doen jullie ook aan f proeven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ROMANxBEAUTY

Re: doen jullie ook aan f proeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:13

mAnDyXX schreef:
F19 waarom ga je dan eigelijks niet landelijk starten dat kan toch dan al? tenmisten bij ons kan dat al vanaf de F12 mijn paspoort gaat nog maar tot de F12 ik heb nog die oude paspoorten wie heeft die nog meer?

als jouw manege tot de F20 gaat kan je een aanvulling aanvragen bij de FNRS heb ik ook gedaan.
Gewoon je paspoort opsturen meteen kopie van je eerste F13 proef met daarop een stempel en dan krijg je je paspoort met een aanvulling terug.
Oke is niet mooi maar goed

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:14

welk paard?
waar ik mee heb gereden

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:00

nee waar Shalimar op rijdt!

SuuZ_Honey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:35

Hey ik heb ook nog een oud paspoort ! alleen ik ga hem niet opsturen om aan te vullen want ik ben heel blij als ik F8 heb gehaalt(ik ga dan nog wel door hoor !) want dan ga ik KNHS starten met manege pony bij ons is er ook zomer stop dat vind ik wel jammer het begint weer in September als ik het goed dacht en dan ga ik voor mijn F6 als ik die gehaalt heb ( A&B) wil ik ook FNRS Spring proefjes doen.Wie doen er van jullie al C proefjess?
xxSuuz

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:06

het valt hier een beetje stil, alles goed hier?

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:56

Ja hoor - alleen niks te melden nu de paarden met vakantie zijn Knipoog

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:27

Ik denk ook dat er nu niet zoveel F-proefjes worden gereden. Knipoog Maar de vakantie is al bijna weer voorbij.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:35

Ik ga eind september weer mee doen, F10 en F11 denk ik.

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:50

SuuZ_Honey schreef:
Hey ik heb ook nog een oud paspoort ! alleen ik ga hem niet opsturen om aan te vullen want ik ben heel blij als ik F8 heb gehaalt(ik ga dan nog wel door hoor !) want dan ga ik KNHS starten met manege pony bij ons is er ook zomer stop dat vind ik wel jammer het begint weer in September als ik het goed dacht en dan ga ik voor mijn F6 als ik die gehaalt heb ( A&B) wil ik ook FNRS Spring proefjes doen.Wie doen er van jullie al C proefjess?
xxSuuz

Wij hebben 1x pas een springwedstrijd gehad. Toen heb ik de C1 en K1 gereden en gehaald.
Het was wel heel leuk. Alleen jammer dat er maar zo weinig wedstrijden bij ons met springen zijn.

R0bin_lamour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:54

ik heb de F12 vorig jaar uitgereden en heb toen ook een eigen pony gekregen.. Dus daar rij ik nu gwn knhs proeven mee.. K vond de fnrs proeven wel altijd heel leuk om te rijden! Haha!

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:55

ik ga stoppen op de manege dus geen fnrs wedstrijden meer helaas. maar gelukkig ga ik (als het mee zit) in oktober (het winterseisoen) officieel starten met m'n lease pony Haha! . eerst nog even trainen Tong uitsteken (overgangen...... Clown )

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 08:00

ik vind F proeven er leuk om te jureren en de sfeer bij F proeven ook leuker dan bij KNHS proeven

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 08:05

Bij ons staan de wedstrijden in de zomer ook altijd op een laag pitje, 21 sept heb ik gewoon springen, niet FNRS, en 21 okt heb ik weer dressuur, F9.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:19

MA ->> MHK

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:19

Ik zit in de F10 met de FNRS proeven ik heb geen idee waarneer ze weer gaan beginnen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:43

Mandy, moet je bij jullie gewoon 2 pp's halen om door te mogen?
Wij moeten er vanaf de F8 3 hebben. Clown

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:44

Wij moeten er altijd 2 hebben!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:54

