Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:06

ik weet nog niet hoe laat ik moet Tong uitsteken Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:40

ik doe ook mee (als de duim het toelaat:P)
Het Lotje ik kom vanavond ook gezellig weer langs moet ff les afspreken ivm de duim en leek me wel weer leuk om de paardjes te zien, ben maandag ook niet geweest...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 23:11

Hey Lotje,
de startlijst is er, er is een hele nieuwe indeling gemaakt van klassen. Jij moet nu alleen tegen Wendy en ik sta in de L1 terwijl ik nog in de B moet starten. wordt dus weer een telefoontje plegen:S
Ohja, je moet om 12:09. Er wordt buiten in twee ringen gereden, dus we zijn vroeg klaar zondag.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 23:25

okido Tong uitsteken Nouja hopen dat het bij mij beter gaat, zolang ik wp heb ben ik blij Haha! Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 08:36

Helaas heb k weekend dienst dus kan ook niet komen kijken...
Jo, kan ook wel al naar de L1 toch.. Knipoog

Heb t nu al wel weer gezien hier op school...

shatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 16:10

ik moet ook L1 doen maar ben ook nog B heel vaag

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:26

Ja Sha volgens mij heeft dat met die regeling te maken dat jij officieel ook B rijdt, dat je dan onderling eig L1 moet... Daar was toen een regeling voor...

Mn haar is dr af Haha! Was eerst tot bijna bij mn elleboog, en is nu tot iets onder mn schouders Haha! Kan nog wel een staart in, en met wat speldjes er bij komt dat helemaal goed Lachen

shatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:28

llot@ leukkk moet je maar ff showee zondag:P

maar kheb net 1 wp in de B mn pony loopt net een beetje constand benede en moet nu L1 ach jha zie well

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:36

Gelukkig is het maar onderling Tong uitsteken

Ik vind het wel weer gruwelijk irritant dat mn haar altijd zo moet krullen als het korter is Tong uitsteken Maar mag gelukkig ook stylen van de kapper Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 19:35

Ben heel benieuwd Lotje!
In principe gaat je haar niet dood van een keer stylen, zolang je het maar niet elke dag doet. Wat bij mij ook helpt (ik heb ook dat krulprobleem) is 's nachts een knot in doen, zo zit er wel lekker 'hop' in maar zijn de krullen weg:)

@ Lin: Ja L1 kan ik makkelijk maar ik ben allang blij als ik zondag fatsoenlijk de teugels kan vasthouden, laat staan dat ik dan kan wijken:P maar we zien wel:)
De boel is nu heerlijk ontstoken (lees: het ziet letterlijk geel:S) dus morgen maar weer ter controle langswippen bij de behandelkamer...
Morgen tevens ook laatste stagedag van dit jaar!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 22:08

Je kan toch ook een keer niet meedoen? Tong uitsteken Ik bedoel de wereld vergaat niet als je een keer niet mee kan doen... Als ik met zo'n duim zou lopen zou ik niet eens op n peerd gaan voor het er een beetje fatsoenlijk uit zou zien Tong uitsteken

Dr is gewoon bijna 25 cm van mn haar af volgens mij Tong uitsteken Tis wel lekker licht nu Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 10:36

Ehh, er staat dat ik L1 moet rijden, maar wel in categorie L2+M1, dus komt wel goed denk ik? Tong uitsteken Waarom zit Rone trouwens in andere categorie? vaag Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 16:30

omdat ze Igor huurt, daarom wordt ze opgenomen bij de categorie 'eigen paarden'.
Ik vind het gewoon leuk om mee te doen, heb gewoon weer zin om opt peerd te gaan maar morgen ga ik kijken hoe het gaat:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 17:30

Ja ik vind ook leuk om mee te doen Tong uitsteken Maar als je zo'n blessure hebt kan je het beter eerst later herstellen Knipoog

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 19:29

Het zit goed ingepakt maar ik kijk morgen ook hoe het gaat. Als het na 5 minuten niet blijkt te gaan sta ik er ook zo weer naast hoor. En de plek waar het zit zou in principe geen last moeten hebben van de teugels. Maar as I said: ik kijk het morgen even aan en anders ga ik de rest lekker aanmoedigen vanaf de zijlijn:)

Oh trouwens, of ik nu wel meedoe of niet Lotje: lijkt het je leuk als ik weer foto's van je maak met je camera? (dan moet het natuurlijk niet regenen:P)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 20:52

Haha ja ik kan m wel meenemen Lachen Ga wss daarna nog weer vliegeren, ben nu lift aant regelen vanaf manege Tong uitsteken Dan moet ik naar manege toe ook even gebracht worden Tong uitsteken Maar moet ik wel iemand hebben die er bij blijft, of hij moet achter de bar kunnen...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:14

Anders kan ik hem wel boven leggen voor je in de bestuurskamer, daar komt toch geen ongewenst volk:) Maar kan je niet met de fiets zondag dan?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:20

Nou als ik met de fiets ga, kan ik niet vliegeren daarna, omdat dat wss op hessenpoort is, en dat is vééér Tong uitsteken Maar heb vanaf manege al lift, nu nog vaders overhalen naar manege toe Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 11:12

Haha oke:P
Heb trouwens besloten om morgen niet mee te doen, heb de wond bekeken en het is te kwetsbaar nog. Ik had gehoopt dat het sneller zou genezen maar door het gesjor aan het gaas dat vast zat heeft het nog niet dicht kunnen groeien. Ik ga iedereen dus vanaf de zijlijn aanmoedigen:)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 12:36

Das erg jammer jolien maar wel goed van je dat je je eigen in acht neemt! Erg verstandige keuze Knipoog
we zullen je morgen wel zien denk ik! Mijn dochetr heeft die erg cute pony mee! Dat ieniemini schimmeltje...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:34

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:41

Aaah die is leuk Pris!
Idd ik dacht dat het wel mee zou vallen maar als ik verstandig wil zijn laat ik deze aan mij voorbij gaan:)
Maar ik ben morgen wel weer vanaf half 9 van de partij:D

Lotje: de lijst is veranderd. De klassen B, L en M zitten we bij elkaar dus je staat wat verder naar voren en ik val nu ook uit dus jij moet om 11:48
En neem je je camera ook nog mee?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 17:31

Ja neem camera mee! Lachen Iemand die me nog kan voorlezen? Schijnheilig Ik heb nog geen voorlezer en ken m niet uit mn hoofd Tong uitsteken Pris miss? Schijnheilig
Ik ben er sowieso rond 10 uur, kan ik nog even invlechten.. Beetje jammer dat ik nou niet meer tussendoor kan vlechten, target moet om 11 uur... En wou dan daarna invlechten... Want ik gun het stiekem die andere ruiter niet Schijnheilig Want die doet nooit wat terug... Anyway, ik ben er dus mooi op tijd Knipoog

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:48

Haha ik dacht nog "ik kan wel voorlezen" Maar dat gaat dus niet met foto's:P Mag ik ook anders foto's maken van anderen of wil je dat liever niet?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:55

Zolang je dr maar genoeg van mij maakt Tong uitsteken Je kan er 600 maken, dus kan wel ja Knipoog
Ik ga straks mn proef wel leren voort geval ik niemand kan vinden Knipoog Rij ik m uit mn hoofd Lachen