DenK4ever schreef:Kom er anders even niet meer uit qua financieen en tijd...
Het is idd ook een hele dure sport !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DenK4ever schreef:Kom er anders even niet meer uit qua financieen en tijd...

fallenangel3 schreef:ik mag 2 presentaties in elkaar flansen.. lang leve de lol!
Citaat:Over wat?
[/quote]Citaat:Over taalrondes en zelfstandig werken in hoeken... morgen mag ik zo een 2 uur voor mijn klasgenoten staan waarna hun mogen vertellen wat ik allemaal verkeerd heb gedaan en wat ze missen!
DenK4ever schreef:XxXFlowerXxX schreef:ik zit vet te twijvelen met reizen week wat ik als 2de keus moet doen![]()
als eerste heb ik ski reis
maar marloes en iris doen als 2de ardenne (survivele)
maar eigelijk wil ik dat deels niet en ook wel weer wel![]()
en dan moet ik ook nog een 3de keus en morgen moet ik het wetenze maken het wel moelijk hoor
Keuzes...keuzes... keuzes...
Lastig
.Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:ik mag 2 presentaties in elkaar flansen.. lang leve de lol!Citaat:Over wat?Citaat:Over taalrondes en zelfstandig werken in hoeken... morgen mag ik zo een 2 uur voor mijn klasgenoten staan waarna hun mogen vertellen wat ik allemaal verkeerd heb gedaan en wat ze missen!

! 
!

Melanieetjuh schreef:Jup. Dat is dat verslag!
Ik had Marjon gelijk al een smsje verstuurd maandag. Helaas geen antwoord van gekregen, en ze is er gisteren ook niet op in gegaan. Moet je het zelf nog maar een keer zeggen dinsdag tegen haar..
En dat andere heb ikook niet gevraagd.
!!!!
!!!