Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lirote

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 22:37

super kaar gefeliciteerd
heb niet alles bijgelezen',ga mijn mandje in wekkertje gaat weer om 5 uur af phoe
met de pup ging het goed ik heb vandaag ook weer voor het eerst gereden romy was braaf liep wel hard te gillen (lijkt zo nu en dan wel een dek hengst zeker vergeten dat ik zijn ballen er af heb laten hale )
en lil is altijd braaf
truste en een fijn weekend

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 08:50

guten morgen
9 graden
half bewolkt

Fijn dat het weer wat rustiger voor je is hoor Wil met de peerden.

Net met Sien naar DA.
Hechtingen eruit, spray erop en omdat het wat ontstoken was weer een injektie, maar die kostte maar €3.00
Was een koopje haha
Ze heeft alweer gegeten en loopt alweer lekker buiten.

Gauw al ff wat boodschappies gedaan.
Ff stallen uitmesten en dan gaan we naar een hele grote braderie/kermis en natuurlijk de vele eet en drinktenten.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 09:44

En dan kom je thuis met een stuk in je kraag! ;)
Kga zo lekker Storrumpie aan 't werk zetten...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 09:56

Jetta schreef:
En dan kom je thuis met een stuk in je kraag! ;)
Kga zo lekker Storrumpie aan 't werk zetten...

als Ruubje autorijd hè haha
Ik neemer wel 1 op jou en Kees
Veel plezier met Stormpie

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 10:21

Morge, zo gauw naar stal en lessen met mijn gele rakker.

Kaar wat een goed nieuws echt heel blij voor je.

Kyra blijft echt een knappert.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 11:05

Morning!

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 11:09

Veel plezier Anita :)
Tank weer aan de arbeid :)
Ja ze blijft knap mijn veulenkindje.
Veel plezier bij Storm ben benieuwd naar foto's van hem.....

Vanavond naar Peepsie, is geen land mee te bezijlen nu ze in de wenbox staat. Gisteren alleen maar stijgeren met wandelen en in de bak gillen enzo. Ach even tot woensdag doorzetten

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 17:44

Afbeelding

En dat mondje gaat maar door en door met eten....gelukkig wordt het land erg schraal de laatste maand :o dus met de lijn gaat het ook beter met Mandy :j

Nog even volhouden Met Peeps en dan mag ze in de groep *\o/* Was Neville niets voor jullie ...of zat die al vol,dat is wel lekker aan te rijden van uit Delft.
Karin binnenkort maar even bijkletsen....even druk nu...het kind wordt morgen 26! En de week erop is schoonzoon lief jarig :+ wordt 28.
En er komen nog 2 boxen vrij binnenkort....hahaha nieuwschierig....een beller is sneller :D

horsiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 17:52

Delft is blubberig, heerst een dominante sfeer onder de paarden, niet jeeigen lesgever meenemen, dus nee niks voor ons :P
Rhoon doen we 20 minuutjes over, snelweg dus je zit erzo.
Woensdag ochtend laten ze der los.
wij zijn dan aan het werk dus gaan rond etenstijd voor de voerstations te leren.

mandy het vreetzakkie :)gefeliciteerd vast.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 18:37

Zo, Marion, lekker veel feest bij jou! Mandy vindt het prima, zo in het gras, dat bekkie hapt en hapt...ik laat Storm ook een beetje snoepen van de grasjes, af en toe, de schrokop weet niet hoe snel hij moet eten!
Peeps krijgt vast snel door hoe de voerstations werken, het is immers een Haf! Fijn dat ze over een paar dagen in de groep mag.
Marlis, een paar pagina's terug staan filmpjes van Storm.

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 19:15

Ja ik las het helaas kan ik die op de computer niet openen, denk een of ander programma dat die het niet doet.

Peeps is nu stront vervelend. Gisteren met wandelen al constant stijgeren en hinneken, in de losgooibak alleen maar rennen rennen en nog is rennen en zich zelf heel duidelijk hoorbaar maken door te bleren als een speenvarken. Vandaag met longeren vond ze alles eng, de halve bak sloeg ze over en elke keer de verkeerde kant op rennen en bokken, uiteraard in de losgooibak zich weer goed hoorbaar maken. En anous had haar in stal gezet, rent ze gewoon door een kier de staluit het erf op, zonder halster. Iemand pakten haar dus we konden wel gelijk een halster om doen bij haar. Ook is ze zo hengstig als de pest. En zit ze vaak te roepen als clover bij haar stal staat(aan de kant van de hit actief) en toen we peeps aan het longeren waren kwam clover er aan die kant bij staan. Biij het hek.

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:51

Afbeelding

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:03

Oeps....beter even zonder Pessoa longeren, denk ik. Ze moet wennen aan de nieuwe stal en even uitrazen. Het is niet niks, afgelopen jaar veulen, stalletjes veranderd, veulen gespeend, hoefblessure...ze heeft het wel even moeilijk, maar geef haar de tijd en veel liefde ( dat doen jullie al) en dan komt het goed!

