Wie gingen er nou mee naar Oldenhoff de 17e? Ik kan wel rijden, maar als er meer mensen willen dan in een auto past moeten er 2 mensen tijden - Nikki - Tis - Ans Wie nou nog meer? Bij mij kan er nog 1 in.
Ben maandag nog naar het bos geweest! Even lekker beentjes strekken, alleen was een marathon in het bos. Dus moesten we een beetje uitkijken met oversteken voor al die mensen
Lekker Ans! Ik dacht jullie al voorbij zien te komen was bij bart en dacht als jullie auto met trailer. Maar kwamen jullie nou vrij snel weer terug of verbeelde ik me dat ?
_Angelique_
Geplaatst: 07-04-10 13:30
haha nee, nadat we lara en macho hadden opgezadeld is me vader met de trailer naar huis gereden. Hij had geen zin om zo lang te blijven wachten, vandaar dat je hem al zo snel voorbij zag komen.
ik had vorige week al het idee dat hij niet lekker liep maar hoe langer ik door deed hoe beter die ging dus ik had woensdag aaf les en toen was die echt duidelijk kreupel dus toen ben ik eraf gegaan nu heb ik gister avond op het harde gedraafd en het valt op het harde heel erg mee maar ik heb volgende week een afspraaf in Lienden voor een secentopinjon ( ik weer niet hoe je het schrijft hoop dat jullie het snappen ) dus ik baal egt enorm maar ik heb zelf het idee dat het of uit zn rug of schouder komt want als ik hem belast is die kreupel en ook omdat die de laatste 2 weken heel erg aan het kloten is met zijn hoofd misschien heeft die wel pijn