Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Emmaa_ schreef:Nou, weet je wat, laat maar weer. Ik heb nooit bedoeld jullie te kwetsen of iets in die richting, maar op deze manier een gesprek voortzetten vind ik echt onwijs nutteloos.
Noortje, je weet dondersgoed dat ik niet alleen op Elja reageer, ik heb (had) regelmatig gesprekken met jou over MSN.
Maar zoals ik al zei, laat maar, ik zal bij deze mijn abbonement op dit topic opzeggen.

Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Nou, weet je wat, laat maar weer. Ik heb nooit bedoeld jullie te kwetsen of iets in die richting, maar op deze manier een gesprek voortzetten vind ik echt onwijs nutteloos.
Noortje, je weet dondersgoed dat ik niet alleen op Elja reageer, ik heb (had) regelmatig gesprekken met jou over MSN.
Maar zoals ik al zei, laat maar, ik zal bij deze mijn abbonement op dit topic opzeggen.
Maar dat is toch niet ín het topic, dat weten wij toch niet?
[naam] hoe vaak heb je dat laatste wel niet gezegd, kom op zeg. Je kan niet blijven
weglopen als het even heet onder de voeten word..
Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:Ach ja tis natuurlijk weer niet goed wat ik zeg! Wat jij wil Emmaaaa
Ik mag toch wel op jou reageren? Jezus Noor, je doet echt ONWIJS kinderachtig nu.
whatever, dan ben ik dat toch lekker 

Elja schreef:Emma zoekt gewoon pittige onderwerpen op waarover gediscussieerd kan worden

Pebbs schreef:Ik heb niet gestemd
Kirsten_S schreef:Oh sorry hoor, als ons niveau te laag is voor jou kan je het beste je eigen topic maken.. jeetje
zeg het per pb dan ofzo, dan dit hier neer te zeggen. Hoe bedoel je kwetsend...
Pebbs schreef:op basis van ondoordachte tegen de maatschappij zijnde plannen vind ik onze regering dom.
En das mijn mening
Dan kan je dat raar vinden, en vinden dat ik er de ballen verstand van heb, prima, moet je helemaal zelf weten
Maar het blijft mijn mening
lekker tegenstrijdig! 
Kirsten_S schreef:Wij toch ook? Laatst hadden we een hele discussie over zwangerschap en het vroegtijdig
testen. Het hoeft toch niet altijd zwaar te zijn,... zeker in sommige tijden wil ik niet diep
hoeven nadenken en hevig discussieren waarom wel en niet...
Broccoli schreef:Wij zijn nog altijd een zorgstelsel. Merk er niets meer van...