Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 12:38

op zich is het duidelijk wat er in moet hoor. heb er alleen geen zin in......haha! maar het is gewoon even de inspiratie vinden en dan die duim maar leeg zuigen en dan heb ik vast zo die verslagen af :list:!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:30

Haha de supportgroep!
Ben je al een eindje Milou?

Arko kwam als jonkie bij op stal en is volgens mij op de manege beleerd.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:45

nee, ben nog niet echt opgeschoten, haha! heb eerst alle randzaken opgezocht en uitgeprint wat ik nodig had. maar echt daadwerkelijk wat letters op papier.....neuh.... :o

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:57

Ohjee :+ nou dan zal ik je niet verder storen :')

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 14:02

Ik ben altijd heel goed in copy paste en dan van al die stukjes mijn eigen verhaaltje maken.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 14:06

haha, ben nu vooral bezig de benodigde documenten aan te maken. qua inhoud staat er nog niet heel veel in....
ben echt studie-ontwijkend gedrag aan het vertonen. wel heel jammer, want daardoor snij ik mezelf in de vingers en kan ik niet gaan hardlopen (terwijl het er buiten zo lekker uit ziet). maar als ik nu ga hardlopen, dan komt er helemaal weinig van, dat weet ik gewoon! maar kan me er gewoon niet toe zetten. het is een beetje papiervulling enzo. m.i. is het ook een beetje nutteloos. maar ja, ze willen het zien hè? en wil uiteindelijk toch mijn papiertje behalen!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 14:43

Kom op Milou, meestal als je er eenmaal in zit is het zo gepiept :). De eerste stap is altijd het moeilijkst.

Zullen wij voor je aftellen.... 3, 2, 1.... Daar ga je! :+

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 17:45

En al klaar??

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 17:51

nee, nog niet. maar al wel een heel eind opgeschoten. zit nu een of andere niet interessante e-learning te maken.....
daarna moet ik nog een praktijkleerverslag schrijven voor aankomende vrijdag en een take-home toets maken (moet morgen ingeleverd worden volgens mij). ook moet ik nog enkele verslagen aanpassen qua opmaak.....
en dan nog even kijken wat ik verder aan voorbereiding voor school moet doen.
printer heeft wel overuren gedraaid tot nu toe met allerlei dingen uitprinten. jammer voor de bomen, want sommige dingen heb ik dubbel, zowel in mijn portfolio als in mijn praktijkopleidinsboek (en ze moeten allebei aan het eind ingeleverd worden)....

jij al klaar met werken?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 17:52

Zoooo vandaag weer wedstrijd gehad.... 169 en 171, toch weer puntje meer als vorige keer! Was bij Bakker daarna lekker door bos terug gecrosst, en het was ook echt crossen, wat ging die pony hard! En hun nog tegen me zeggen bij Bakker hij zal nu wel moe zijn :'). Ik heb m nog maar 1x moe meegemaakt en dat was nadat ie een dag wedstrijd had gehad we nog een keer in Ermelo een Enjoy the ride hadden gedaan van 26km. Toen was ie wel redelijk moe :P. Maar vandaag was echt weer willen racen in het bos :P. En we gingen ook echt wel hard op sommige stukken...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:22

Klinkt eigenlijk alsof je nog behoorlijk veel moet doen Milou :')

Haha, zo snel zijn dieren ook niet moe joh. Ze doen af en toe alsof :'). Maar wedstrijd ging dus wel ok?

Antoinette, zit jouw dag er inmiddels op?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:27

het valt wel mee hoor Sas! Meeste dingen zijn nog niet eens een kwartpagina vulling.
Praktijkleerverslag en take-home toets zijn het grootst eigenlijk....
voorbereiden voor de lessen is bij mij vaak kijken wat voor lessen ik heb en globaal even paar pagina's bekijken in tekstboek. vaak leer ik meer door het allemaal te horen dan het vooraf tot de laatste letter helemaal te gaan lezen!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:05

Haha hij zal het wel koud hebben gehad!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 19:15

