Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Princesspres

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 14:50

goede smiddags kay!
Ik ben weer op de gezonde tour vandaag.
Heb vanmorgen een boterhammetje met grilworst op,een peertje, glaasje sap en een kop thee.

En nu net als lunch weer een boterham met grillworst een stuk komkommer en een kop thee. Ik bewaar mn appel voor op stal straks, zal dan wel weer trek krijgen.
Vanavond ga ik iets met spinazie maken, weet alleen nog niet wat hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 16:03

Was weer leuk bij wyssie!
hmm, vandaag weer voor 't eerst met dat groene hoofdstel gereden. ging prima! :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 18:05

Nou dat heb je dan ook maar weer gedaan hoor Chantal en denk dat het wel nette punten zijn om mee te beginnen.
Een koudbloed kijken de meeste jurileden toch al een beetje met een scheef hoofd naar.Meestal moet je 2 x zo goed rijden als iemand met een dressuurpaard om het te bewijzen en ja ik weet dat de meeste jurieleden dat ontkennen ,maar over het algemeen werkt het toch echt zo.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 18:08

Ik ben trouwens met mijn haffie heerlijk met mijn paardenvriend en zijn verzorgster in het bos wezen rijden,nou hij leek wel arabier.Dribbelen,passage,schouder voor hihi hij was licht in de hand,maar oh zo druk,hij vond het zo leuk weer in het bos na bijna 3 maanden strenge vorst en alleen maar sneeuw.
Veel herten ook gezien.
Het was heerlijk,miezerde wel af en toe een beetje ;)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 18:52

Zo weer thuis,

De huisvrouwen rit was toppie :D brave paardjes hoor we hebben lekker twee stukjes draf meegenomen onderweg.
Blando en Jimmy waren lekker relaxed 8-) Mandy ook maar voelde wel dat ze graag nog een tandje harder wilde maar dat komt nog wel.
Zo sloom als ze in de bak is zo lekker voorwaards is ze buiten,oortjes naar voren alle drie heerlijk!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:25

doppie45 schreef:
Zo weer thuis,

De huisvrouwen rit was toppie :D brave paardjes hoor we hebben lekker twee stukjes draf meegenomen onderweg.
Blando en Jimmy waren lekker relaxed 8-) Mandy ook maar voelde wel dat ze graag nog een tandje harder wilde maar dat komt nog wel.
Zo sloom als ze in de bak is zo lekker voorwaards is ze buiten,oortjes naar voren alle drie heerlijk!

goed zo dames,zet hem op. ;)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:39

top hoor zo met zn drieetjes ! :D
vandaag lekker wannadoo zijn stalletje gedaan en aan de longe met pessoa gehad.
Hij deed goed zijn best. Ook de galop geoefend, gaat ook steeds beter.
Zijn schaafje op zijn schouder is ontstoken :s dus nog even met betadine schoongemaak. Morgen mag ik wat mesitran( honingzalf) van kay lenen.

Heb ook weer lekker gegeten ( rijst met visje knooflook kruidjes en spinazie) nu uitbuiken en zo lekker douchen. Wil morgen optijd op om wat boodschapjes te doen. Fijne avond dames en heer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:44

Wannadoo was weer lief. (L)_(L)
Ik zette wystan terug in die paddock :')
en toen kwam wannadoo er gezellig bij staan,
knuffelbeessie! :+

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:51

ja hij is een dotje en echte vriendjes met wyssie :)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:29

hey allemaal nou heerlijke dag we hadden gister 2 slagroomtaarten gewonnen dus als ontbyd slagroomtaart (vindt ut eigenlijk niet eens lekker behalve de versiersels, maar zonde om weg te gooien) en smiddags een verjaardag weer kwarktaart en daarna een soort late brunch tussen 3 en half 5 dus hoef nu niet meer te eten :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:45

hahaha aman, lekker gezond dagje voor jou ;)
ik ben moeehoeee. Lig al lekker op mn bedje en denk dat ik zo ook mn oogjes maar eens dicht ga doen! Slaap lekker allemaal!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 08:52

Goedemorgen

Chantal toch wel lekker dat Amber braaf is geweest onderweg. Is je verzorgster ook mee geweest?

Pres Wannadoetje doet het toch ook fantastisch bij je en het komt allemaal goed voor je eerste wedstrijdje, ook de galop.

Ja Marion het was een heerlijk buitenritje, zonnetje kwam ook nog even. De goden waren ons gunstig gezint. Jimmy deed een sprongetje opzij toen er een skeeler aankwam, Blando heeft daar normaal gesproken helemaal niets van maar bedacht na 2 sec na het sprongetje van Jimmy dat hij ook maar even moest schrikken want Jimmy schrok..... hahaha gekke paarden. Kan nu ook gewoon relaxter op Blando zitten en met een redelijk los teugeltje rijden.

Vandaag even niet naar de paarden toe, Marion gooit ze even los vanavond en dat is heerlijk.... Marion bedankt alvast.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 08:54

Naoom_ schreef:
Ja ik had het gehoord Kaar. :j

Nog wel netjes hoor Chantal! :)

Mijn gerbils :+:
Afbeelding

Zijn leuke beestjes hoor Naomi.

