Stef_Winston schreef:Joyce, je video is prive ofzo?
ow dacht dat je het dan wel kon zien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:Joyce, je video is prive ofzo?
KarinW86 schreef:Maareh jorien ik rijd altijd op maxi ? maar die springt togh niet?
Jorine_Falco schreef:KarinW86 schreef:Maareh jorien ik rijd altijd op maxi ? maar die springt togh niet?
gewoon zeggen tegen collin.Normaal springt falco de lessen ook niet zei collin, maar hij zei jij bent 'm gewend dus.
Jorine_Falco schreef:Ja maar ze kan 't altijd vragern toch ?
Jorine_Falco schreef:Echt?
x_sabine schreef:zoozo lekker hoor
en ik heir maar op school zitten
wie weet wat de eisen zijn voor het bouwen van een binnenbak?
DJoysDesignz schreef:Jorine_Falco schreef:gewoon zeggen tegen collin.Normaal springt falco de lessen ook niet zei collin, maar hij zei jij bent 'm gewend dus.
Ik denk niet dat Maxi mag springen.
Twinklebel schreef:Ik heb wel eens springles op Max gereden, maar dat is al wel een jaar of 6 geleden. Hij sprong erg goed, ook op de plekken waar geen hindernissen stonden.
Twinklebel schreef:Hij liep toen ook al indoor, was de dag ervoor meegeweest en had de luidsprekers nog in zijn hoofd. Toen Teun ons even luidkeels aanmoedigde ging ik heel hard bokkend de bak door.
Stef_Winston schreef:M'n zusje had eerst ook 12 uur gedaan, maar nu staat ze als het goed is om 10 uur(met haar halve les volgens mij)