 't padje.. Had wat lichamelijke inspanning gehad, maar draaide helemaal soort door.. Allemaal hyperventileren en daardoor kramp in mijn benen en helemaal dizzy.. Lage bloeddruk. Gelukkig heb ik een lief vriendje, maar pfoe. Kon mezelf echt niet onder controle krijgen.