Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
laat die nou niet op me lijstje staan

die kat snapt er ook niks van en staat de hele tijd tegen de muur (logisch daar achter lag pis en stront). Tis te hopen dat het na morgen eindelijk afgelopen is, 9 maanden met die stank begin ik echt zat te wordenn. 

En aangezien de Dreamboat een echte schootkat is (je wordt er weleens gek van..) is dat voor hem ook de fijnste oplossing.
Hij is iets minder goed in van huis wisselen dan zijn voorganger, maar ja, Moezel was dan ook wel een vak apart. Die nam ik aan het tuigje mee de trein in toen vriendjelief en ik net iets hadden en ik dus regelmatig in Utrecht kwam logeren.

Bij zijn eerste logeerpartij was ie niet helmaal fit, dat was voor die vriendin wel vervelend ook. Kotste die natuurlijk op haar nieuwe bank enzo..

Dreamybol schreef:Balen Kayleigh, hopelijk knap je snel weer op. Wel genoeg blijven drinken, anders krijg je daar weer hoofdpijn van. Zeg ik als ervaringsdeskundige, heb maar weer een kan thee naast mijn bed gezet. Weet nu namelijk niet of ik hoofdpijn heb als bijwerking van de pijnstillers of omdat ik domweg te weinig dronk..
Je idee voor dekje klinkt mooi!! Heeft Harry papieren?
Het voeren van eigen voer geeft natuurlijk een extra handeling, want ze kunnen dan niet in 1 keer doorscheppen. Maar ja, ik wil het ook best in porties in zakjes aanleveren. En hij krijgt ook alleen maar brokjes, dus geen gedoe met natvoer oid.. Maar zelfs dan is het minder werk dan hem dagelijks kammen en de kosten zijn even hoog, dus dat vind ik wel raar.. Het liefst zou ik gewoon tijdens vakanties iemand in huis hebben. Worden de planten en post ook meteen gedaan en is het gewoon bewoond. Maar ja, inmiddels ben ik in mijn vriendenkring niet meer de enige met een fatsoenlijk huis, dus liefhebbers daarvoor zijn er steeds minder.
Maar afgelopen 2 keer is de Dreamboat bij vriendinnen geweest en dat vond ik ook wel prima. Vooral vriendin 2 beviel hem goed, die is namelijk iets te lief, dus die had ie in no time om zijn poot gewonden.Bij zijn eerste logeerpartij was ie niet helmaal fit, dat was voor die vriendin wel vervelend ook. Kotste die natuurlijk op haar nieuwe bank enzo..