yulan schreef::P
Pff, nog leren ,das zoooo hatelijk é, mo kpeis () dat 't nie veel is
ja, zo da je weer, ehm hoeveel was het, 90??? procent hebt

manman

de wereld is niet eerlijk
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yulan schreef::P
Pff, nog leren ,das zoooo hatelijk é, mo kpeis () dat 't nie veel is
Helene_ schreef:Niemand wat te vertellen?
Helene_ schreef:Amaaie das een hoop cadeautjes zeg
Ik krijg niet veel cadeautjes als ik jarig ben, want tis in de vanaktie, en dan ziek niemand vant tschool
yulan schreef:Boe, tis ier mo saai, mja, oe zou da komen
Alison schreef:jah, da zegk en wilk toch ook nie ..![]()
kzwijg al vint
Charlotjuuh schreef:De wereld is wel eerlijk , de ene heeft een koeienverstand , de andere niet...
Helene_ schreef:Khaal mee moeite 60
Charlotjuuh schreef:De wereld is wel eerlijk , de ene heeft een koeienverstand , de andere niet...
Helene_ schreef:wat zijn we toch vriendlijk voor elkaar
bonitobol schreef:Charlotjuuh schreef:De wereld is wel eerlijk , de ene heeft een koeienverstand , de andere niet...
haha, je kent jezelf
Charlotjuuh schreef:Uhu Mieke , keb 87 , en kzit niet in een gemakkelijke school , de inspectie is gekomen en zei da et 2de jaar et moeilijkste was
Citaat:
Da sloeg op jou,mieke
Charlotjuuh schreef:Da eeft ze niet door hé
bonitobol schreef:
Yulan & missblue zijn dikke vriendinnentjes, ze delen de zelfde gedachten, doen alles samenetc, dikke fun, blij voor hen
Mieke&lore kennen elkaar al heel lang en zijn beste vriendinnentjes... Ze doen ook veel samenZe zijn samen beginnen rijden etc. Toen leerden ze alison en siel en jolien en zow kennen
En nu zijn alison en mieke en lore en siel zo 4 hééle dikke vriendinnentjes
Maar ook met lotje, lizemaria, annelaure, jolien etc komen ze ook goed overeen en maken ze dikke fun
Charlotjuuh heeft haar "vrijdagvriendinnen", ik weet de namen niet, is het nikitah of zo? En heeft dankzij bokt yulan en missblue leren kennen. Sinds ze een kodak heeft, maakt ze veel foto's van hen en is ze ook een vriendje geworden
Nu, op bokt vormen charlotjuuh, yulan en missblue een team
En nemen ze alles zo serieus op, dat het voor alison & mieke gewoon grappig wordt
En onze helene_ is diegene die heel het topic bij elkaar houdt
Charlotjuuh schreef:Jaja , kga em al gaan bestellen , wacht oor...