Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 22:00

xan schreef:
Hihi wij hebben ook net lekker gegourmet.
Was heel gezellig, en hebben nu nog steeds lekker de top 2000 aan staan.
Heerlijk.

Wij hebben ook gegourmet, maar dat was van korte duur: Wes en ik zaten al na een paar happen vol, ha ha! Dus heb ik heel veel vlees en stokbrood weg kunnen gooien... erg zonde, maar we kregen het gewoon echt niet op. Zelfs het toetje van m'n moeder kreeg ik niet weg... Zo dadelijk maar lekker aan de thee en proberen wakker te blijven, ha ha! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 22:02

Trek ik net een trui aan, denk ik: "Wat ruik ik nou?????". Blijkt het een trui van gisteren te zijn, waarmee ik de paarden van het werk gevoerd heb: heel lekker kruidig hooi! Zit er dus nog even flink te snuffen voordat hij in de was gaat, ha ha! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 22:05

Voordat het een enkelvoudig dialoog gaat worden: ik ga gauw weer naar beneden, lekker thee drinken! :9k

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 22:11

Toch nog even snel iets, want ik kreeg net een sms van m'n ouders ;) :

Mijn vader zei namelijk: "Dit is officieel mijn laatste werkdag! Heel Nederland viert dat met me mee! Hoor dat vuurwerk! Dat is voor mij! Is het geen geweldig idee?!!"

Vanaf morgen is mijn vader e-i-n-d-e-l-i-j-k met de VUT!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 23:20

Geweldig, ik heb net zo heerlijk zitten lachen: eerst een stukje over de "Spastische Psychiater" en nu Guido Weijers. Echt melig! Moet maar vaker TV gaan kijken, als dit tenminste ook vaker op TV komt....! :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 02:47

YEAHHHHHHHHHHHHHHHH Ik ben de eerste in 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

meelen

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 03:02

Iedereen een heel gelukkig en gezond 2011 gewenst.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 03:09

meelen schreef:
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2011 gewenst.

ja jij ook, oh dat hadden we al gedaan.
We zijn weer veilig thuis hoor!. Sms wordt niet verzonden door overbezetting. Wie weet komt die nog wel aan in de midden van de nacht.
Bedankt voor de gezellig avond. Rowan heeft ook genoten. Die ligt al heerlijk te slapen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 03:10

Voor iedereen een liefdevol en gezond 2011 gewenst!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-11 03:16

HAPPY 2011!!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 03:22

meelen schreef:
Ik zal wel een zeikerd zijn, maar vuurwerk hoor je pas NA middernacht (in t nieuwe jaar) af te steken.
Ik word gek van een blaffende hond de heeeeele dag.
Ja, Nicole, een kalmeringstabletje geven..........weet je wat dat doet met een hond?
Hij is dan hartstikke "stoned" en kan niet meer wandelen. Ik moet hem ook nog uitlaten weet je wel.
Straks gaat Beau nog uit en dan gaat ze vlak door zo'n pilletje, wel zielig maar het moet nou eenmaal. Is helemaal geen doen als je ook nog eens visite krijgt.
Ik snap jullie eigenlijk niet, altijd zo met jullie paardjes begaan, maar andere dieren maakt niks uit.
M'n kat zit ook al de hele dag met supergrote ogen onder de bank.
Kortom, vuurwerk overdag...........geen lol aan en ook nog eens niet mooi in t daglicht.
(maar om nou iemand "aan tegaan vallen" vind ik ook te ver gaan. Je weet dat die stomme regel er is.)
Zo, ik heb gezegd.

