Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

en ik hoop dat hij er iets aan kan verbeteren.
)

meelen schreef:@Xan.......denk je dat je aardig kunt rijden........beginner, tss (voel je je ook wel een beetje beledigd, of niet?)

xan schreef:meelen schreef:@Xan.......denk je dat je aardig kunt rijden........beginner, tss (voel je je ook wel een beetje beledigd, of niet?)
Nee niet echt beledigd hoor, hij zei het ook niet op een beledigende toon.
Maar als je de ruiters daar ziet, is het verschil met mij idd wel erg groot hoor.
Ik moet veel meer gevoel krijgen met de bewegingen van mijn paard.
En idd daar wordt in manege lessen niet zoveel opgelet. Daar rijdt je gewoon lekker
je rondje en blijf je zitten.
Ik ben benieuwd of ik nog te verbeteren ben
xan schreef:Tuurlijk ben je te verbeteren, en nu je les krijgt van Sander en met Nono onder je helemaalmeelen schreef:@Xan.......denk je dat je aardig kunt rijden........beginner, tss (voel je je ook wel een beetje beledigd, of niet?)
Nee niet echt beledigd hoor, hij zei het ook niet op een beledigende toon.
Maar als je de ruiters daar ziet, is het verschil met mij idd wel erg groot hoor.
Ik moet veel meer gevoel krijgen met de bewegingen van mijn paard.
En idd daar wordt in manege lessen niet zoveel opgelet. Daar rijdt je gewoon lekker
je rondje en blijf je zitten.
Ik ben benieuwd of ik nog te verbeteren ben
. rockoo schreef:Ik ben bang van niet, ze is niet online.yinari ben je er.

rockoo schreef:yinari ben je er.

meelen schreef:Als je het echt wilt, dan kun je het ook.
meelen schreef:Nog niet, maar denk wel dat het er aan gaat komen. Erik ging net al snel met de hond naar buiten.210 LIQUITA
Onweert het bij jou?

rockoo schreef:Ik moet wat vragen aan haar hoe doe ik dat .

rockoo schreef:Ik moet wat vragen aan haar hoe doe ik dat .
rockoo schreef:PM bericht, zie onder in het balkje \/ bij een bericht van Yinari.Ik moet wat vragen aan haar hoe doe ik dat .

LIQUITA schreef:meelen schreef:Nog niet, maar denk wel dat het er aan gaat komen. Erik ging net al snel met de hond naar buiten.210 LIQUITA
Onweert het bij jou?

LIQUITA schreef:meelen schreef:Nog niet, maar denk wel dat het er aan gaat komen. Erik ging net al snel met de hond naar buiten.210 LIQUITA
Onweert het bij jou?
rockoo schreef:suc6dank je ik ga het even proberen

meelen schreef:Hier komt het (nog lang) niet hoor Xan