Dan heb je mazzel, volgens de manege gingen wij te hard dus moeten we er 3 hebben vanaf de F8. Vanaf de F13 moeten wij er zelfs 4 hebben. Clown

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:56

Haha, daar heb jij wel pech mee. Maar wij hebben af en toe echt strenge jury's hebben jullie dat ook! echt flauw iemand had zelfs maar een keer 174 punten dat is wel erg laag! maar goed! Maar ook het punt is dat nu met mijn leeftijd zit en dus of bij de oudere zit of gewoon in me 1tje zit dat is ook weer niet leuk want dan vindt ik het geen wedstrijd maar jah.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 19:04

Bij ons is het laagste ooit gehaald iets van 195...en het hoogst rond de 245. En echt hele strenge jury's hebben wij niet...

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 19:30

Oh daar heb je dan ook weer geluk mee! Laatst had ik zo strenge jury en toen had ik maar 197 punten ofz. dat is wel jammer ik ga mijn volgende proef wel weer beter doen! en op naar de F11 hoop ik maar!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 00:40

Met onze studentenrijvereniging rijden wij op een FNRS manege en wij hebben op 9 september een onderlinge wedstrijd. Tijdens deze wedstrijd worden err F proeven gereden en voor diegene die ook een paspoort hebben telt de proef ook mee voor de promotiepunten. Het wordt namelijk gejureerd door een officiele FNRS jury. Dus 9 september ga ik mijn F9B proef rijden Knipoog Is alweer een hele tijd geleden dat ik de F9A had gereden en die ging toen wel goed (7e van de 30 ) op hetzelfde paard als waar ik nu op ga Lachen
Maar nu gaan we ook springen, een FNRS parcours maar dan niet voor punten in het paspoort (op onze manege zijn er 2 springwedstrijden in het jaar maar niet op de FNRS manier). Nu gaan we maar 1 rondje doen dus geen barrage en gaat het op stijl en niet op tijd. Nu hebben wij met studentenwedstrijden ook stijlpunten maar dit zijn maar 3 punten zodat er weinig verschil is tussen personen. Nu vroeg ik me af of iemand misschien weet hoe er op stijl gejureerd wordt volgens de FNRS manier? Dus hoeveel punten worden er dan gegeven en waar wordt erop gelet? Zou iemand mij misschien deze punten toe kunnen sturen? Daar zou ik iig heel erg blij mee zijn! Lachen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 08:26

mAnDyXX schreef:
Oh daar heb je dan ook weer geluk mee! Laatst had ik zo strenge jury en toen had ik maar 197 punten ofz. dat is wel jammer ik ga mijn volgende proef wel weer beter doen! en op naar de F11 hoop ik maar!

weet je wat ik mij afvroeg al ik dit nu zo lees?
had die strenge jury veel commentaar gegeven en heb je er uiteindelijk toch iets van kunnen leren?
of is het gewoon balen en volgende beter?

ikzelf jureer ook en vind het erg belangrijk (sterker nog het moet) om negastieve punten van goed commentaar te voorzien want dan kun je er iets mee of je kunt het uit oogpunt van de jury begrijpen kijk leuk is het niet maar iets wat geen voldoende waard is moet natuurlijk ook geen voldoende krijgen
in ieder geval succes de volgende keer

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 09:41

Maar het punt was vooral alles wat fout ging dus hij viel uit de galop enz. daar kreeg ik dan bijv. een 8 voor en alles wat goed ging bijv. middenstap daar kreeg ik dan een 4 voor! dus toen snapte ik het FF niet meer!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 09:43

mAnDyXX schreef:
Maar het punt was vooral alles wat fout ging dus hij viel uit de galop enz. daar kreeg ik dan bijv. een 8 voor en alles wat goed ging bijv. middenstap daar kreeg ik dan een 4 voor! dus toen snapte ik het FF niet meer!

vreemd ja daar zou ik ook niks van snappen denk dat de schrijver het misschien niet bij kon houden heb je dat naderhand niet gevraagd dan?