Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 22:28

Hhhmm..maar vandaag was die kalm toch? Haha! *hoopvol denken noemen ze dat*
En daarnaast deel ik mijn koffie met hem, logisch dat die kalm is bij mij Duivel

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 03:34

Goedemorgen allemaal!

Via deze weg wens ik jullie allemaal een fijne pinksteren. Ik ga genieten van Paris! En zie jullie dinsdag wel weer. Goed op mijn dikkie dik letten he!

Liefs,
Tamara

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 07:49

Veel plezier tamaar

Pfff,
ik ga maar weer in mijn bed liggen, heb zowat niet geslapen door mijn hoest Stoom uit je oren

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:11

Doei! Hooooooooooooooooooooooooooi ,

oooh mijn god. Optreden ging geweldig. Gister eerste optreden gehad met toneel. GE-WEL-DIG Haha!
Marieke kwam kijken, Mariek wat vond je ?
Soof was er niet jammer Verdrietig ...

Famke en Anoeska komen Zaterdag, Ghehe *LOL*

En vandaag weer lekker klooien met paarden Pling . Ik denk wel vanavond pas Nagelbijten / Gniffelen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:27

ff stiekum vanaf het werk Bloos maar dit nieuws moet ik gewoon ff met jullie delen. Pling

Ik ben net gebeld door de dierenarts en Biz zijn darmen werken uitstekend. Wel moeten we het eiwitgehalte zien op te schroeven. (meer brok gaan geven)
Arts ziet geen reden om hem nog langer daar te houden dus Biz mag naar huis Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Wel moet ik over een maandje Meursing laten komen ivm bloedstaal laten nemen

Mijn dag kan niet meer stuk Haha! Haha! Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:30

haha goed nieuwe leuk voor je Haha!

ohhh en leuk dat je kan bokken op je nieuwe werk Clown

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:33

GE-LUK-KIG Anouska Lovers

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:41

Jehhhhhhhhh goed nieuws Anous........Fijn dat Bizzie weer naar huis mag en mag hij dan ook naar zijn vriendjes op het land......

Go jij! Go jij! OK dan! Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:43

Fijn dat ie weer terug mag. Wanneer ga je hem ophalen?

Xeen je voorstelling was hartstikke leuk OK dan! Marlies en Merel (die mee waren) vonden het ook heel gaaf

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:43

ik wil details Bloos

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:48

Marieke Xenie zit naar complimentjes te vissen hoor Knipoog Haha! (grapje)

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:51

Ghehe, ja ongeveer wel Lachen
Nee, maar ik wil ook weten ..
Van wat was er nou echt leuk, je weet tog *LOL*

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:04

Oeeeeeh, ik heb weer een foto bui Cheese!
Vanmiddag ofzo, Spetter/Vesra fotoshoot's heb ik net besloten.
Ik heb al lang niet egt meer mooie foto's gemaakt ...
*LOL*

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:08

Ach Xenia.......er staan aardig wat paarden op het land dus......leef je uit.....en je komt de tijd wel door hoor....... Haha! Tong uitsteken

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:09

als je écht mooie foto s wil maken moet je dat van regina doen natuurlijk whahah Clown

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:14

vera23 schreef:
als je écht mooie foto s wil maken moet je dat van regina doen natuurlijk whahah Clown

Ik denk niet dat die vandaag echt heel mooi worden.. Ze is een beetje zuur omdat ze iedereen lekker naar het land ziet gaan en zij binnen moest blijven!! Ze kijkt ongeveer zo Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:17

hahaha achh het earme beestje Verdrietig ja maarja voor der eigen best wil Knipoog en der straf omdat ze er gister niet uitwilde bij anoes Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:22

Verveel me half dood op het werk, moet nog 2,5 uur volmaken en dan is het weekend.........

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:33

kom kaar je kan het...net nog de nodige inkopen gedaan,,ga nu nog even wat inpakken.
Karin ik ga zeker jou verhaal nog even voorleggen aan mijn makelaar.
Helaas is hij zelf in egypte en moet ik het doen met zijn assitente.

Vera zou jij misschien kunnen informeren bij jou baas of karin gelijk heeft wat ze in het bovenstaande getikt heeft voor mij??

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:33

sorry op paging 164 staat karin haar verhaal aan mij Bloos

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:35

o kaar je kan beter nog 2,5 uur werken dan dat je al 2 dagen met mijn gorgelende schoonmoeder opgescheept moet zitten.

