Haha maar al die ijslanders zijn eigenwijs en ook echt sterk! Ik hield muis ff vast in norg toen dat meisje op ging stappen omdat ze er anders niet op kwam, ik vond muis eerst heel schattig en lief, maar dat beest heeft me 2x in mn schouder gebeten, en de 3e keer was ik m net te slim af, maar wat een etter is dat! Heen en weer proberen t rennen en bijten en door je heen lopen. Monster!
Ik moet eigenlijk ook even naar de winkel, moet even gaan verzinnen wat ik vanavond ga eten.. Word gewoon lekker simpel denk ik, gebakken aardappeltjes ofzo
jeeetje wat praten jullie veel, met verhuur of iets dergelijks vind ik het vooral leuk om iets te rijden wat ik nog niet gehad heb, op dit moment zou ik eigenlijk ook niks kunnen opnoemen, plu lijkt me heel leuk en van de wat nieuwere paardjes trekt fanta mij heel erg aan, omdat ik van alle babies van rivella houd! Ben ook zo blij dat als ik in week 8 kom, rimano weer mee mag hebben als leidingspaard, heb zo van hem genoten als kampkind, maar nooit als leiding mee kunnen nemen omdat ie toen verpest was, misschien wel 1 keertje trouwens, maar weet ik niet meer voor sure, dus eef hoop dat ie het nog doet als ik kom! Wanneer is er weer een meeting?
nouja, als je volgend jaar weer leiding bent heb je wel een grote kans dat je er een keertje op komt denk ik wie had je in de mei dan mee voor groep 1?