Hahahaha hij was warm zat :'). Mag ook wel na half uur heen rijden, daar nog dik een uur gereden... Maar al ff niet in bos geweest en dat heeft ie gewoon nodig.... Hij moet soms echt even flink gaspendaal indrukken om overtollige energie kwijt te raken :P.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:15

evdpanne schreef:
Zoooo vandaag weer wedstrijd gehad.... 169 en 171, toch weer puntje meer als vorige keer! Was bij Bakker daarna lekker door bos terug gecrosst, en het was ook echt crossen, wat ging die pony hard! En hun nog tegen me zeggen bij Bakker hij zal nu wel moe zijn :'). Ik heb m nog maar 1x moe meegemaakt en dat was nadat ie een dag wedstrijd had gehad we nog een keer in Ermelo een Enjoy the ride hadden gedaan van 26km. Toen was ie wel redelijk moe :P. Maar vandaag was echt weer willen racen in het bos :P. En we gingen ook echt wel hard op sommige stukken...

geweldig toch die tegenstrijdigheid? Andere mensen denken dat ie helemaal moe is en pown-lief laat jou het tegenovergestelde zien door keihard te gaan boscrossen :D!
en gefeliciteerd met je resultaat. had je zelf ook een goed gevoel over je proeven?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 19:18

Ik ben nooit tevreden maar mag niet zo kritisch zijn :o. Vond het ook wel terecht dat ik geen winstpunten heb gereden.... Hij moet meer nageefelijk gaan lopen, maar dat moet ie thuis ook... Dus ja kan niet verwachten dat ie het op wedstrijd ineens wel doet... Weer even hard oefenen en wie weet 8 december weer...

Owww en ik kwam weer aan op stal en toen zei dat vrouwtje wat bij Bakker zei hij zal wel moe zijn waarop ik nee hoor antwoorde nog van goh hij ziet er gewoon nog steeds fris en alert uit... Tja hij voelde ook echt alsof ik nog een rit van twee uur kon maken :').

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:36

zo, praktijkleerverslag bijna af. nu nog het laatste stukje daarvan. de take-home toets en dan de opmaak van enkele documenten aanpassen en dan kan ik die nog uitprinten voor mijn portfolio. het einde is in zicht en ik ben helemaal klaar met achter de computer zitten, haha!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:56

Nou dan heb je er weer een hele dag opzitten!

Fijn hoor Es dat het zo goed gaat met pown... Ik wil er ook 1!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:08

pfffffff, ben even helemaal klaar met praktijkleerverslag. een hoop blabla waarbij je 20x in herhaling mag en kan vallen......probeer zoveel mogelijk mijn woorden elke keer anders te kiezen, maar op een gegeven moment lukt dat gewoon echt niet meer!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:10

Gewoon morgen nog een keertje nalezen

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:16

haha, inderdaad. heb het verslag nu af in ieder geval. kan dus ook weer van mijn lijstje af. hierna nog maar 1 praktijkleerverslag maken en dat is voor het eind van de opleiding :D! ben dus feitelijk op 3/4 van de opleiding :D!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:28

Dat is ook een lekker gevoel! Wanneer ga je weer eens een buitenritje maken?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:05

ja, een heerlijk gevoel. maar er moet nog wel eea gebeuren voor ik echt klaar ben hoor!
zo, printertje heeft overuren gedraaid. maar alles wat tot nu toe in mijn mappen moet zitten, zit op 1 dingetje na in mijn mappen!
wanneer ik weer een buitenritje ga doen.....moet even kijken. wil wel binnenkort weer. maar misschien dat ik kijk of ik op een maandagochtend mee kan. is volgens mij vaak een klein groepje!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:11

Doe je goed!

Ja dat zijn idd kleine groepjes op maandagochtend helaas past dat niet in mijn werkschema :-(

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:20

jammer dat dat met je werk niet lukt. echt nooit op een maandag vrij?? :(
ja, ben ook wel blij dat het nu ver klaar is. alleen op mijn computer/stick/externe schijf is het een zooi. nu geen zin meer in om dat te gaan ordenen...gelukkig heb ik het meeste ook digitaal op de mail.