Ben het geheel met je eens, maar dan om 12 uur pas afsteken en na enen moet het weer over zijn.
Ik heb een gigantische hekel aan het knalvuurwerk, vooral die bominslagen. Siervuurwerk vind ik wel mooi om naar te kijken.
Heb genoeg ongelukken door vuurwerk gezien in het ziekenhuis (veel ook door gestunt met vuurwerk of door van die idioten die vuurwerk naar andere gooien en het dan in kleding terecht komt) Kreeg vanavond op de Lelystraat ook een pot met vuurwerk voor de auto. Mijn eerste reactie is stuurom omdat je iets ziet flitsen en een knal hoort, gelukkig meteen hersteld omdat het tot me doordrong dat het om vuurwerk ging. Maar ook dat soort idioten moeten goed afgestraft worden. Kinderen horen alleen onder toezicht vuurwerk af te steken. Van mij mag er veel strenger opgetreden worden tegen vuurwerkvandalen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 03:36

wens jullie ook een gezond en fijn 2011

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 03:36

ik ga nu bed in doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 03:42

truste Ate, ik ben nu ook echt weg

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 10:10

Gelukkig nieuwjaar allemaal !!!!.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 11:49

winnitou schreef:
meelen schreef:
Ik zal wel een zeikerd zijn, maar vuurwerk hoor je pas NA middernacht (in t nieuwe jaar) af te steken.
Ik word gek van een blaffende hond de heeeeele dag.
Ja, Nicole, een kalmeringstabletje geven..........weet je wat dat doet met een hond?
Hij is dan hartstikke "stoned" en kan niet meer wandelen. Ik moet hem ook nog uitlaten weet je wel.
Straks gaat Beau nog uit en dan gaat ze vlak door zo'n pilletje, wel zielig maar het moet nou eenmaal. Is helemaal geen doen als je ook nog eens visite krijgt.
Ik snap jullie eigenlijk niet, altijd zo met jullie paardjes begaan, maar andere dieren maakt niks uit.
M'n kat zit ook al de hele dag met supergrote ogen onder de bank.
Kortom, vuurwerk overdag...........geen lol aan en ook nog eens niet mooi in t daglicht.
(maar om nou iemand "aan tegaan vallen" vind ik ook te ver gaan. Je weet dat die stomme regel er is.)
Zo, ik heb gezegd.

Ben het geheel met je eens, maar dan om 12 uur pas afsteken en na enen moet het weer over zijn.
Ik heb een gigantische hekel aan het knalvuurwerk, vooral die bominslagen. Siervuurwerk vind ik wel mooi om naar te kijken.
Heb genoeg ongelukken door vuurwerk gezien in het ziekenhuis (veel ook door gestunt met vuurwerk of door van die idioten die vuurwerk naar andere gooien en het dan in kleding terecht komt) Kreeg vanavond op de Lelystraat ook een pot met vuurwerk voor de auto. Mijn eerste reactie is stuurom omdat je iets ziet flitsen en een knal hoort, gelukkig meteen hersteld omdat het tot me doordrong dat het om vuurwerk ging. Maar ook dat soort idioten moeten goed afgestraft worden. Kinderen horen alleen onder toezicht vuurwerk af te steken. Van mij mag er veel strenger opgetreden worden tegen vuurwerkvandalen.

Jeetje zeg.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-11 14:01

Ik wens iedereen in 2011:
de rust om de dingen te aanvaarden die je niet kunt veranderen, de moed om die dingen te veranderen die je wél kunt veranderen en de wijsheid om het verschil te zien!!111
Happy new year

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 14:13

LIQUITA schreef:
[center]Ik wens iedereen in 2011:
de rust om de dingen te aanvaarden die je niet kunt veranderen, de moed om die dingen te veranderen die je wél kunt veranderen en de wijsheid om het verschil te zien!!111
Happy new year
[/center]

Helemaal mee eens,dat word mijn goede voornemen voor 2011 :D
Staat er heel simpel,en in feite is dat ook zo.Alleen nu nog toepassen dat is het moeilijkste.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 14:15

Lekker bezig om alle kersttroep uit huis te gooien en alles ff schoon te maken.Iedereen is de deur uit.Dus rijk alleen.Husby is voor 325 procent aan het werk gegaan,dat is lekker verdienen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 14:45

Op de eerste plaats wil ik iedereen een mooi en gezellig 2011 toewensen! Maar vooral veel wijsheid en voorspoed!!!! ;)

