stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 13:48

Sterkte Annemieke voor jullie allemaal.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 13:56

Sjorsie: Welkom! volgens mij heb ik gister laura voor jou gebeld toen je aankwam?

Annemieke; sterkte!

Net de uitslag van de toets gehad die ik 2 weken geleden heb gemaakt. (niet van maandag en dinsdag dus, maar die week ervoor) Ik heb een voldoende Haha! dus daar ben ik mooi weer vanaf.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 14:40

@ AnneOmie: ik weet er het fijne niet van, hoeft ook niet hoor, maar ik wens je veel sterkte!
@ Danifur: dan weet ik meteen een gezicht hierbij Lachen

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 14:42

dat klopt! haha Lachen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 14:56

wie gaan er vanavond naar Taams??misschien dat ik ook nog even langs ga.Maar is het te berijken via Purmerend

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:00

tja ik zou nu al op stal zijn........

maar ik loop naar beneden want er was aangebeld...bleek het m'n kapster te zijn.(ook die van moeders) ik wou eigenlijk net haar bellen voor een afspraak,dus ze zegt nou ik kan je gelijk wel even doen....handig!!
dus ja nu zit ik nog maar even te bokken terwijl de verf intrekt Tong uitsteken
gelukkig mag ik vandaag een uurtje later beginnen op het werk Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:18

Krijg ik net een telefoontje dat de DA morgen niet komt voor de tanden van Bella, en nog 3 anderen. Ook moeten er 3 geprikt worden (schimmelenting)
Dit ook weer vanwege het asfalt gebeuren!! Boos! Boos! Boos!
Het schijnt dat Paul vandaag ook op stal moest zijn, en dus aan bijde kanten vaststond. *zucht*

Nog een vervelend verhaal. Het schijnt dat ik Bella's paspoort EN chip-formulier naa het KNHS op moet sturen! En dat omdat ik wat wedstrijden wil gaan rijden, zucht.
Er moet een stempel op de barcode van de chip staan, en omdat Bella uit het buitenland komt, moet de KNHS dat doen. vaag toch? Ik wil dat paspoort eigenlijk helemaal niet uit handen geven! Verdrietig

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:19

Zirano schreef:
wie gaan er vanavond naar Taams??misschien dat ik ook nog even langs ga.Maar is het te berijken via Purmerend

Ik ga hier om kwart voor 5 weg ongeveer, via Landsmeer. Ik gok het er maar op. Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:31

Volgens mij moet dat wel Ellen. Het is niet anders denk ik..
Klote dat Paul niet kan komen morgen!
Ik ga vanavond pas, dus ik ga gewoon door oostzaan heen.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 17:10

Ellen je kunt ook aan de Fam Taams vragen of hun veulens nog gechipt moeten worden want dan komt er iemand van de KNHS,Kan het misschien meteen opgelost worden.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:14

zo net terug van stal! Chaos op die weg! Was er rond 3 uur moest me auto in de bocht parkeren en toen lopen! Maja rond half 5 wordt t toch al donker en toen kon je er wel langs met de auto! Dus je kan er zoiezo wel langs

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:16

Laatst bijgewerkt door sjorsie op 16-11-06 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:18

kan de pagina nie vinden Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:20

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 21:26

sjorsie schreef:
Wil je dat NOOIT meer doen! Ik zette net me geluid NOG ff harder!! aaaarrggghh!!!

Hee Marjan, wat een GOED plan!! Fantastisch idee! Want ik kon ook naar Ermelo, zei dat juffie aan de telefoon, dus dan kan het zo ook wel denk ik!! woei! Thnx voor het idee!
En anders moet ik ze toch maar opsturen, maar dan wel aangetekend..

bloempie186Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 21:37

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 23:57

hallo allemaal
marjan ik ga morgen ochtend heel veel duimen draaien voor zirano Knipoog
sjorsie welkom
sjorsie heb je een hengst veulen of een merrie?
ik heb een hengst veulen en die gaat ook naar piet zijn broer miss staan ze dan met z'n 3 zou wel gezellig zijn voor ze Haha!

ellen dat is klo te dat je je paspoort op moet sturen. ik zou eerst vragen idd of de da niet en stempel wilt zetten. 4 dec komt daan weer die wilt het vast wel doen Haha!

daan gelukkig heb je een voldoende nu maar afwachten wat je andere cijfer is van dat rot vak Tong uitsteken waar je zo hart voor geleerd het en nog geen hol van snapt.

