Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
brave paardjes hoor we hebben lekker twee stukjes draf meegenomen onderweg.
Mandy ook maar voelde wel dat ze graag nog een tandje harder wilde maar dat komt nog wel.doppie45 schreef:Zo weer thuis,
De huisvrouwen rit was toppiebrave paardjes hoor we hebben lekker twee stukjes draf meegenomen onderweg.
Blando en Jimmy waren lekker relaxedMandy ook maar voelde wel dat ze graag nog een tandje harder wilde maar dat komt nog wel.
Zo sloom als ze in de bak is zo lekker voorwaards is ze buiten,oortjes naar voren alle drie heerlijk!

Princesspres schreef:hey chantal, wel grappig je hebt precies hetzelfde puntenaantal gereden als vorige week. Alleen had je toen ook - 2.
Netjes gedaan hoor. Oefening baart kunst.
Heb je toevallig van de week tijd om met mij een proefje te oefenen?
( ik ben woensdag en donderdag vrij)
ik heb geen proevenboekje en rijden en lezen tegelijkertijd gaat ook zo lastig hahaha

)

we zien het tegen die tijd wel
amber2202 schreef:Princesspres schreef:hey chantal, wel grappig je hebt precies hetzelfde puntenaantal gereden als vorige week. Alleen had je toen ook - 2.
Netjes gedaan hoor. Oefening baart kunst.
Heb je toevallig van de week tijd om met mij een proefje te oefenen?
( ik ben woensdag en donderdag vrij)
ik heb geen proevenboekje en rijden en lezen tegelijkertijd gaat ook zo lastig hahaha
Ja vond ik ook wel apart.. en de hoogste punten die gereden waren was 186.. en de 3e prijs ging naar 181 punten.. dus dr is niet heel netjes gereden.. of streng gejureerd..
okee, niet veel punten voor de eerste 3 :s
ehmmm moet even kijklen wanneer ik me dan heb ingeschreven voor binnenhalen:) ik weet op mn vrije dag vaak niet hoelaat ik kom, hangt ook beetje van het weer afhihi
woensdag ben ik niet op stal.. donderdag wel maar pas in de avond omdat Danitsja dan les heeft.. (en ik overdag moet werken)
ik kan er eventueel om half 6 zijn als je dat wil??

doet me toch weer goed 

alleen de wind nog ff zakken! dan wordt het wat aangenamer 
)

)