Komen & Gaan, maar RSVA-Bokkers blijven bestaan! (Deel 15!!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pebbs

Re: Komen & Gaan, maar RSVA-Bokkers blijven bestaan! (Deel 15!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:07

Ach ja tis natuurlijk weer niet goed wat ik zeg! Wat jij wil Emmaaaa :)

Elja

Emma zoekt gewoon pittige onderwerpen op waarover gediscussieerd kan worden :)

Kirsten_S

Emmaa_ schreef:
Nou, weet je wat, laat maar weer. Ik heb nooit bedoeld jullie te kwetsen of iets in die richting, maar op deze manier een gesprek voortzetten vind ik echt onwijs nutteloos.
Noortje, je weet dondersgoed dat ik niet alleen op Elja reageer, ik heb (had) regelmatig gesprekken met jou over MSN.

Maar zoals ik al zei, laat maar, ik zal bij deze mijn abbonement op dit topic opzeggen.

Maar dat is toch niet ín het topic, dat weten wij toch niet?

Emma hoe vaak heb je dat laatste wel niet gezegd, kom op zeg. Je kan niet blijven
weglopen als het even heet onder de voeten word..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:08

Pebbs schreef:

Ik mag toch wel op jou reageren? Jezus Noor, je doet echt ONWIJS kinderachtig nu.

Pebbs

Nou die zijn hier niet te vinden, dus kan ze beter in een ander topic gaan kijken :)
Ze mag hier best PRATEN maar alleen een smilie bijdrage hebben wij ook niets aan

Nadine_S

En ALTIJD ga je dan weg, Emma. Niet erg volwassen. Je snapt toch wel dat het raar overkomt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:09

Kirsten_S schreef:
Emmaa_ schreef:
Nou, weet je wat, laat maar weer. Ik heb nooit bedoeld jullie te kwetsen of iets in die richting, maar op deze manier een gesprek voortzetten vind ik echt onwijs nutteloos.
Noortje, je weet dondersgoed dat ik niet alleen op Elja reageer, ik heb (had) regelmatig gesprekken met jou over MSN.

Maar zoals ik al zei, laat maar, ik zal bij deze mijn abbonement op dit topic opzeggen.

Maar dat is toch niet ín het topic, dat weten wij toch niet?

[naam] hoe vaak heb je dat laatste wel niet gezegd, kom op zeg. Je kan niet blijven
weglopen als het even heet onder de voeten word..

Ik loop niet weg omdat het me heet onder de voeten wordt, ik trek me terug uit dit topic omdat ik geen zin heb om een discussie te voeren met 4 mensen tegelijkertijd, terwijl het enige wat jullie doen is verwijten naar mij maken.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:09

Emmaa_ schreef:
Pebbs schreef:

Ik mag toch wel op jou reageren? Jezus Noor, je doet echt ONWIJS kinderachtig nu.

Ohw ja nu ben ik weer kinderachtig :roll: whatever, dan ben ik dat toch lekker :)

Je bent hier verder vrijwel nooit en je vraagt nooit hoe het met ons gaat dus dat zegt voor mij genoeg :)

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:10

Oke mensen. Het is niet mn bedoeling geweest bij jullie het bloed onder de nagels vandaan te halen.

Nadine_S

Oh nee, verwijten niet. Ik vraag je alleen na te denken over het feit dat het raar overkomt dat je alleen op Elja reageert. En niet op alles wat er hier verder gebeurt. Dat vind ik jammer.

Pebbs

Nou hebben we toch even een pittige discussie gevonden zeg :D

Kirsten_S

Elja schreef:
Emma zoekt gewoon pittige onderwerpen op waarover gediscussieerd kan worden :)

Wij toch ook? Laatst hadden we een hele discussie over zwangerschap en het vroegtijdig
testen. Het hoeft toch niet altijd zwaar te zijn,... zeker in sommige tijden wil ik niet diep
hoeven nadenken en hevig discussieren waarom wel en niet...

Pebbs

Broccoli schreef:
Oh nee, verwijten niet. Ik vraag je alleen na te denken over het feit dat het raar overkomt dat je alleen op Elja reageert. En niet op alles wat er hier verder gebeurt. Dat vind ik jammer.

Dit bedoel ik dus ook..

Elja

Om nog even mijn mening op te helderen.
Pebbs schreef:
Ik heb niet gestemd :)

En vooral niet zeuren als je zelf niet heb gestemd. Er zijn genoeg partijen waar jij jezelf in kan vinden, net zoals ik dat heb met de VVD. Ik ben ontzettend rechts ingesteld en geloof ook echt in dit kabinet. De enige partij waar ik NOOIT wat mee heb gehad is de CDA.

