*hoopvol denken noemen ze dat*En daarnaast deel ik mijn koffie met hem, logisch dat die kalm is bij mij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*hoopvol denken noemen ze dat*
Hooooooooooooooooooooooooooi ,
...
. Ik denk wel vanavond pas
maar dit nieuws moet ik gewoon ff met jullie delen.

(grapje) 
vera23 schreef:als je écht mooie foto s wil maken moet je dat van regina doen natuurlijk whahah
ja maarja voor der eigen best wil
en der straf omdat ze er gister niet uitwilde bij anoes
madelon31 schreef:o kaar je kan beter nog 2,5 uur werken dan dat je al 2 dagen met mijn gorgelende schoonmoeder opgescheept moet zitten.
Het is allemaal zoooo vies die bellen blehhhhh![]()
Falli schreef:We hebben wel wederom pech!
De keuken stond zo goed als geplaats...komt de monteur en vandaag achter dat mijn inductiekookplaat helemaal gebroken is Boos! Wij balen want daar moet een nieuwe voor komen en die moet besteld worden Boos!
Toen was hij de bovenkastjes aan het ophangen toen storte het kastje van de muur zo op mijn nieuwe aanrechtblad!!! Boos! kastje helemaal beschadigd en mijn werkblad met 2 deuken!! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren
Nou ook dit moet nu weer besteld worden maar is natuurlijk niet binnen 1 week leverbaar gaat nog wel een aantal weken overheen! Boos!
Nou en toen is gister mijn parketvloer helemaal geschuurd en gelakt...en wij mochten er 24 uur niet op lopen dus donderdag konden we er weer op!
Wij tegen iedereen gezegd die nog in het huis moest zijn NIET NAAR BOVEN VLOER IS NAT! wat denk je.....
Is er een of andere oetl*l geweest die zo bijdehand was om over de natte vloer heen te lopen...nou staan er door de hele gang voetsporen! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren
Verder hadden we wederom weer pech in het nieuwe huis...vandaag werden de radiotoren weer op het water gezet..(heb door het hele huis nieuwe laten plaatsen) blijkt dat de loodgieter op 2hoog waarschijnljik een leiding niet goed gemaakt heeft..kwam al het water naar beneden zetten Boos! Boos!
O ik heb heel erge pech joh!! Ach gut Ach gut
Vanmiddag telefoontje gehad van de makelaar...gaat de verkoop niet door ivm het niet te kunnen financieren Boos! Boos! Huilen Huilen
Ikke is heel verdrietig en weet niet zogoed hoe het nu verder gaat.