Vanmorgen lekker naar Maisie geweest en stiekem wat eerder, want m'n meisje is vandaag alweer 5 jaar geworden!!!! *\o/*
Jammer dat het maar een uurtje is, want o.a. Maisie werd knettergek van het stilstaan in stal. Dus even in de kleine paddock, gewandeld (dat ging niet omdat er meerdere paarden onrustig waren) en toen toch maar weer in de paddock. Ik snap werkelijk niet waarom die paarden niet even lekker los mogen... Kwam dan ook aardig chagerijnig thuis (zoiets gaat aan me vreten), alwaar ik een t*ringzooi aantrof en de rest er "gewoon" overheen stapte... Dus mouwen opgestroopt, iedereen gecommandeerd dat hij zijn eigen troep moest gaan opruimen en aan het opruimen en stofzuigen geslagen (ik leek wel zo'n kenau uit het leger, verschrikkelijk!). Heb dan ook het plan gemaakt om vanaf nu ieder gezinslid een taak op te leggen waar hij/zij die week voor verantwoordelijk is en waar niet omheen "ge-ja maar-d" mag worden. Ik ben geen held in het huishouden, maar dit is gewoon te gek voor woorden. Ik ben geen sloof van mijn eigen gezin, we wonen er met z'n allen! ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 14:57

ff een break,ff bokt lezen en we gaan weer verder met soppen.Toedels tot laters.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 14:59

Morgen heel vroeg naar stal,Col haar beweging geven die ze vandaag gemist heeft.Nu maar weer verder,hoef ik dat morgen in ieder geval niet meer te doen.En maandag wat plantjes kopen die het nieuwe jaar niet overleefd hebben.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 18:02

Net klaar,helemaal schoon en opgeruimd huis weer.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 18:54

allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!! maak er wat van met z'n allen!!! niet teveel mopperen en lekker van elkaar genieten! en vooral heeeeeeel veel plezier met alle paardjes!!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 19:17

Shenavallie schreef:
Op de eerste plaats wil ik iedereen een mooi en gezellig 2011 toewensen! Maar vooral veel wijsheid en voorspoed!!!! ;)

Vanmorgen lekker naar Maisie geweest en stiekem wat eerder, want m'n meisje is vandaag alweer 5 jaar geworden!!!! *\o/*
Jammer dat het maar een uurtje is, want o.a. Maisie werd knettergek van het stilstaan in stal. Dus even in de kleine paddock, gewandeld (dat ging niet omdat er meerdere paarden onrustig waren) en toen toch maar weer in de paddock. Ik snap werkelijk niet waarom die paarden niet even lekker los mogen... Kwam dan ook aardig chagerijnig thuis (zoiets gaat aan me vreten), alwaar ik een t*ringzooi aantrof en de rest er "gewoon" overheen stapte... Dus mouwen opgestroopt, iedereen gecommandeerd dat hij zijn eigen troep moest gaan opruimen en aan het opruimen en stofzuigen geslagen (ik leek wel zo'n kenau uit het leger, verschrikkelijk!). Heb dan ook het plan gemaakt om vanaf nu ieder gezinslid een taak op te leggen waar hij/zij die week voor verantwoordelijk is en waar niet omheen "ge-ja maar-d" mag worden. Ik ben geen held in het huishouden, maar dit is gewoon te gek voor woorden. Ik ben geen sloof van mijn eigen gezin, we wonen er met z'n allen! ;)

Rowan heeft vandaag ook meteen geholpen (zonder het hem te hoeven vragen), afdrogen, dweilen... Misschien denkt hij dat hij zijn portie voor het nieuwe jaar weer gehad heeft maar dan komt ie van de koude kermis thuis....
Maar je hebt groot gelijk, ieder zijn aandeel in het huishouden naar rato.
Heb in het verleden ook genoeg ergenis gehad om de luiheid en het zogenaamd niet zien van andere huisgenoten.