Als jij niet de moeite heb genomen om te stemmen, dan heb jij ook niet het recht om je mening uit te spreken over deze coalitie. Als jij, en duizenden andere mensen wel hadden gestemd, was de hele coalitie wellicht anders geweest en zou jij ze misschien wel "slim" hebben gevonden.
Kirsten_S schreef:
Oh sorry hoor, als ons niveau te laag is voor jou kan je het beste je eigen topic maken.. jeetje
zeg het per pb dan ofzo, dan dit hier neer te zeggen. Hoe bedoel je kwetsend...

Dat Emma en ik op een ander niveau zitten, betekent dat niet dat het op een ander verticaal niveau is.
Pebbs schreef:
op basis van ondoordachte tegen de maatschappij zijnde plannen vind ik onze regering dom.
En das mijn mening :)
Dan kan je dat raar vinden, en vinden dat ik er de ballen verstand van heb, prima, moet je helemaal zelf weten :)
Maar het blijft mijn mening

Natuurlijk. En ik heb er respect voor dat jij een mening heb, want die mag je hebben. Maar niet over zaken waar jij je eerder niet in wilde mengen.

De plannen zijn zeker niet ondoordacht. Ik denk alleen niet dat jij weet wat de doelgroep van dit kabinet is. Deze coalitie is rechts. Dat houdt simep gezegd in dat rijke mensen meer recht hebben op zaken. Rijk wordt je door keihard te werken, waar je ook weer veel belasting over betaald. Veel mensen willen graag rijk worden (waaronder jij heb ik in het vorige topic gelezen). Met geld maak je immers geld en dat is nou precies hoe de grootste partij (VVD) denkt.

Dit wordt ook wel materialisme genoemd. (Madonna - Material Girl, bijvoorbeeld)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:12

Wij zijn nog altijd een zorgstelsel. Merk er niets meer van...

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:12

Je hebt er respect voor dat ik een mening heb, maar ik heb geen recht om een mening te hebben :? lekker tegenstrijdig!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:14

ik heb niet gestemd omdat ALLE partijen dingen hebben waar ik het wel of niet mee eens ben en er voor mij GEEN EEN partij uitspringt, DAAROM heb ik niet gestemd

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:14

Kirsten_S schreef:
Wij toch ook? Laatst hadden we een hele discussie over zwangerschap en het vroegtijdig
testen. Het hoeft toch niet altijd zwaar te zijn,... zeker in sommige tijden wil ik niet diep
hoeven nadenken en hevig discussieren waarom wel en niet...

Absoluut, zonder enige twijfel. Over het algemeen is het hier wel alleen maar over paarden. En dat is helemaal niet erg want daar houden we allemaal van..
Maar wat ik bedoel met een goede discussie is uiteenlopende meningen waar je constant op wil reageren en mensen je punt duidelijk wil maken.

Het is niet aan mij om zo'n gevoel bij jullie op te wekken, maar ik ben wel vrij in mijn mening plaatsen en ja, die is gewoon een beetje hard soms..

Ik vind het heerlijk om te discussiëren want weet je waarom? Vorig jaar heb ik maanden in een roes geleefd. Nu durf ik weer voor mezelf te praten en voor mezelf op te komen. Ik vind het geweldig om een gevoel uit mensen te trekken en daarom geniet ik hier stiekem ook zo van. De wereld is niet perfect en dat wil ik graag zo houden :)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:16

Nja laatst was hier een pittige discussie, maar die bloedt dan dood omdat men het te moeilijk vindt.

Pebbs

Ik vind het juist heel goed dat je voor jezelf durft te praten en niet bang bent om je mening te geven, maar ik krijg altijd het gevoel dat mijn mening toch nooit aan die van jouw kan tippen en dat het in jouw ogen een niet genoeg onderbouwende mening is, daarom heb ik geen zin in een hele discussie om het toch nooit goed genoeg is

Nadine_S

Pebbs schreef:
ik heb niet gestemd omdat ALLE partijen dingen hebben waar ik het wel of niet mee eens ben en er voor mij GEEN EEN partij uitspringt, DAAROM heb ik niet gestemd

Weloverwogen dus!

Kirsten_S

Broccoli schreef:
Wij zijn nog altijd een zorgstelsel. Merk er niets meer van...

jaa en ik heb me miss niet zo verdiept erin maar wel genoeg om te weten dat er
heel veel achter uitgaan en de zorg alleen maar slechter wordt.. En miss denk ik
te simpel diegene die achter deze plannen zitten verdienen vaak nog meer dan de
gemiddelde burger hier in nederland, en als ze echt zo achter het volk staan en ons
willen helpen, dan hadden ze wel wat salaris ingeleverd... Maar hee ik denk vast te
simpel , ben maar een gewone burger met havo niveau :')

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:20

en nu houd ik erover op, want ik ben al helemaal leeggezogen..

Pebbs

Kirsten_S schreef:
Maar hee ik denk vast te
simpel , ben maar een gewone burger met havo niveau :')

ach ik denk nog simpeler want ik heb maar TL niveau :')

Nadine_S

you're right!