diddle heeeeeeeel gevaarlijk
evita racemonster als je haar uit de wei haalt.
regina trapt
vernania helemaal niet hihi is zoooooooooo braaf
nog meer?
gr
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:regina heeft gewoon mensen kennis hahaha mij trapt ze niet
AnitaJoeri schreef:goedemorgen ik ben er ook weer ff.Ga zo naar de gevaarlijkste stal in Delft haha daar staat een heel gevaarlijke poonie ,hij is klein ,zwart en verstopt zich achter een enorme voorpluk manen en onder een jasje.hij luistert naar de naam Diddle.Als ik langs loop dan geef ik hem gauw een plukje hooi,want dan kan je er tenminste veilig langs haha,iedeen is gewaarschuwt.
Er is toch pas over een paar dagen uitverkoop bij Mister Ed?????????Niet vanavond toch!!!!!!!!
Begin jij nu ook al weer
vera23 schreef:ja is zeker leuk rijden
regina had gister ook worden met diddle.....volgens mij liep diddle regina te pesten....want ze wilde hem spontaan aanvliegen whahhahah
Diddle plaagt geen meisjes hoor, dan vragen ze er zelf om

vera23 schreef:haha ja dat zal het zijn
ze is wel hengstig....maar ook slim ze wil dan lievr biz als diddle
Biz is ook wel redelijk populair onder de meiden, waarsch omdat hij zo onbereikbaar is
(hij mag niet met merries los ivm dekken
)
haha vera23 schreef:haha achhh arme bizzhaha
(en hij is nu 18) 
vera23 schreef:oh maar als regin ahengstig is trapt ze niet hoor whaha denk dat bizz dan gek van der word als ze heel de tijd met die kont loopt te draaien
shir heb zondag weer wedstrijd.....moet om half 8 en 10 over 8 s avonds

vera23 schreef:ach zo moeilijk is het niet hoor....even touperen plukje om je kammetje heen en trekken maarrrrrrr
dan kan ik het de volgende x vast zelf hahaha
vera23 schreef:ach zo moeilijk is het niet hoor....even touperen plukje om je kammetje heen en trekken maarrrrrrr
vera23 schreef:haha maar risico is voor jezelf