Het is allemaal zoooo vies die bellen blehhhhh Misselijk Misselijk

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:38

madelon31 schreef:
o kaar je kan beter nog 2,5 uur werken dan dat je al 2 dagen met mijn gorgelende schoonmoeder opgescheept moet zitten.

Het is allemaal zoooo vies die bellen blehhhhh Misselijk Misselijk

Haha.. Dat is toch appeltje eitje.. Je hebt nu wel voor hetere vuren gestaan toch?!!? Knipoog Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:42

Ik hoop dat je er wat mee kan Madje met dat verhaal. Het levert je misschien toch 10 % van de verkoopprijs op!!!!!!!

ja ik kan idd beter werken dan met een gorgelende schoonmoeder opgescheept zitten hahahahaha!!!!!!!!!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:50

We hebben wel wederom pech!
De keuken stond zo goed als geplaats...komt de monteur en vandaag achter dat mijn inductiekookplaat helemaal gebroken is Boos! Wij balen want daar moet een nieuwe voor komen en die moet besteld worden Boos!
Toen was hij de bovenkastjes aan het ophangen toen storte het kastje van de muur zo op mijn nieuwe aanrechtblad!!! Boos! kastje helemaal beschadigd en mijn werkblad met 2 deuken!! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Nou ook dit moet nu weer besteld worden maar is natuurlijk niet binnen 1 week leverbaar gaat nog wel een aantal weken overheen! Boos!

Nou en toen is gister mijn parketvloer helemaal geschuurd en gelakt...en wij mochten er 24 uur niet op lopen dus donderdag konden we er weer op!
Wij tegen iedereen gezegd die nog in het huis moest zijn NIET NAAR BOVEN VLOER IS NAT! wat denk je.....
Is er een of andere oetl*l geweest die zo bijdehand was om over de natte vloer heen te lopen...nou staan er door de hele gang voetsporen! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Verder hadden we wederom weer pech in het nieuwe huis...vandaag werden de radiotoren weer op het water gezet..(heb door het hele huis nieuwe laten plaatsen) blijkt dat de loodgieter op 2hoog waarschijnljik een leiding niet goed gemaakt heeft..kwam al het water naar beneden zetten Boos! Boos!

O ik heb heel erge pech joh!! Ach gut Ach gut

Vanmiddag telefoontje gehad van de makelaar...gaat de verkoop niet door ivm het niet te kunnen financieren Boos! Boos! Huilen Huilen
Ikke is heel verdrietig en weet niet zogoed hoe het nu verder gaat.

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:51

Falli schreef:
We hebben wel wederom pech!
De keuken stond zo goed als geplaats...komt de monteur en vandaag achter dat mijn inductiekookplaat helemaal gebroken is Boos! Wij balen want daar moet een nieuwe voor komen en die moet besteld worden Boos!
Toen was hij de bovenkastjes aan het ophangen toen storte het kastje van de muur zo op mijn nieuwe aanrechtblad!!! Boos! kastje helemaal beschadigd en mijn werkblad met 2 deuken!! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Nou ook dit moet nu weer besteld worden maar is natuurlijk niet binnen 1 week leverbaar gaat nog wel een aantal weken overheen! Boos!

Nou en toen is gister mijn parketvloer helemaal geschuurd en gelakt...en wij mochten er 24 uur niet op lopen dus donderdag konden we er weer op!
Wij tegen iedereen gezegd die nog in het huis moest zijn NIET NAAR BOVEN VLOER IS NAT! wat denk je.....
Is er een of andere oetl*l geweest die zo bijdehand was om over de natte vloer heen te lopen...nou staan er door de hele gang voetsporen! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Verder hadden we wederom weer pech in het nieuwe huis...vandaag werden de radiotoren weer op het water gezet..(heb door het hele huis nieuwe laten plaatsen) blijkt dat de loodgieter op 2hoog waarschijnljik een leiding niet goed gemaakt heeft..kwam al het water naar beneden zetten Boos! Boos!

O ik heb heel erge pech joh!! Ach gut Ach gut

Vanmiddag telefoontje gehad van de makelaar...gaat de verkoop niet door ivm het niet te kunnen financieren Boos! Boos! Huilen Huilen
Ikke is heel verdrietig en weet niet zogoed hoe het nu verder gaat.

Hoe kan je schoonmoeder nou erger zijn???? Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!