Als het woensdag nog niet gaat met je om Blando te doen, laat het mij even weten dan ga ik zelf. Niets overhaasten hoor.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 09:06

Princesspres schreef:
hey chantal, wel grappig je hebt precies hetzelfde puntenaantal gereden als vorige week. Alleen had je toen ook - 2.
Netjes gedaan hoor. Oefening baart kunst.

Heb je toevallig van de week tijd om met mij een proefje te oefenen?
( ik ben woensdag en donderdag vrij)
ik heb geen proevenboekje en rijden en lezen tegelijkertijd gaat ook zo lastig hahaha

Ja vond ik ook wel apart.. en de hoogste punten die gereden waren was 186.. en de 3e prijs ging naar 181 punten.. dus dr is niet heel netjes gereden.. of streng gejureerd.. :P

woensdag ben ik niet op stal.. donderdag wel maar pas in de avond omdat Danitsja dan les heeft.. (en ik overdag moet werken :P)
ik kan er eventueel om half 6 zijn als je dat wil?? ;)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 09:11

goede morgen :)
ik hoop dat het gaat goedkomen kaar :P we zien het tegen die tijd wel :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 09:16

amber2202 schreef:
Princesspres schreef:
hey chantal, wel grappig je hebt precies hetzelfde puntenaantal gereden als vorige week. Alleen had je toen ook - 2.
Netjes gedaan hoor. Oefening baart kunst.

Heb je toevallig van de week tijd om met mij een proefje te oefenen?
( ik ben woensdag en donderdag vrij)
ik heb geen proevenboekje en rijden en lezen tegelijkertijd gaat ook zo lastig hahaha

Ja vond ik ook wel apart.. en de hoogste punten die gereden waren was 186.. en de 3e prijs ging naar 181 punten.. dus dr is niet heel netjes gereden.. of streng gejureerd.. :P

okee, niet veel punten voor de eerste 3 :s
ehmmm moet even kijklen wanneer ik me dan heb ingeschreven voor binnenhalen:) ik weet op mn vrije dag vaak niet hoelaat ik kom, hangt ook beetje van het weer af :P hihi

woensdag ben ik niet op stal.. donderdag wel maar pas in de avond omdat Danitsja dan les heeft.. (en ik overdag moet werken :P)
ik kan er eventueel om half 6 zijn als je dat wil?? ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 09:17

Goedemorgenn !!

Ja t zijn hele mooie punten om mee te beginnen inderdaad.. en ze kijken ook wel anders naar een haf dan een kwpner indd..
maar echt hoge punten waren er niet gereden afgelopen zondag dus dan vind ik het zo slecht nog niet met mn haffie ;)
1e proef was ik 11e (laatste) en 2e proef was ik 8e :D doet me toch weer goed :D
nu gewoon rustig door blijven oefenen tot 25 april :D

de nieuwe werkweek gaat ook weer beginnen..
Gelukkig hoef ik ff niks te leren dus heb ik zelfs een paar vrije avondjes thuis! HEERLIJK! misschien toch maar eens aan mn kamer beginnen?? :+
de temperaturen gaan deze week lekker omhoog! :D alleen de wind nog ff zakken! dan wordt het wat aangenamer :P
Moet de pony bijna zn eczeemdeken alweer op als de temperatuur omhoog blijft gaan..

Nou ik ga maar beginnen met werken en tot vanavond weer op stal!! (ik weet niet wie er bij mij op de lijst staat en hoe laat maar ik ben er pas om 6 uur :+)

:wave:

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 09:19

volgens mij sta je er met marjo op, maar dat weet ik niet zeker

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 09:52

guten morgen

zag daarnet toen ik nog op bed lag zo een eekhoorntje over de boomtakken rennen.
Leuk gezicht.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 10:06

Zo ben ik ook weer..
lekker weekje vrij geweest
Wel weer ff wennen hoor, vroeg uit bed

volop mail en post dus aardig wat te doen vandaag

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 10:46

ik vind eekhoorntjes ook zo schattig! Ze schijnen alleen vol vlooien te zitten.
Toen we op vakantie waren op de veluwe, hadden ze daar allemaal soorten, kleuren en maten. Zo onwijs schattig!

Werkse nous!
Zal wel weer even wennen zijn na een weekje vrij

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 14:15

wat is het stil hier zeg.

Nous ook weer terug van vakantie hihi en nu heb je zeker druk en veel werk liggen.

Het regent hier,maar maakt me niks uit,ben zo blij dat de sneeuw en de vorst weg zijn.Ben heerlijk in het bos wezen rijden met Joepi.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:41

Tis de laatste dagen al steeds stil op bokt in onze Topic :(
ik ben hard aant werk (online auto'tjes kijken :P)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 16:13

amber2202 schreef:
Tis de laatste dagen al steeds stil op bokt in onze Topic :(
ik ben hard aant werk (online auto'tjes kijken :P)

Nou overwerk je niet hoor

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 16:17

Ach ik ben ook hard aan het werk, niet dus........ moet de tijd maar weer vol zien te maken tot 21:00 uur..... bahhhh kan een veel leukere dagindeling verzinnen..............

Anita heerlijk dat je weer lekker kan rijden met de paardenbeestjes en de lente is in aantocht hoor. Ik zag bij mij voor de deur de bomen al de eerste groene knopjes zitten.... en dit is echt waar...........