Veel plezier beneden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

had er geen zin in (a)

Bzoem schreef:Of omdat ze nog bezig zijn met weet ik veel wat voor schoolOf vakantie vieren.
Ik stik zojuist in me eigen deo.
He chris, ga je deze week nog iets met piet doen? Ik ga vanavond nog naar roos en dan is zonder zadel erop. Gewoon stappen, denk dat ik z'n draf niet overleef.
EDIT.. YAAAAAAAAAAAAAAY je hebt de plantjestoets gehaald(wil ik uberhaupt weten wat bjorn ervoor heeft?)

liindii schreef:want dat voer moet toch ook mee naar de overnachtingen
xClairex schreef:ooh zoo
Ik wil echt ff een keertje KEIHARD crossen
Maar dan moet ik echt ff met iemand die een groot paard heeft
maar toen was die moe want naar de start toe begon die te flippen.

en de dag ervoor ben ik met hem op wedstrijd onderuit gegaan (had kalkoenen in zijn ijzers) dus hij was bang geworden op het gras.

suikermeisje schreef:ja daar is het ook zo, maar dat is vooral bij die volbloeds zo. Je moet in het begin eerst de upcanter rijden, dat is naar de start toe galopperen en toen begon jip te flippen en was moeen de dag ervoor ben ik met hem op wedstrijd onderuit gegaan (had kalkoenen in zijn ijzers) dus hij was bang geworden op het gras.
http://www.youtube.com/watch?v=gB3MV_kAkSI
dat is het filmpje waar ik ook in rijd.
En de binnenbaan neemt iedereen en de pony's die dit vaak doen kennen de start al. Maar het was gewoon superleuk om mee te doen
het ging heel anders dan bij officiele rennen. Maar nu zijn ze zelfs gestopt
zit jij op die zwartige die als 4e volgens mij langs komt, in het begin? xClairex schreef:Zijn er ook een paar die rond de 1.60 zijn ?

liindii schreef:trouwens ik heb nog een vraag over JT!
Je moet je eigen brok meenemen enzo,
maar waar laten ze dat dan?
Want Demi krijgt 3kg op een dag, omdat ze aan de dunne kant is.
(wij stonden 7 uur op, huppa, in je pyjama naar je paard!
)liindii schreef:1 probleempje iris, demi krijgt 3 soorten
1 kg muesli, 1 kg mais-lijnzaad brok, 1 kg mais grutten

_Iriss schreef:moet je dan in plastic zakjes doen geloof ik

liindii schreef:Daarom zeg ik, neem Demi
Dat beest kan niet normaal hard, dat is gewoon 'eng'