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:46

Ze wordt aleen tijd denk 2 maandjes weer opgepakt hoor en zonder pessoa longeren is ze veel meer gespannen. Bokken deed ze niet constant en ook niet gevaarlijk ;) en ze neemt maar de helft van de bak omdat aan een kant kuilbalen staan en ze dat eng vind. Maar of je er dan zonder of met longeert dat maakt niet uit ;) hier ontspant ze meer mee.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 08:19

Je hebt gelijk over Delft Marlis, het is er blubberig en ik vond de paarden er ook niet zo heel goed uitzien daar. Het gaat zo echt wel met Peeps helemaal goed komen.

Marion ik denk dat Desirée weggaat met haar 2 paardjes, die hebben een huis gekocht zodat ze de paarden aan huis kunnen houden. Ga wel even op facebook kijken. Gefeliciteerd met Cila en alvast volgende week met Kevin.......

Zo slaap als een blok beton nu pfffff..........

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:07

Guten morgen
12 graden en zon

Gisteren op braderie/kermis was super druk en gezellie.
Heb ook nog een waardebon gewonnen voor het openluchtmuseum hier in de buurt hihi.
Lekker biertje gedronken en uitsmijter gegeten.

Vanmiddag is hier in de buurt een duivenschow gaan we ook ff kijken, vind Ruubje leuk.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:20

Zo ff lekker bijgeklets met Marion over de foon, is niet Cilla maar Sonny die jarig is ..........

Heb je nog last van ratten die de duiven opeten bij jullie thuis Anita anders zet je gewoon Sien daarneer kan ze genoeg ratten vangen voor haar kittens :D Veel plezier vandaag met de duifjes

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:32

spettertjuh schreef:
Zo ff lekker bijgeklets met Marion over de foon, is niet Cilla maar Sonny die jarig is ..........

Heb je nog last van ratten die de duiven opeten bij jullie thuis Anita anders zet je gewoon Sien daarneer kan ze genoeg ratten vangen voor haar kittens :D Veel plezier vandaag met de duifjes

nee nee ff afkloppen met die ratten.
Als er weer 1 loopt weet ik zeker dat Sien of Trix hem te pakken neemt.

De kleine poekeltjes lopen nu ook ff uurtje in de bijkeuken.
Ff nieuw speelterrein erbij.
Mogen niet meer in hele huis.Langzaam aan steeds wat verder denk ik, want anders kunnen ze de kattenbakken niet meer terug vinden.

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:45

Nee wij vonden het er daar ook echt niet uit zien en de paarden ook niet super. En er heerst een dominante sfeer. Hier in rhoon ziet het er super uit en de paarden ook. Ja peep is nu zo stront vervelend omdat ze in de wenbox staat denk ik en iedereen kan komen neuzen met der.

Met longeren valt het boKken mee, en de halve bak wilt ze niet nemen door kuilbalen de muts. Maar wandelen doen we maar even niet want daar is ze wel knetter gestoord, muts.

Sien die de ratten wel vangt, bah :p
Marion gefeliciteerd :)

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:14

Marlis schreef:
Nee wij vonden het er daar ook echt niet uit zien en de paarden ook niet super. En er heerst een dominante sfeer. Hier in rhoon ziet het er super uit en de paarden ook. Ja peep is nu zo stront vervelend omdat ze in de wenbox staat denk ik en iedereen kan komen neuzen met der.

Met longeren valt het boKken mee, en de halve bak wilt ze niet nemen door kuilbalen de muts. Maar wandelen doen we maar even niet want daar is ze wel knetter gestoord, muts.

Sien die de ratten wel vangt, bah :p
Marion gefeliciteerd :)

komt wel weer goed met peep
ze heeft ook wel heel veel mee gemaakt in een jaar tijd en dat moet ze ook verwerken denk ik
wanneer mag ze tussen de andere in

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:26

woensdag ochtend laten hun haar los in de groep. Ze krijgt dan alleen daarvoor wat te eten en dan de hele dag niet. Wij zijn er rond half 5 a 5 uur en dan wordt het oefenen met de voerstations. Dan heeft ze trek dus gaat het makkelijker :) ben heel benieuwd.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:43

Morge,

Lekker hoor dat ze er woensdag al bij kan. Denk als ze gewent is zal ze wel weer wat rustiger worden.

Nou mijn stoofvlees met dubbelbruin bier en bastognekoek staat op heb er nu al trek in haha maar moet nog wel even stoofen, ook even een lekker kippensoepje gemaakt met stokbrood net lekker gegeten. En zuure komkommertjes. Ga ik vanmiddag even lekker buitenritje met tank maken en dan stoofvlees eten jummie.

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:05

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:32

ik heb gestemd hoor :D

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:56

:D thanks