meelen schreef:Ik zal wel een zeikerd zijn, maar vuurwerk hoor je pas NA middernacht (in t nieuwe jaar) af te steken.
Ik word gek van een blaffende hond de heeeeele dag.
Ja, Nicole, een kalmeringstabletje geven..........weet je wat dat doet met een hond?
Hij is dan hartstikke "stoned" en kan niet meer wandelen. Ik moet hem ook nog uitlaten weet je wel.
Straks gaat Beau nog uit en dan gaat ze vlak door zo'n pilletje, wel zielig maar het moet nou eenmaal. Is helemaal geen doen als je ook nog eens visite krijgt.
Ik snap jullie eigenlijk niet, altijd zo met jullie paardjes begaan, maar andere dieren maakt niks uit.
M'n kat zit ook al de hele dag met supergrote ogen onder de bank.
Kortom, vuurwerk overdag...........geen lol aan en ook nog eens niet mooi in t daglicht.
(maar om nou iemand "aan tegaan vallen" vind ik ook te ver gaan. Je weet dat die stomme regel er is.)
Zo, ik heb gezegd.
Ben het geheel met je eens, maar dan om 12 uur pas afsteken en na enen moet het weer over zijn.
Ik heb een gigantische hekel aan het knalvuurwerk, vooral die bominslagen. Siervuurwerk vind ik wel mooi om naar te kijken.
Heb genoeg ongelukken door vuurwerk gezien in het ziekenhuis (veel ook door gestunt met vuurwerk of door van die idioten die vuurwerk naar andere gooien en het dan in kleding terecht komt) Kreeg vanavond op de Lelystraat ook een pot met vuurwerk voor de auto. Mijn eerste reactie is stuurom omdat je iets ziet flitsen en een knal hoort, gelukkig meteen hersteld omdat het tot me doordrong dat het om vuurwerk ging. Maar ook dat soort idioten moeten goed afgestraft worden. Kinderen horen alleen onder toezicht vuurwerk af te steken. Van mij mag er veel strenger opgetreden worden tegen vuurwerkvandalen.