annemieke
beetje laat maar alsnog sterkte Ach gut

oke nou heb vandaag weer les gehad en het ging gewoon super maar dan ook echt super goed buiten in de regen Boos!
maar goed het ging gelukkig wel goed hoop alleen niet dat bo weer gaat hoesten omdat hij zeik nat is geregent en geen weerstand nog heb. anders is het echt de laatste keer geweest dan ik met bo de regen in ga.
oja me oma is er erg slecht aan toe ze heb er nu nog een fikse long ontsteking bij en de kan is aanwezig dat ze het niet gaat halen Verdrietig Huilen
dan zou ik echt helemaal kapot gaan als me oma overlijd Huilen ze doen er nu alles aan om haar beter tekrijgen. ze mag geen antbiotica hebben omdat ze al helemaal geen weerstand meer heb en daardoor nog sneller achteruit gaat ofzo iets. Verdrietig
maar ik hoop zo dat ze dit overleeft want ik zie vandaag of morgen al voor me dat me opa ook helemaal instort. die arme zielige man die huil echt de hele dag maar door. zo zielig Huilen thuis ook me moeder huil de hele dag door (lekker hoor met een eigen winkel Verdrietig )
me vader die met zo Nors opkijken een kop de hele dag rond loopt. me broertje die zich nertgens iets van aan trekt en de hele dat van sochtend 10 tot snacht 2 alleen maar z'n k u t spel doet Boos! ik die thuis alles alleen op moet ruimen en schoon moet maken me paarden moet doen en maar naar me opa heen en weer moet vliegen omdat hij het niet alleen red en zweer verdrietig is.
pfffffffffff hoppeloos wordt je ervan. Huilen

shir als bo uit zijn regen deken gegroeit is zou jij die dan over willen nemen of niet?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 01:02

Volgens mij is een DA niet bevoegd om die stempel te zetten... Het juffie van het KNHS die ik aan de telefoon had vanmorgen zei dat 'buitenlandse paarden' door hun gestempeld moeten worden.
maar misschien toch wel ff de moeite waard om DA te bellen morgen!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 01:03

Dabo schreef:
Volgens mij is een DA niet bevoegd om die stempel te zetten... Het juffie van het KNHS die ik aan de telefoon had vanmorgen zei dat 'buitenlandse paarden' door hun gestempeld moeten worden.
maar misschien toch wel ff de moeite waard om DA te bellen morgen!

zou het gewoon proberen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 01:08

Yep, ga ik doen! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 02:44

@Dabo:
wat wil je eigenlijk voor dat knalroze shabrak hebben? Bloos Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 06:43

ZO naadje je bent weer laat op.
Goedemorgen zal ik maar zeggen,het is een latertje vanmorgen.
Temperatuur is best behaaglijk voor de tijd van het jaar.Hoor mij nu zeggen best behaaglijk het is al 17 november ruim 5 weken en dan is het kerst.Het is lekker droog en er zou vanmiddag een waterig zonnetje doorkomen.(Kunnen ze wat sneller asfalteren op de Haal.Nog een paar uurtjes en dan gaat Zirano onder het mes.
Brenda knudde zeg voor jullie wens jouw vader(en moeder natuurlijk ook)maar heel veel sterkte.Hopelijk knapt ze snel een beejte op.Geef jouw broer een schop onder zijn kont verstop het spel en laat hem helpen.
Ellen als het paspoort in Emmeloord afgetekend moet worden kan ik het meenemen.Als bijv. Bouwman/Knibbe het niet mogen doen,kun je vragen of het wel ion een kliniek mag.
Het laatste nieuws in de krant is dan als je een boete kriojgt van een agent je hem altijd nog kunt proberen om te kopen want hij zit toch in geldnoot.Vanaf volgende week is het weer liedjes zingen en schoen zetten.Mensen werk ze en behandel je paard met liefde en respect.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 08:26

@ Bloempie186 en Dabo: ja sorry, ik schrok me zelf ook kapot, maar vond hem wel grappig hihi Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 08:31

@Pascha7: beterschap voor je oma Lachen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:08

goedemorgen!

Nou Zirano ligt nu onder het mes! Marjan en Chantal heel veel sterkte! Ik ben thuis gebleven van me werk! Was al niet lekker gisteravond toen ik van stal weggging! Maja de dokter kan niks vinden denkt dat het oververmoeidheid is! Ben vanochtend geweest namelijk! Het is heerlijk weer vandaag echt balen dat ik nu geen paard voor het twiske heb :/